Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Macromex – Trei decenii de performanță antreprenorială cu capital 100% românesc

De 30 de ani lider în industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate și refrigerate, Macromex este un etalon drept de urmat. Compania oferă consumatorului o experiență premium și pune la dispoziție produse de o calitate superioară. Macromex a dezvoltat mărci cu notorietate pe piața din România. În portofoliul Macromex se numără atât brandurile proprii: Edenia, Corso, La Strada, Food&Glory, Azuris și Casa Gruia, precum și mărci partenere, printre care: Philadelphia, Paula, Inedit, Akadia, Babybel, La Vache Qui Rit, Mars Ice Cream, Haagen Dazs și Farm Frites.

În tot ceea ce face, Macromex pune accentul pe inovație și performanță, iar acest lucru este posibil datorită relației de lungă durată cu angajații, clienții și partenerii săi. În spatele succesului macromexian stau oamenii mari, care au ambiții mari, care își asumă riscuri și acceptă orice provocare pentru a oferi consumatorilor branduri mari.

„Echipa este secretul succesului Macromex. Fără angajați, compania nu ar fi existat. Suntem printre cele mai competitive echipe din România. Cu fiecare proiect dezvoltat sau încheiat, am demonstrat că spiritul nostru de echipă poate depăși orice obstacol. Competitivitatea, angajamentul și loialitatea sunt cele trei elemente care ne definesc”, declară Albert Davidoglu, CEO Macromex.

Macromex deține o infrastructură logistică de înaltă performanță pentru depozitarea, pregătirea și distribuția produselor cu temperatură controlată. Misiunea companiei este aceea de a livra la timp produsele, respectând normele de securitate și siguranță certificate ISO 22000. Infrastructura logistică include două centre de distribuție – Edenia Distribution Center din Câmpia Turzii (primul depozit din România de tip High-Bay pentru produse congelate) și Corso Distribution Center – un depozit convențional devenit operațional în decembrie 2020, situat în Chitila.

În prezent, Macromex are aproximativ 430 de angajați, dintre care 182 sunt în departamentul de logistică. Media de vârstă a angajaților din acest departament este de 41 ani. În centrul de distribuție Edenia Distribution Center din Câmpia Turzii sunt 95 de angajați care pregătesc zilnic comenzile pentru zona de Nord-Vest a țării, vechimea celui mai vechi salariat fiind de aproximativ 25 de ani. Anterior depozitului din Câmpia Turzii, Macromex a avut un depozit situat în Cluj-Napoca – pentru a fi extremi de exacți, precum este logistica, și pentru a explica cum de există angajați cu o vechime atât de mare în Edenia Distribution Center.

Din punctul de vedere al securității în muncă, Macromex oferă cele mai bune condiții, investește în cursuri de specialitate și de instruire a personalului atât din zona obligativității legale, cât și pentru a dezvolta o mentalitate orientată pe siguranța la locul de muncă, deține echipamente și utilaje care conferă o siguranță avansată. Din grijă pentru sănătatea și siguranța angajaților săi, echipamentele complete folosite în depozitele Macromex sunt termoizolante, rezistente la -49 de grade Celsius. De asemenea, compania pune la dispoziția angajaților pauzele necesare pentru termo-reglarea temperaturii, băuturi calde și spații de relaxare.

„La Macromex punem accent pe siguranța și dezvoltarea permanentă a angajaților în cadrul companiei. Periodic organizăm sesiuni de training, safetyness și de wellbeing pentru ca aceștia să se poată dezvolta atât profesional, cât și personal. Încercăm în permanență să le asigurăm un mediu de lucru plăcut și dinamic. Pentru noi fiecare angajat contează. Aceasta este filozofia noastră”, declară Mirela Stere, director Resurse Umane și Comunicare Internă Macromex.

Succesul Macromex nu este unul întâmplător. Acesta este datorat echipei puternice de profesioniști pe care o are. Angajații sunt la curent cu tot ce este nou în domeniu și investesc în permanență în dezvoltarea lor profesională pentru a duce compania la nivelul următor.

Performanța este în ADN-ul echipei Macromex.

 

Articol publicat în ediția cu nr. 124 a revistei Transilvania Business ().

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Apă și Biodiversitate: Abordarea României

Articolul următor

Prin muncă, orice e posibil - Corneliu Cristian Țîrdea, Obrist Eastern Europe

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Ne dorim să fim punctul de contact pentru toți cei care vor să facă transformarea digitală – care este un drum lung și dificil, dar și să găsim cele mai bune servicii pentru a facilita acest proces”, a rezumat coordonatorul The European Digital Innovation Hub in Transilvania (TEDIHT), Bianca Muntean, manager al Transilvania IT Cluster (TITC).
Citeste mai mult

“Bursa digitală” a Clujului

Mai multe entități și furnizori IT&C și-au pus în gând să ridice nivelul de digitalizare a IMM-urilor din…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share