Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Brandul turistic al Țării Hațegului, în finala competiției europene Transform Awards

Proiectul de brand turistic al Țării Hațegului și orașului Hațeg este finalist în competiția Transform Awards 2024, una dintre cele mai importante competiții de branding din Europa, la categoria “Cel mai bun brand de loc sau de țară”.

Brandurile turistice ”Țara Hațegului – Istorii vii” și ”Hațeg – Capitala Dinozaurilor”, precum și strategia de branding a regiunii au fost create de Institutul pentru Orașe Vizionare (IOV) și GMP CommUnity.

Procesul participativ a fost derulat de Asociația de Turism Retezat (ATZ), împreună cu Primăria Hațeg, administrații de arii protejate, situri UNESCO (Parcul Național Retezat, Parcul Natural Grădiștea Muncelului – Cioclovina și Geoparcul Internațional UNESCO Țara Hațegului) și reprezentanți ai comunităților locale.

Procesul a durat opt luni și a venit ca un răspuns la nevoia de a reuni sub o umbrela unică de comunicare, bogăția și diversitatea obiectivelor turistice din Țara Hațegului pentru a dezvolta sustenabil turismul în regiune și de a crește sentimentul de apartenență a localnicilor la zonă. GMP CommUnity a semnat identitatea vizuală și sloganul brandului, iar IOV, specialiști în branding de destinații au dezvoltat strategia specifică.

Gala de anunțare a câștigătorilor va avea loc la Londra, în 17 aprilie. Competiția este organizată de Transform Magazine, singura publicație globală de branding și evaluează strategia, dezvoltarea și execuția de brand. Printre finaliștii ediției, la alte categorii, se numără companii prestigioase precum Colgate Palmolive, Sky și Coca-Cola.

”Efectul principal al unui proces de place branding este coagularea comunității în jurul unor ambiții pe termen lung. Echipa Țării Hațegului a dovedit curaj și perseverență și iată că rezultatele vin. “Capitala Dinozaurilor” pentru orașelul Hațeg și “Istorii vii” pentru Țara Hațegului cuprind esența ambiției și curajului hațeganilor implicați în Consiliul Strategic de Brand”, a declarat Felix Tătaru, președintele IOV.

”Țara Hațegului este, fără îndoială, una dintre cele mai bogate regiuni turistice ale  României. Grație atât numărului mare de obiective naturale, culturale și istorice existente pe acest teritoriu restrâns, cât și muncii de dezvoltare și promovare depuse în ultimii opt ani prin intermediul unui parteneriat din ce în ce mai activ între societatea civilă, instituțiile publice și operatorii în turism, Țara Hațegului a fost desemnată Destinația Anului 2023 la capitolul “Comori naturale în cadrul celei mai importante competiții din turismul românesc.

După numeroase studii, monitorizări ale fluxului de turiști, strategii de dezvoltare și promovare, ne-am dorit și am și realizat o strategie de branding local, fiind una dintre puținele zone din țară care se pot mândri cu un asemenea document. Procesul de scriere a strategiei a fost unul participativ, alături de oameni-cheie din comunitatea locală.

La final putem afirma că, în spatele unui logo și un slogan, avem un set de acțiuni clare, care să poată susține, în maximum 10 ani, promisiunea vizuală a brandului”, a spus Anca Rusu, Manager Destinația Ecoturistică Țara Hațegului – Retezat al ATZ.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Organizația Patronilor Sălaj împreună cu Clubul Oamenilor de Afaceri Silvania, Asociația Întreprinzătorilor Maramureș, Asociația Economică Germano-Română pentru Regiunea de Nord-Vest (AEGR-RNV), Asociația Camera Meșteșugarilor din Satu Mare (ACM-SM), Uniunea Națională a Patronatului Român Regiunea Nord-Vest (UNPR-RNV) și Federația Patronilor Bihor, sub înaltul patronaj al UNPR, organizează, în 16 februarie, evenimentul Business Forum Nord-Vest.

Business Forum Nord-Vest, evenimentul de afaceri al anului în Sălaj

Articolul următor

Profit net, 16,2 mil. lei la ADP Oradea. „Perla coroanei” – Aquaparkul Nymphaea

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Romgaz repornește forajele la Caragele

Într-un comunicat al Ministerului Energiei se anunță faptul că Romgaz repornește forajele la Caragele. Investiția va depăşi 1…
Citeste mai mult

Vine Iarmarocul la Cluj

Peste 50 de meșteșugari, artiști, creatori locali, din toată România, a căror metodă de producție este complet sustenabilă,…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share