Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Kronstadt Hospitality Expert la 5 ani pe piața de consultanță hotelieră

Atunci când am început acest business, am pornit de la premisa eu de ce nu pot. După o experiență de 11 ani în hoteluri de renume, în care oaspeții au fost mai presus de orice, experiența și-a spus cuvântul atunci când am pornit la drum în consultanță. Înca de la început am avut câteva principii: seriozitate, respectarea termenelor, servicii dedicate și personalizate.

Poziționarea pe piața de consultanță a fost să oferim clienților noștri o paletă largă de servicii, de la studii de oportunitate și business plan, servicii de asistență a arhitecților în proiectare, asistență șantier, servicii de predeschidere, deschidere și post deschidere.

Ne-am propus de fiecare dată să fim alături de oamenii cu care lucrăm atât în operațional, cât și în vânzări, să simtă cu adevărat că au un sprijin. Nu de puține ori am fost și liantul sau mediatorii dintre echipele de lucru și proprietari sau investitori, încercând cumva să armonizăm pe cât posibil modul de lucru și coeziunea dintre aceștia.

Unde se află după 5 ani Kronstadt Hospitality Expert? La 5 ani de la înfințarea firmei, cu care am pornit doar de la capitalul social, în 2023 am atins pragul cifrei de afaceri de 1 million de lei. Am gestionat si gestionăm, în serviciile noastre de consultanță, proiecte cu valori ale investițiilor de peste 40 milioane de euro. De fiecare dată am încercat să oferim investitorilor, dar și echipelor cu care am lucrat, informații din viața reală, tehnice și practice care să-i ajute să poată să-și evaluaze constant activitatea proprie și activitatea business-ului în care lucrează.

Cum a fost posibil? Bineînțeles că alături de noi au fost parteneri, care au făcut și fac parte din conceptul denumit “HUB Experts”.

În 2024 vom intra și mai puternic în piața de consultanță alături de partenerii noștri societăți de arhitectură, proiectare și design, consultanți spa, consultant restaurant, furnizori de echipamente, furnizori de dotări, branding developer, web designer, cost controler.

Membri echipe:

  1. Blandu Alecsandru-Ionuț – Managing Partner, cu o experiență de peste 11 ani în industria hotelieră;
  2. Oana Manole – Consultant Spa, cu o experiență de peste 20 ani în spa Management;
  3. Daniel Nica – Consultant F&B, cu o experiență de peste 26 ani în F&B Management;
  4. Hunor Pallo – Consultant HR, Leadership, procese și proceduri, cu o experiență de peste 20 ani în training și formarea de echipe;
  5. Cioiu Adrian – Consultant Branding & Webdesign, cu o experiență de peste 17 ani;
  6. Rareș Rusu – FOTO & Video, cu o experiență de peste 15 ani în videografie și marketing.

Tot din 2024, alături de consultantul Pallo Hunor vom implementa un concept de consultanță în organizarea și managementul proceselor hoteliere. Cu o experiență de peste 20 ani în leadership, vânzări, time management, Hunor Pallo vine să completeze serviciile noastre care să lege și mai mult ideea de echipă hotelieră, procese și proceduri.

Muhammad Ali spunea:

“If my mind can conceive it, and my heart can believe it—then I can achieve it.”

„Dacă mintea mea poate să-l conceapă, iar inima mea o poate crede, atunci o pot realiza.”

Ăsta este rolul nostru ca și consultanți în procesele de schimbare care au loc în momentul în care suntem solicitați să creem de la zero sau să îmbunătățim procesele, sistemele existente.

Fiecare schimbare vine cu o parte de necunoscut, care face ca lucrurile să fie puse sub semnul întrebării, poate chiar contestate și amânate cât se poate de mult.

Acesta este motivul pentru care fiecare schimbare trebuie pregătită și gestionată corespunzător, altfel va fi o nouă încercare nereușită, care îi va ține pe oameni în vechiul mod de lucru și gândire ceea ce va genera aceleași și aceleași rezultate în mod repetat.

Chiar dacă totul este pregătit legat de schimbare, succesul nu este încă garantat, deoarece implementarea este făcută de oameni, de echipe și succesul va veni doar dacă ei vor interacționa, relaționa în mod corespunzător, ca un sistem unitar.

Pentru asta ei trebuie să:

  • înțeleagă, conștientizeze de ce este nevoie de schimbare, care este beneficiul lor personal pentru că astfel se va naște dorința de schimbare și decizia de a o implementa.
  • descopere și să-și asume care sunt cunoștințele și abilitățile care lipsesc, care le creează îngrijorare și stare de discomfort și fără care rezultatele nu vor exista.
  • poate învăța tot ce au nevoie despre lucrurile noi, ce vor fi aduse de schimbare.
  • își stabilească așteptările, rolurile și regulile proprii în cadrul echipei.
  • conștientizeze și să accepte că sunt diferiți, că pot avea viziuni, punct de vedere diferite și să clădească pe aceste diferențe în loc să-i deranjeze.
  • reușească să-și urmărească progresul să-și ofere feedback constructiv, sprijin unul altuia, să se bucure de rezultatele obținute.
Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Reprezentanții Uniunii Naționale a Patronatului Român (UNPR) din 28 de județe, aparținând celor șapte regiuni de dezvoltare a României, și-au ales noua conducere pentru un mandat de patru ani.

Lucian Ioan, reales în fruntea Uniunii Naționale a Patronatului Român

Articolul următor

Pierre Joseph de HILLERIN, Doctor Honoris Causa al Universității „Aurel Vlaicu” din Arad.

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share