Containere FDC, unul dintre principalii producători de containere din România, lansează Fan Container, un nou brand de produse economice. ♦Păstrând caracteristicile și durabilitatea containerelor fabricate în propria unitate de producție, compania băcăuană pune pe piață containerele multifuncționale, dedicate unei nevoi specifice manifestată la nivelul cererii.
Versatilitatea și gradul ridicat de adaptabilitate etalate de Containere FDC se întrevăd și în produsele fabricate în unitatea din Bacău. Pe baza concluziilor extrase în urma analizei cererii manifestate în cadrul pieței de containere din România, producătorul băcăuan a luat decizia înființării unei noi unități strategice de business. Sub umbrela brandului Fan Container, sunt puse pe piață containerele multifuncționale.
„Produsele noastre îndeplinesc o nevoie specifică. Motivația pentru achiziție și consum este alimentată de nevoia unui spațiu cu diferite funcționalități, în unele cazuri chiar cu rol mixt. Astfel, pe lângă produsele premium și standard, ne completăm portofoliul cu un produs la un preț foarte bun vândut sub brandul Fan Container”, declară Cristinel Fichitiu, directorul general și fondatorul business-ului Containere FDC.
Fan-container.ro – platformă online dedicată containerelor economice
Profitând de prestigiul și poziția ocupată în piața, Containere FDC lansează brandul Fan Container în vederea comercializării produselor dedicate clienților cu proiecte de buget.
Experiența câștigată în livrarea unor ample și complexe proiecte, precum și economiile de scară, permit companiei băcăuane să-și întărească poziția în industria de profil prin dezvoltarea continuă a produselor. Echipa R&D din cadrul Containere FDC a dezvoltat containerul universal (mai multe informații, inclusiv prețuri, pe www.fan-container.ro).
„Clienții noștri au la dispoziție o platformă online dedicată brandului Fan Container, unde vor regăsi toate informațiile necesare privind produsele disponibile”, arată Cristinel Fichitiu, director general Containere FDC.
Compania băcăuană demonstrează un comportament activ în industrie, iar prin înțelegerea comportamentului clienților și acordarea de sprijin pre și post achiziție, vizează generarea unei atitudini favorabile în rândul acestora.