Compania clujeană listată pe Piața AeRO a Bursei de Valori București și-a propus noi obiective, cu prilejul a două decenii de existență.
La evenimentul aniversar al Life Is Hard Florești s-au reunit s-au reunit, fizic sau virtual, 130 de angajați ai LIH din orașele Cluj-Napoca, Brăila, Iași, Sibiu, Baia Mare, Pitești și București. Directorul executiv, Cătălin Chiș, a împărtășit viziunea LIH și a reflectat asupra trecutului, prezentului și viitorului.
“Este o viziune care susține transformarea digitală prin consolidarea poziționării sale drept cel mai important key technology partner al mediului de business și al autorităților din România, precum și crearea celui mai mare ecosistem de distribuție de asigurări din Europa Centrală și de Est”, conform LIH.
Inovarea, în centrul atenției
Conducerea societății a evidențiat contribuția unor angajați cu peste 10 ani în LIH. “Am sărbătorit modul în care aducem împreună oameni, afaceri și comunități, motivați de pasiunea pentru tehnologie. Ne-am promis să continuăm să inovăm, să creștem și să devenim din ce în ce mai buni”, au relatat reprezentanții LIH.
Grupul IT a anunțat că își extinde canalele de distribuție printr-o participație de 10% din platforma online destinată asigurărilor Xiga, startup insurtech de ultimă generație, deținută prin intermediul LIH Ventures.
Principalele produse generate de LIH sunt destinate pieței asigurărilor, aplicații de administrare a business-ului pentru întreprinderi mici și mijlocii, platforme de licitații online, telemedicină, acces în clădiri. Principalii săi acționari erau Cătălin Chiș – 29%, Active Power Solutions – 27%, persoane fizice – 41%.