Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

BRD se implică în viața studențească din țară

BRD Groupe Société Générale a conceput un program prin care să îmbunătățească viața studenților din România. Mai multe spații moderne pentru studiu, co-working și relaxare vor fi amenajate în  24 de universități. Programul BRD HUBs se numără printre inițiativele de dezvoltare a educației pentru toți tinerii români, iar cele 30 de hub-uri vor include laboratoare, amfiteatre și spații multifuncționale în universități din 12 orașe.

Studenții din România au nevoie în egală măsură de un sistem educațional care să le ofere o pregătire pentru domeniile de viitor, dar care să investească și în crearea unor comunități.

BRD Groupe Société Générale contribuie la dezvoltarea unor astfel de comunități prin programe precum Innovation Labs, pre-acceleratorul de business pentru studenți și startup-uri de tehnologie, sau programul de mentorat Mindcraft Academy, care oferă studenților contexte de învățare pentru a-și descoperi pasiunile, a-și dezvolta competențele și a alege o carieră.

BRD HUBs, un program constructiv

BRD HUBs înseamnă spații în care studiul este mai confortabil și timpul liber este petrecut cu rost, în care se întâlnesc oameni cu aceleași valori și interese și în care studenții își vor putea cultiva curiozitatea. Peste 100.000 studenți vor avea acces la spații moderne precum amfiteatre, laboratoare, biblioteci, zone de co-working si relaxare. BRD HUBs vor găzdui și evenimente diverse care au în centru cele mai importante și relevante teme pentru noile generații.

„Pregătirea tinerilor pentru domeniile de mâine și consolidarea educației în domeniile cu tradiție necesită crearea unui context favorabil pentru studenți atât la nivel academic, cât și la nivel practic. Indiferent ce vor să devină tinerii de mâine, fie că încă își caută vocația sau că sunt deja implicați activ într-un domeniu, la BRD ne propunem să rămânem atenți la nevoile lor și să le fim alături, indiferent de drumul ales. Prin BRD HUBs dotăm multe universități din țară, de la cele tehnice și de științe exacte la cele umaniste, concentrându-ne pe toate nevoile studenților atât în timpul cursurilor, cât și în afara lor. A investi în educație înseamnă a asculta vocile tuturor tinerilor”, a declarat Maria Rousseva, CEO, BRD Groupe Société Générale.

Programul BRD HUBs consolidează investiția în educație a BRD Groupe Société Générale, prin construirea unei infrastructuri educaționale naționale pentru azi și pentru mâine, în colaborare cu instituțiile de învățământ și organizațiile cu tradiție în inovarea educației din România. Investiția în educație la nivel național a BRD înseamnă crearea unui ecosistem cu oportunități de viitor pentru toți tinerii din România.

Care sunt universitățile beneficiare?

Programul BRD HUBs se desfășoară începând din anul universitar 2024-2025 în următoarele Universități:

  • Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău
  • Universitatea Transilvania din Brașov
  • Universitatea din București
  • Academia de Studii Economice din București
  • Universitatea Națională și de Științe „Politehnica” București
  • Universitatea Româno-Americană
  • Universitatea Tehnică și de Construcții București
  • Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București
  • Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca
  • Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca
  • Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din Cluj-Napoca
  • Universitatea din Oradea
  • Universitatea Ovidius din Constanța
  • Universitatea Maritimă din Constanța
  • Universitatea din Craiova
  • Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
  • Universitatea de Medicină și Farmacie „Gr. T. Popa” din Iași
  • Universitatea de Ştiinţele Vieţii „Ion Ionescu de la Brad” din Iași
  • Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași
  • Universitatea Petrol-Gaze din Ploiești
  • Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu
  • Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava
  • Universitatea Politehnica Timișoara
  • Universitatea de Vest din Timișoara

BRD Groupe Société Générale

BRD – Groupe Société Générale este una dintre cele mai mari bănci din România, oferind servicii atât persoanelor fizice, cât și companiilor. Banca face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare.

Ca actor social, BRD investește în cultură, educație, tehnologie și sport, sprijinind proiecte care construiesc, dezvoltă, cresc o nouă generație și aduc valoare pe termen lung. BRD susține pregatirea viitoarelor generații de specialiști si antreprenori în tehnologie și nu numai. Proiectele pe care BRD le are în vedere merg în direcția educației în disciplinele STEM, dar și a mentoratului în general: FIRST Tech Challenge Romania, laboratoarele de robotică din cadrul Universității Politehnice București, pre-acceleratorul de business Innovation Labs, partneriatul cu Applied Data Science Centre, programul Innovators for Children, Conferința How To Web, programul de mentorat pentru studenți Mindcraft Academy. Toate acestea reunesc elevi, studenți, profesori, tineri antreprenori, experți și au impactat până în prezent peste 50.000 de beneficiari.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
OAR

Concursurile de arhitectură la Cluj: proiecte faine, lucrări proaste

Articolul următor

Exploratori de Viitor cu Fundația Leaders și Holcim

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

CNIPMMR devine IMM România

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) își lansează noua identitate vizuală. În urma…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share