Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Produs de Cluj inițiază târguri în cascadă în oraș

Am decis să organizăm aceste târguri ale Asociației Produs de Cluj (APC) în care oferim vizitatorilor, cu precădere, produse de post. Desigur, nu vor lipsi preparatele alimentare pentru cei dornici să se îndulcească, nici standurile cu lucrări ale meșteșugarilor clujeni”, a detaliat Alin Tișe, președintele CJ Cluj.

Entitatea care funcționează sub autoritatea Consiliului Județean (CJ) Cluj va organiza trei târguri dedicate lăsatului de sec pentru postul Crăciunului.

„Am decis să organizăm aceste târguri ale Asociației Produs de Cluj (APC) în care oferim vizitatorilor, cu precădere, produse de post. Desigur, nu vor lipsi preparatele alimentare pentru cei dornici să se îndulcească, nici standurile cu lucrări ale meșteșugarilor clujeni”, a detaliat Alin Tișe, președintele CJ Cluj.

Cele trei evenimente ale APC vor avea loc astfel: 8-10 noiembrie, în parcarea centrului hotelier Univers T, din cartierul Gheorgheni; 15-17 noiembrie, în zona Cluj Arena; 22-24 noiembrie, în parcarea supermarket-ului Supeco, din Mănăștur.

La cele trei manifestări dedicate lăsatului de sec pentru Postul Crăciunului vor participa producători și procesatori. Ei vor promova şi comercializa fructe și legume de sezon, preparate alimentare tradiționale din carne și lapte, miere de albine, sucuri, ciocolată și prăjituri de casă, conserve din fructe și legume, precum şi meşteşugari şi mici producători de obiecte tradiționale.

CJ Cluj a înființat APC în 2010, forul județean fiind cel care îi finanțează și îi susține activitatea. Scopul asociaţiei este promovarea tradițiilor, a valorii și culturii județului. Principalul sprijin acordat de CJ micilor întreprinzători este organizarea de evenimente expoziționale, APC având standuri proprii.

De-a lungul anilor au expus sub egida Produs de Cluj 150 de mici întreprinzători – mai ales afaceri de familie – unii din ei reușind să se dezvolte și să își creeze afaceri de succes. La începuturile activității, au fost organizate târguri în orașele din Cluj, dar, începând cu 2012 brandul a trecut limitele județului.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Oradea se promovează la Târgul Mondial de Turism (WTM) din Londra

Articolul următor

Cum investești eficient în locuință. De la blocurile “comuniste”, la casele pasive

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share