Acesta va fi amplasat în cartierul Borhanci și va comercializa produse din carne de vită și oaie.
Familia Ciuruș, deținătoare a brandului Turma, a anunțat că în următoarele zile va deschide un magazin de produse premium din aceste feluri de carne, în Cluj-Napoca, prima încercare în afara județului, potrivit Bistrița Business.
Cu un magazin de succes în Bistrița, familia Ciuruș pregătește expansiunea brandului, primul pas fiind spre Cluj, una dintre cele mai mari și pretențioase piețe din regiune. ITL Agrocomplex este una dintre cele mai mari afaceri din agricultura bistrițeană, cu patru ferme în zona comunei Lechința.
Compania exportă anual în Europa și Asia 25.000 de taurine și 120.000 de miei. Activitatea de sacrificare și tranșare a cărnii destinate magazinului fizic și on-line se realizează în abatorul propriu certificat Halal, cu o capacitate zilnică de 80 de taurine și 700 de miei. ITL Agrocomplex a rulat 39,5 milioane lei în 2023, cu un profit modic, având 39 de angajați.
Pompilia Ciuruș figurează ca asociat unic și administrator al societății din Lechința. Familia Ciuruș mai deține părți sociale și în alte companii sau cooperative din județul Bistrița-Năsăud și Cluj, în domeniul agriculturii sau domenii conexe acesteia.