Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Claudiu Necșulescu, Președintele Grupului Jidvei, susține vinul ca brand de țară al României

Claudiu Necșulescu, Președinte al Grupului Jidvei și al O.N.I.V., a reiterat importanța eno-culturii pentru România și potențialul vinurilor de a deveni un brand de țară. El a subliniat că, împreună cu alte crame, compania pe care o conduce contribuie, prin fiecare sticlă de vin, la construirea unei imagini care să reflecte excelența și tradiția vinului românesc. Necșulescu a precizat că Jidvei este o afacere de familie 100% românească, iar filosofia acesteia depășește simpla viziune asupra unui mare producător de vin, punând accent nu doar pe calitate și autenticitate, ci și pe promovarea valorilor culturale.

Grupul Jidvei joacă un rol esențial în peisajul viti-vinicol românesc, fiind unul dintre cei mai mari și mai reprezentativi producători de vinuri din Transilvania. Prin valorificarea unui patrimoniu viticol extins, situat într-o regiune cu o tradiție viticolă de secole, compania contribuie semnificativ la menținerea prestigiului vinului românesc pe plan național și internațional. Podgoriile Jidvei, amplasate pe Valea Târnavelor, beneficiază de un terroir de excepție, care permite obținerea unor vinuri de o calitate remarcabilă, înrădăcinate în specificul cultural și natural al zonei. Acest angajament pentru excelență și autenticitate transformă Jidvei într-un simbol al vinificației românești și al valorilor locale.

Claudiu Necșulescu apreciază valoare finanțărilor din sectorul viti-vinicol

Într-o declarație publicată pe pagina de socializare a grupului Jidvei, el a menționat că anul 2007, odată cu integrarea României în Uniunea Europeană, a reprezentat un moment crucial pentru mediul de afaceri privat, care a înregistrat o dezvoltare fără precedent. Potrivit acestuia, între 2009 și 2022, sectorul vitivinicol românesc a beneficiat de fonduri în valoare de peste 548.000.000 de euro, având cea mai mare rată de absorbție a fondurilor europene.

Necșulescu a explicat că, începând cu 2007, Grupul Jidvei a implementat un proiect amplu de dezvoltare pe termen mediu și lung, ce a inclus extinderea patrimoniului viticol, modernizarea procesului de vinificare prin retehnologizarea celor patru crame cu echipamente de ultimă generație, precum și investiții în soluții inovatoare de plantare. Rezultatele obținute prin acest proiect l-au determinat să inițieze un al doilea pas important, vizând atingerea unui grad de sustenabilitate totală pentru Grupul Jidvei.

„Pentru mine, vinul este una dintre cele mai importante cărți de vizită ale României și am convingerea că are potențialul necesar de a deveni un brand de țară. De peste 25 de ani, alături de celelalte crame, contribuim cu fiecare sticlă cu vin la construirea unei imagini care să reflecte excelența și tradiția vinului românesc. Jidvei este o afacere de familie 100% românească, iar filosofia noastră depășește viziunea asupra a ceea ce este un mare producător de vin, aducând în prim-plan nu doar calitatea și autenticitatea produselor, ci și promovând valorile culturale” a scris Claudiu Necșulescu, afirmând că tradiția viticolă de secole a Transilvaniei a fost continuată cu multă muncă și pasiune, iar astăzi Jidvei reprezintă mai mult decât o afacere, fiind o moștenire pentru comunitate și pentru generațiile viitoare.

Jidvei, o promisiune pentru generațiile viitoare

Necșulescu a adăugat că respectul pentru pământ, vița-de-vie și toți iubitorii de vin stau la baza acestui demers. De asemenea, el a subliniat că întregul parcurs ar fi fost se bazează pe susținerea valorilor democratice, pe o piață liberă, care au oferit cadrul necesar pentru atingerea obiectivelor mari, realiste și bazate pe date concrete ale companiei.

„Am ales să ducem mai departe, cu multă muncă și pasiune, tradiția viticolă de secole a Transilvaniei, iar azi Jidvei este mai mult decât un business, înseamnă o moștenire pentru comunitate și pentru generațiile viitoare, înseamnă respect pentru pământ, viță-de-vie și pentru toți iubitorii de vin. Tot acest parcurs ar fi fost imposibil fără susținerea valorilor democratice și a apartenenței la Uniunea Europeană, care ne-au oferit cadrul pentru a ne atinge obiectivele ambițioase”, a conchis Claudiu Necșulescu, Președinte Grupul Jidvei și O.N.I.V.

De la pământ până la pahar

De-a lungul timpului, vinurile Jidvei au fost recompensate cu numeroase premii la competiții internaționale prestigioase, reflectând recunoașterea calității și măiestriei în vinificare. Medaliile de aur și argint obținute la concursuri precum Decanter World Wine Awards sau Concours Mondial de Bruxelles confirmă poziția Grupului Jidvei în elita producătorilor de vinuri. Aprecierea consumatorilor din România completează acest succes internațional, vinurile Jidvei fiind printre cele mai îndrăgite și consumate pe piața locală. De la evenimente festive la ocazii cotidiene, Jidvei a reușit să devină un partener de încredere al iubitorilor de vinuri, consolidându-și astfel poziția ca lider pe piața românească.

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

S-a lansat o platformă care cuantifică angajabilitatea absolvenților din România

Articolul următor
Complexul hotelier cunoscut drept Casa Tineretului în care Consiliul Județean (CJ) Cluj este acționar unic a obținut clasificarea de 4*, ocazie cu care a devenit Hotelul Univers.

Rebranding și patru stele pentru hotelul Consiliului Județean Cluj

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share