Producătorul bistrițean de baterii a demarat un turneu de promovare destinat partenerilor “din prima piață externă de succes a brandului”.
“În acest an, la Rombat sărbătorim 45 de ani de inovație și excelenţă, ocazie cu care lansăm în Franța noua noastră identitate vizuală care reflectă evoluția și pasiunea noastră pentru viitor.
O parte dintre partenerii noștri din piața franceză au trăit o experiență memorabilă în inima Lyonului. Simulatorul de formula 1 și provocarea Challenge Pit Stop au oferit emoția competiției și bucuria vitezei într-un cadru unic, care au pus în valoare performanța”, a relatat conducerea Rombat.
Anul trecut, societatea a publicat un raport de sustenabilitate care evidențiază eforturile sale de a reduce impactul asupra mediului, de a avea grijă de angajați și comunitate și de a promova practici de afaceri responsabile.
Rombat este un brand de baterii integrat fabricate în România care își propune să contribuie la mobilitatea durabilă a viitorului. Produsele sunt exportate în 40 de țări. Societatea din Bistrița este controlată de grupul sud-african Metair Investment Limited.
Produsele sunt prezente în 3.000 magazine ale distribuitorilor sau subdistribuitorilor locali, având o rețeaua de service de 100 de reprezentanțe. Afacerile Rombat se ridicau la 512 milioane lei în 2023, iar profitul net, la 4 milioane, grupând 726 de angajați.