Patru județe din această regiune au fost cuprinse în planurile de extindere la început de an a retailerului german: Cluj, Bihor, Sibiu și Brașov.
În primele două luni ale lui 2025, compania Lidl România a creat 250 de locuri de muncă la nivel național, prin inaugurarea a 12 magazine noi. Retailerul va mai deschide încă 25 de magazine până la finalul anului. Lidl a accelerat expansiunea în România: a deschis 12 noi magazine în lunile ianuarie și februarie, rețeaua atingând un număr de 377 de magazine.
Noile magazine Lidl se află atât în orașe mari din țară, precum Oradea, Cluj-Napoca, Suceava, Ploiești, Sibiu sau Galați, cât și în orașe mai mici, precum Cisnădie (Sibiu), Hârșova (Constanța) și Câmpina (Prahova). Lidl și-a îndreptat atenția și către comunitățile mai mici din țară, în această perioadă fiind inaugurate primele magazine în comune ca Bascov (Argeș), Hărman (Brașov) sau în orașul Bolintin-Vale (Giurgiu).
Regenerare urbană la Cluj
“Creșterea numărului de unități contribuie și la dezvoltarea parteneriatelor cu producătorii locali, printr-un volum mai mare de achiziții pentru aprovizionarea magazinelor la nivel național. Ne menținem astfel angajamentul de a investi în dezvoltarea durabilă și de a sprijini economia locală, aducând pe rafturile sale produse românești și consolidând colaborarea cu furnizorii autohtoni.
În extinderea rețelei, suntem consecvenți principiului de a construi sustenabil, astfel că în strategia de expansiune, Lidl implementează o serie de soluții care eficientizează consumul de resurse. La noul magazin Lidl din Cluj-Napoca, parte a unui proiect de regenerare urbană, s-au folosit cele mai noi tehnologii, inclusiv un acoperiș verde, totul pentru a respecta certificarea NZEB.
Toate magazinele noi sunt dotate cu sisteme moderne de iluminat led cu senzori de prezență și soluții de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare, contribuind astfel la reducerea impactului asupra mediului”, potrivit conducerii Lidl România.