Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Fabrica Blachotrapez se extinde pe 2,5 ha

Investiția se ridică la 5 milioane de euro, a spus Jaroslaw Turczynski, CEO al Blachotrapez România

Producătorul de acoperișuri și fațade Blachotrapez Baia Mare își va mări suprafața, anul viitor, de la 1,5 la 2,5 ha.

Investiția se ridică la 5 milioane de euro, a spus Jaroslaw Turczynski, CEO al Blachotrapez România, conform Ziar MM. “Anul acesta finalizăm investiția de extindere a fabricii. Dacă până acum am lucrat pe un 1,5 ha, de anul viitor vom lucra pe 2,5 ha. Ceea ce înseamnă o hală de producție nouă de 1.500 mp și o clădire de 900 mp pentru sediul companiei.

50% din investiția de 12,4 milioane de lei a fost susținută de la stat și suntem foarte bucuroși că am obținut-o. Anul acesta vom termina implementarea pentru aceste construcții și inclusiv noul sistem de producție va fi modernizat și automatizat pentru mai multă siguranță. În urma acestei investiții, oferta noastră va crește cu patru noi tipuri de țiglă metalică”, a spus Turczynski.

“Cea mai mare provocare în acest moment, atât a noastră, cât și a sectorului în cadrul căruia activăm, este problema ieftinirii materiei prime pe parcursul sezonului, în condițiile în care noi facem achiziții o dată la trei-patru luni, iar astăzi materia primă este mai ieftină decât la achiziție. Este o provocare să vedem cine face vânzări sub preț de intrare.

Marja pe produsul final a scăzut la 7-8%, costurile de producție au crescut, iar pentru mine provocarea este să termin anul pe plus. Trebuie să fii un manager foarte focusat pe acest obiectiv în condițiile în care se ieftinește materia primă, crește costul de producție, iar piața materialelor de construcții stagnează din cauza creșterii dobânzilor la bănci, care influențează clientul final”, a menționat Turczynski.

Din Maramureș, acces facil în Ungaria

“Am intrat pe piața din Maramureș cu producția de țiglă metalică alături de o echipă dornică să învețe și să facă performanță într-o zonă a țării care nu avea o tradiție de producție de țiglă metalică. Cu toate acestea, am învățat din greșeli și, cu fiecare an, am adaptat modalitatea de muncă și strategia de vânzări în așa fel încât să obținem rezultatele propuse și să câștigăm încrederea clienților noștri prin soluții moderne, bine implementate.

Prin cele șase puncte de lucru ne concentrăm pe distribuția en gros și pe export. Suntem norocoși că din Baia Mare avem acces rapid și facil spre Ungaria, ceea ce ne ajută ca 30% din producția din România să meargă spre export, cea mai mare parte spre Ungaria și Bulgaria”.

Blachotrapez, producător de acoperișuri și fațade, mizează pe o creștere de 45% a cifrei de afaceri din acest an, rulajul urmând să ajungă la 160 de milioane de lei. Profitul estimat va fi la jumătatea celui din 2021, ca urmare a investițiilor în marketing. Lider al pieței poloneze a acoperișurilor metalice, Blachotrapez a dezvoltat în România fabrici la Baia Mare și la Ploiești.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Globinvest - peste două decenii de administrare a fondurilor de investiții

Articolul următor

Studiul de fezabilitate pentru Centura Vest Timișoara se va face cu bani europeni

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share