Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Producătorii de alimente din Cluj, învățați cum să vândă în Japonia

Aspecte privind accesul produselor agroalimentare românești pe piața din Japonia” este un eveniment găzduit în premieră USAMV Cluj

Conceput ca un workshop cu numeroase teme de interes și prezentări de produse, evenimentul va avea loc, în 19 octombrie, la Centrul de Cercetare pentru Biodiversitate din cadrul Universității de Științe Agricole.

“Aspecte privind accesul produselor agroalimentare românești pe piața din Japonia” este un eveniment găzduit în premieră USAMV Cluj. Acesta este realizat împreună cu Enterprise Europe Network, prin EU-Japan Centre for Industrial Cooperation, și INOE 2000 – ICIA Cluj-Napoca, Departamentul Centru de Transfer Tehnologic CENTI.



”Ne bucurăm să fim gazda unui eveniment de anvergură destinat domeniului agroalimentar și care va reuni participanți direct interesați cu privire la accesul produselor românești pe piața japoneză. Universitatea noastră, prin direcțiile de abordare și propriul exemplu antreprenorial, își dorește promovarea rezultatelor din activitatea de cercetare-dezvoltare a produselor românești”, a declarat prorectorul USAMV Dan Vodnar.

Informare despre cultura de afaceri japoneză

USAMV va prezenta produse provenite din fermele și stațiunile proprii – brânzeturi bio, ulei de floarea-soarelui presat la rece, mezeluri, patiserii și vinuri.

Evenimentul, care se adresează IMM-urilor din regiune active în domeniul agroalimentar, reprezintă o oportunitate pentru a afla informații concrete cu privire la exportul și accesul produselor agroalimentare românești pe piața japoneză (inclusiv modalități de export în Japonia, marketing, distribuție și vânzări, expoziții și târguri comerciale, identificare de parteneri de afaceri).

În atenția participanților vor fi aduse informații utile privind modul de comunicare virtuală, practicile de afaceri specifice firmelor japoneze, caracteristicile generale ale pieței agroalimentare japoneze, exportul de produse agroalimentare în Japonia sau cultura de afaceri japoneză.

Prezentările din cadrul workshop-ului se înscriu în programul de activități promovat de consorțiul BISNet Transylvania, fiind susținut de către Comisia Europeană – Consiliul European pentru Inovare și Agenția Executivă pentru IMM-uri, prin programul Single Market Programme.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

O nouă pistă de pumptrack se amenajează în Parcul Salca II din Oradea

Articolul următor
Festivalul Internațional de Film Transilvania (TIFF), prin programul de educație cinematografică EducaTIFF, pe care îl derulează de 10 ani, va începe în școli Ora de Cinema, un program-pilot de educație cinematografică și educație prin film.

Industria cinematografică demarează un program pilot destinat tinerilor

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Incursiune în istoria Inteligenței Artificiale

„Aducem 𝐈𝐧𝐭𝐞𝐥𝐢𝐠𝐞𝐧𝐭̗𝐚 𝐀𝐫𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐚̆ mai aproape, în Regiunea Vest” a fost sloganul impus de ADR Vest, aceștia reușind ca…
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share