Bursa de Valori Bucuresti (BVB) a anuntat oficial si a premiat cele 15 companii care s-au calificat in ultima etapa a „Made in Romania”, un proiect unic derulat de BVB si partenerii sai pentru a identifica si sustine viitoarele motoare de crestere ale economiei locale sau din regiune.
Cele 15 companii care au ajuns in finala sunt: Allview (Visual Fan), ApiLand, Aqua Carpatica (Carpathian Springs), Bebe Tei, Bilka Steel, Carturesti, City Grill, Cramele Recas, Farmec, iHunt, Musette, Qualitance, Simultan, Te-Rox Prod, Tremend Software Consulting.
In urma intalnirii juriului au fost selectate 14 companii. Juriul a fost format din 12 experti din diverse ramuri ale economiei: Razvan Butucaru (Partner, Mazars), Ovidiu Dumitrescu (Director General Adjunct, Tradeville), Marius Ghenea (Partner, 3TS Capital Partners), Radu Hanga (Senior Advisor tot the Board, Banca Transilvania), Dan Isai (Fondator & CEO, Salad Box), Cristian Logofatu (Co-fondator & CFO, Bittnet Systems), Alina Radu (Partner, Head of Banking and Finance, NNDKP), Daniel Truica (Fondator & CEO, Vola.ro), Sergiu Voicu (Jurnalist, Digi24), Kurt Weber (Director General, Horváth & Partners), Lucian Anghel (Presedinte, Bursa de Valori Bucuresti) si Adrian Tanase (CEO, Bursa de Valori Bucuresti).
Compania care a intrat direct in finala prin votul publicului este iHunt, astfel ca numarul de companii finaliste Made in Romania a ajuns la 15. Sesiunea de vot public s-a derulat in perioada 19 martie – 3 aprilie, interval in care pe site-ul www.bvbleague.ro au fost inregistrate 42.540 de voturi, de aproape patru ori mai multe voturi decat in prima editie a proiectului Made in Romania, din anul 2017.
Cele 15 companii finaliste au fost anuntate in cadrul unei gale de premiere, in data de 25 aprilie, la care au participat peste peste 150 de antreprenori si directori executivi ai companiilor din comunitatea Made in Romania, alaturi de membrii Comitetului de Nominalizare, membrii Juriului si alti sustinatori ai proiectului.
„A fost o sarcina foarte dificila sa selectam doar cateva companii pentru ca fiecare are o poveste unica. Ne-am fi dorit sa le premiem pe toate pentru ca toti antreprenorii ale caror povesti le-am regasit in aceasta editie trebuie aplaudati si pusi pe podium pentru curajul si determinarea de a-si spune cuvantul in economia Romaniei. Desi scopul Made in Romania nu este listarea companiilor, ne bucuram cand aflam despre intentiile unora dintre companiile din Liga BVB de a utiliza piata de capital pentru dezvoltare datorita participarii la acest proiect,” a declarat Lucian Anghel, Presedintele Consiliului de Administratie al BVB.
Proiectul Made in Romania a fost lansat de Bursa de Valori Bucuresti in 2017, pentru a identifica si promova companiile de top din Romania. Scopul proiectului Made in Romania este identificarea viitoarelor motoare ale economiei romanesti si sprijinirea acestora timp de un an, pentru a le ajuta sa-si aduca afacerile la nivelul urmator, imbunatatind transparenta, vizibilitatea, reputatia si, cel mai important, obtinerea accesului la capitalul necesar dezvoltarii si cresterii ulterioare.
Citește și:
Răzvan Pîrjol vrea să facă din Băile Felix o stațiune pentru toate lunile anului
Felixul ar putea deveni Mamaia de Oradea; Stațiune balneară pentru toate cele 12 luni ale anului; Afilierea la…
1 mai 2024
Aproape 49 de milioane de euro pentru modernizarea a 5 drumuri din Arad
Primul proiect contractat în Regiunea Vest prin Programul Regional Vest 2021-2027, componenta de Drumuri Județene: o investiție finanțată din fonduri…
30 aprilie 2024
11 oferte pentru pasajele Oneștilor din Oradea și ieșirea din Oșorhei
11 firme și asocieri de firme sunt interesate de proiectarea și execuția a două noi pasaje care vor…
30 aprilie 2024
Pod pe râul Tisa spre Ucraina, în Maramureș
Acesta este prevăzut în zona localităților Sighetu Marmației (România) – Bila Tserkva (Biserica Albă – Ucraina). Guvernul a…
30 aprilie 2024
Brașovul, peste Cluj în topul mall-urilor din România
Județul din centrul României contabilizează patru mari centre comerciale, față de numai două ale Clujului. Agenția Brand Management,…
30 aprilie 2024
Deficit major în comerțul Clujului: 1,8 miliarde euro
Balanța comercială a județului pe anul trecut s-a înclinat foarte mult spre importuri: 4,6 miliarde €, față de…
30 aprilie 2024
Final de proiect ”2023 Cluj Innovation Year”
“2023 Cluj Innovation Year” încheie un an de inovare și colaborare pentru dezvoltarea durabilă în România Transilvania IT…
30 aprilie 2024
Universitatea din Oradea îi așteaptă pe viitorii absolvenți la „Târgul Facultăților”
Liceeni, părinți și profesori sunt invitați să ia parte la cea de a patra ediția a „Târgului Facultăților”.…
30 aprilie 2024