Compania Terran, unul dintre principalii jucători de pe piața sistemelor de învelitori pentru acoperiș din Europa de Est, a inaugurat în Câmpia Turzii o fabrică de țigle din beton, în urma unei investiții de circa 5 milioane de euro.
Fabrica din Câmpia Turzii este a patra unitate de producţie deţinută de Terran, alături de cele din Ungaria şi Slovacia.
Prima fabrică Terran din România, construită pe un teren din cadrul fostei fabrici Industria Sârmei Câmpia Turzii, este complet automatizată şi foloseşte cele mai moderne tehnologii de fabricaţie. Modelele de ţigle din beton realizate aici sunt destinate pieţei interne, în primă fază.
Cu o suprafaţă de aproximativ 2.500 metri pătraţi şi o platformă de depozitare de 1.5 hectare, fabrica are o capacitate de producţie de 70 ţigle/minut, cu o capacitate anuală de 10 milioane de bucăţi.
Unitatea de producţie are un proces tehnologic închis, prin care materiile prime ecologice sunt revalorificate în urma unui proces de reciclare.
„Suntem în România din 2005, iar vânzările foarte bune înregistrate, precum şi mărimea pieţei de aici au reprezentat factori decisivi pentru a construi o fabrică în România. Investiţia a demarat în 2016, prin achiziţionarea terenului, iar anul acesta în primăvară am început probele de producţie. Anul viitor continuăm investiţiile pentru a extinde capacitatea de producţie, pentru două game în plus. Această investiţie este un argument foarte serios pentru clienţii Terran din România, că au făcut o alegere bună, iar garanţia de 50 de ani acordată la ţiglă este o garanţie scrisă, asumată şi verificată”, a declarat Gódi Attila, directorul general al Terran.
Terran a intrat pe piaţa din România în 2005 şi comercializează ţigle din beton, respectiv toate accesoriile necesare pentru sistemul de învelitori pentru acoperiş.
Înfiinţată în 1920, Terran se află de 90 de ani, de-a lungul a trei generaţii, în proprietatea familiei Dr. Mészáros Vilmos. Cu sediul central în Bóly, Ungaria, Terran are 4 unităţi de producţie în Ungaria, Slovacia şi România. Produsele sale sunt distribuite în nouă ţări din Europa, cu vânzări de peste 55 de milioane de bucăţi anual. Inovaţia continuă şi calitatea durabilă sunt valorile companiei, atât în privinţa produselor cât şi la nivelul relaţiilor cu partenerii.
Citește și:
E gata infrastructura Centrului de Patologie Neurovasculară Cluj
Antreprenorul Construcții Erbașu București (CEB) a avansat cu lucrările la Centrul de Patologie Neurovasculară și Neurochirurgie (CPNN). “La nivelul…
5 mai 2024
Hotelul Black Tulip s-a redeschis la o jumătate de an de la incendiu
Complexul de turism din Dej marchează astfel intrarea sa integrală în funcțiune, mai târziu decât anunțau inițial proprietarii.…
5 mai 2024
Oradea va avea o autobază nouă și depou de tramvaie modernizat
Săptămâna trecută, Primăria Oradea a depus spre finanțare un mega proiect de peste 56 de milioane de euro…
5 mai 2024
Clădirea Hexagon Offices a primit certificarea WELL Health-Safety
Complexul de birouri deținut de grupul KESZ pe Calea Turzii reprezintă prima investitiție din România a companiei ungare.…
3 mai 2024
75 milioane € pentru obiectivele turistice din Ardealul de Nord
Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest (ADRNV) a prezentat, în cadrul unui eveniment organizat în Cluj, cele patru apeluri…
3 mai 2024
Întreprinzătorii din Maramureș și-au stabilit strategia anuală
Membrii asociației s-au reunit la restaurantul La Tour, din Baia Mare, deținut de unul dintre componenții organizației, Sorin…
3 mai 2024
Oradea se află și în acest an pe harta Conferințelor Energynomics
Municipiul Oradea nu lipsește în ultima vreme de pe harta conferințelor mai importante. De data aceasta, Energynomics va…
3 mai 2024
DOITSMARTER, proiect de testare a soluțiilor inteligente pentru optimizarea consumului de energie în locuințe sociale
Orientarea inovațiilor tehnologice către consumatorii vulnerabili de energie trebuie să devină o prioritate atât pentru autoritățile publice, cât…
3 mai 2024