Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

„Food-truck-uri” pentru producătorii bihoreni

Producătorii autohtoni din Bihor își vor putea promova produsele în rulote tractabile moderne, adaptate cerințelor actuale de pe piață.

Agenția de Dezvoltare Durabilă a Județului Bihor (ADD Bihor), din subordinea Consiliului Județean Bihor, a achiziționat, printr-un proiect cu fonduri europene, patru vehicule de tip „food truck”:

  • două autorulote tip „food trailer model BH1” – pentru comercializarea de produse alimentare semiprocesate, procesate, ambalate sau neambalate (miere, zacuscă, mezeluri, brânzeturi, uleiuri, produse de artizanat sau manufactură etc);
  • o autorulotă tip „drinks trailer model BH2” – pentru comercializarea de băuturi alcoolice și non alcoolice (palincă, vin, suc, bere, etc);
  • o autorulotă tip „food trailer model BH3” – pentru producerea și comercializarea de produse de patiserie și brutărie (plăcinte, clătite, patiserie sărată și dulce, etc).

Scopul acestui proiect este de a revitaliza economia rurală locală, ajutându-i pe localnici să își promoveze și să vândă produsele (fermieri de semi-subzistenţă, mici antreprenori, grupuri vulnerabile sau dezavantajate) la târguri și festivaluri. Valoarea totală a achiziției este de 1.294.973,47 lei, inclusiv TVA. ADD Bihor a semnat contractul pentru livrarea vechiculelor cu SC Brain Agency SRL, cu sediul în Cluj-Napoca, firma care a câștigat licitația publică.

Această achiziție face parte din proiectul „Îmbunătățirea ocupării forței de muncă în județul Bihor, Oradea și Hajdúbőszőrmény prin dezvoltarea infrastructurilor cu potențial local”, finanțat prin Programul Interreg V–A România – Ungaria.

În cadrul aceluiași proiect vor fi organizate întâlniri în 5 localități din județul Bihor pentru informarea localnicilor despre această inițiativă și două cursuri pentru 100 de persoane, care doresc să învețe cum își pot promova produsele.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
În urmă cu șapte ani, Life Is Hard (LIH) intra pe piața AeRo a Bursei de Valori București (BVB).

Life Is Hard a scos la vânzare obligațiuni de 100 de lei

Articolul următor

Zalăul va găzdui cele mai bune proiecte de arhitectură din Transilvania

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share