Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Peste 50% din vânzările Secuiana, la export

Producătorul de confecţii Secuiana din Târgu-Secuiesc, judeţul Covasna, a încheiat anul 2016 cu afaceri totale de 32,9 mil. lei (7,3 mil. euro), mai mult cu 10% faţă de anul anterior, pe baza creşterii cu 15% a exportului, anunță zf.ro. Compania a revenit anul trecut pe profit după opt ani consecutivi de pierdere, crescând la 54% ponderea vânzărilor la export.
Principalii parteneri de afaceri ai Secuiana pe piaţa externă sunt Bruno Saint Hillaire din Franţa, Alberto din Germania, I.C. Group din Danemarca, Adamakos din Grecia, Comeback Fashion din Olanda, dar şi alte companii din Italia sau Irlanda.
Despre Secuiana
Potrivit informațiilor publicate pe site-ul oficial al firmei, Secuiana Group din Târgu Secuiesc este proprietara a două fabrici de confecţii: Secuiana S.A. pentru bărbaţi şi S’ Mode S.A. pentru femei; a firmei de transport intern şi internaţional Secuiana Trans precum şi a lanţului de magazine Adam’s by Secuiana.
Secuiana produce sub brandul Adam’s întreaga gamă de articole bărbaţi care se distribuie în întreaga tară.
Toate produsele Adam’s, de la cravată la costum, sunt fabricate în România, pe stasurile şi tipologia consumatorilor din piaţa română.
Ţesăturile folosite de Secuiana sunt alese cu mare responsabilitate faţă de consumatori, au finisaje speciale care oferă multe avantaje client, cum ar fi: tratamente antişifonare, tratamente antipată, tratamente care nu permit pătrunderea apei din exterior, dar permit aerisirea corpului.
Toţi pantalonii şi toate cămăşile se produc numai în propria fabrică din Tg. Secuiesc care are o experienţă de peste 40 de ani şi o vastă cooperare internaţională la export în tări precum: Franţa, Germania, Italia, Canada, SUA, Suedia, Olanda, Anglia.
Secuiana Group acordă o mare prioritate pieţei române, care va fi invadată de branduri străine, a căror produse de fabricaţie asiatică, africană, sudamericană, crează o mare provocare pentru brandul Adam’s.
Secuiana are 24 de magazine proprii Adam’s by Secuiana şi o reţea de clienţi în toată ţara, de la Oradea la Constanţa, de la Suceava la Timişoara.
Politica pentru piaţa română este foarte clar stabilită: toate produsele se vor fabrica exclusiv în România, calitatea este întotdeauna pe primul loc, întreaga orientare este către client, nu către producător, respectul faţă de client şi menţinerea celui mai just raport calitate-preţ.
Sursa foto: secuiana. ro

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Jumătate dintre români ar prefera încălzirea prin utilizarea energiei solare

Articolul următor

Reabilitarea DN Dej-Baia Mare, finanţată cu 57 de milioane de euro de Comisia Europeană

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share