Producătorul de confecţii Secuiana din Târgu-Secuiesc, judeţul Covasna, a încheiat anul 2016 cu afaceri totale de 32,9 mil. lei (7,3 mil. euro), mai mult cu 10% faţă de anul anterior, pe baza creşterii cu 15% a exportului, anunță zf.ro. Compania a revenit anul trecut pe profit după opt ani consecutivi de pierdere, crescând la 54% ponderea vânzărilor la export.
Principalii parteneri de afaceri ai Secuiana pe piaţa externă sunt Bruno Saint Hillaire din Franţa, Alberto din Germania, I.C. Group din Danemarca, Adamakos din Grecia, Comeback Fashion din Olanda, dar şi alte companii din Italia sau Irlanda.
Despre Secuiana
Potrivit informațiilor publicate pe site-ul oficial al firmei, Secuiana Group din Târgu Secuiesc este proprietara a două fabrici de confecţii: Secuiana S.A. pentru bărbaţi şi S’ Mode S.A. pentru femei; a firmei de transport intern şi internaţional Secuiana Trans precum şi a lanţului de magazine Adam’s by Secuiana.
Secuiana produce sub brandul Adam’s întreaga gamă de articole bărbaţi care se distribuie în întreaga tară.
Toate produsele Adam’s, de la cravată la costum, sunt fabricate în România, pe stasurile şi tipologia consumatorilor din piaţa română.
Ţesăturile folosite de Secuiana sunt alese cu mare responsabilitate faţă de consumatori, au finisaje speciale care oferă multe avantaje client, cum ar fi: tratamente antişifonare, tratamente antipată, tratamente care nu permit pătrunderea apei din exterior, dar permit aerisirea corpului.
Toţi pantalonii şi toate cămăşile se produc numai în propria fabrică din Tg. Secuiesc care are o experienţă de peste 40 de ani şi o vastă cooperare internaţională la export în tări precum: Franţa, Germania, Italia, Canada, SUA, Suedia, Olanda, Anglia.
Secuiana Group acordă o mare prioritate pieţei române, care va fi invadată de branduri străine, a căror produse de fabricaţie asiatică, africană, sudamericană, crează o mare provocare pentru brandul Adam’s.
Secuiana are 24 de magazine proprii Adam’s by Secuiana şi o reţea de clienţi în toată ţara, de la Oradea la Constanţa, de la Suceava la Timişoara.
Politica pentru piaţa română este foarte clar stabilită: toate produsele se vor fabrica exclusiv în România, calitatea este întotdeauna pe primul loc, întreaga orientare este către client, nu către producător, respectul faţă de client şi menţinerea celui mai just raport calitate-preţ.
Sursa foto: secuiana. ro
Citește și:
Rebrenduire pentru Hotelul Coroana de Aur din Bistrița: Grand Hotel Coroana
Fostul Hotel Coroana de Aur din municipiul Bistrița își schimbă nu doar aspectul, ci și numele, devenind Grand…
26 aprilie 2024
Co-fondatorul Shazam, Dhiraj Mukherjee, speaker principal la Bucharest Tech Week
Pionier al industriei tech, Mukherjee va prezenta noi perspective despre reinventarea afacerilor în cadrul Bucharest Tech Week 2024, care…
25 aprilie 2024
Săptămâna Haferland 2024: cel mai îndrăgit festival al sașilor transilvăneni începe pe 8 august
Cea de-a XII-a ediție a Săptămânii Haferland, cel mai îndrăgit festival cultural și etnologic al sașilor din Transilvania…
25 aprilie 2024
Techsylvania 2024: 2 zile pline de networking, inovatie și inspirație
Techsylvania, cel mai așteptat eveniment de business&tech, pregătește o nouă ediție în 2024. Cu accent pe încurajarea colaborării,…
25 aprilie 2024
CONVOCATOR AL ADUNĂRII GENERALE ORDINARE A ACȚIONARILOR ȘI AL ADUNĂRII GENERALE EXTRAORDINARE A ACȚIONARILOR SOCIETĂȚII AISA Invest S.A.
12, jud. Cluj, cod unic de înregistrare 10443641, având număr de ordine în Registrul Comerțului J12/2442/2005, în temeiul…
25 aprilie 2024
Dr. Adriana Cioca, managing director Artemis România, a fost aleasă președinte al Camerei de Comerț Elveția-România
Antreprenorii și investitorii români și elvețieni, membri ai Camerei de Comerț Elveția-România (CCE-R), au ales un nou Consiliu…
24 aprilie 2024
Carbochim aniversează 75 de ani de la înființare. Planurile de viitor vizează o creștere de 20% a producției
CARBOCHIM S.A., cel mai mare producător de abrazive profesionale din România, aniversează la începutul lunii mai 75 de…
23 aprilie 2024
Soluții de transport pentru maximizarea oportunităților pe rutele internaționale
Pentru a își susține creșterea comercială, România, ca membru al Uniunii Europene, trebuie să se racordeze cât mai…
22 aprilie 2024