- 12, jud. Cluj, cod unic de înregistrare 10443641, având număr de ordine în Registrul Comerțului J12/2442/2005, în temeiul Legii nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificarile si completările ulterioare, ale Actului Constitutiv al societății, precum si ale oricăror dispoziții legale aplicabile, convoacă la Cluj-Napoca, Bdul. Muncii 12, județul Cluj,
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor (denumită în continuare „AGOA”) la Cluj-Napoca, Bdul. Muncii 12, județul Cluj, pentru data de 27.05.2024, orele 13:00, pentru toți acționarii înregistrați în Registrul actionarilor la sfârșitul zilei de 15.05.2024, considerată ca dată de referință. În cazul în care la data menționată mai sus nu se întrunesc condițiile de validitate/cvorumurile de prezență, în temeiul dispozițiilor art. 118 din Legea Societăților, se fixează cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 28.05.2024, ora 13:00, în același loc, având aceeași ordine de zi.
Și
Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor (denumită în continuare „AGEA”) la Cluj-Napoca, Bdul. Muncii 12, județul Cluj, pentru data de 27.05.2024, orele 14:00, pentru toți acționarii înregistrați în Registrul actionarilor la sfârșitul zilei de 15.05.2024, considerată ca dată de referință. În cazul în care la data menționată mai sus nu se întrunesc condițiile de validitate/cvorumurile de prezență, în temeiul dispozițiilor art. 118 din Legea Societăților, se fixează cea de-a doua Adunare Generală Extraordinară a Acționarilor pentru data de 28.05.2024, ora 14:00, în același loc, având aceeași ordine de zi.
ORDINEA DE ZI A AGOA ESTE URMĂTOAREA:
- Prezentarea și aprobarea raportului de gestiune al Administratorului Unic pentru anul 2023.
- Prezentarea și aprobarea raportului auditorului financiar extern pentru anul 2023.
- Discutarea si aprobarea situațiilor financiare ale anului 2023, respectiv bilanțul contabil, contul de profit și pierdere, situația fluxurilor de trezorerie, situația activelor imobilizate si notele explicative ale situațiilor financiare.
- Aprobarea repartizării profitului, conform repartizării propuse în situațiile financiare ale exercițiului financiar al anului 2023.
- Aprobarea descărcării de gestiune a administratorului pentru exercițiul financiar 2023.
- Discutarea și aprobarea programului de investiții pentru anul 2024.
- Aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2024.
- Aprobarea împuternicirii dnei. Muncelean Teodora pentru a acționa pe seama Societății, în vederea îndeplinirii tuturor formalităților necesare de aducere la îndeplinire a hotărârilor adoptate, redactarea și semnarea tuturor documentelor, precum și pentru înregistrarea la Oficiul Registrului Comerțului și publicarea la autoritățile competente a hotărârii adunării generale ordinare a acționarilor.
ORDINEA DE ZI A AGEA ESTE URMĂTOAREA:
Luarea la cunoștință a Contractului de Cesiune Acțiuni încheiat între acționarul Gheorghiu Ramiro Gabriel, în calitate de cedent, și acționarul IAȘITEX S.A., în calitate de cesionar, contract având ca obiect cesiunea unui număr de 3.847 acțiuni deținute de către acționarul Gheorghiu Ramiro Gabriel la societatea AISA Invest S.A., cu o valoare nominală de 2.5 lei fiecare, pentru un preț de vânzare al acțiunilor convenit de părți de 19.235 lei. În urma transferului de acțiuni sus menționate, acționarul Gheorghiu Ramiro Gabriel a rămas cu un număr de 4.153 acțiuni în cadrul societății AISA Invest S.A., reprezentând 10,1293% din capitalul social.
- Aprobarea actualizării în mod corespunzător a actului constitutiv al societății AISA Invest S.A..
- Aprobarea împuternicirii dnei. Muncelean Teodora pentru a acționa pe seama Societății, în vederea îndeplinirii tuturor formalităților necesare de aducere la îndeplinire a hotărârilor adoptate, redactarea și semnarea tuturor documentelor, precum și pentru înregistrarea la Oficiul Registrului Comerțului și publicarea la autoritățile competente a hotărârii adunării generale ordinare a acționarilor.
INFORMAȚII GENERALE CU PRIVIRE LA AGOA ȘI AGEA
Împuternicirile speciale și Formularele de vot prin corespondență se pot obține de către acționari de la sediul social al Societății, în fiecare zi lucrătoare, între orele 8.00-15.00. Împuternicirile Speciale și Formularele de vot prin corespondență trebuie depuse la sediul societății până la data Adunării Generale Ordinare a Acționarilor și a Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor.
Documentele și informațiile vizând problemele înscrise pe ordinea de zi, vor fi puse la dispoziția acționarilor, la sediul social al Societății, începând cu data de 26.04.2024, între orele 8.00-15.00.
Orice informații suplimentare se pot obține la sediul Societății sau la telefon 0787.824.954, persoană de contact: dna. Muncelean Teodora.
ADMINISTRATOR UNIC
Muncelean Teodora