Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Grand Rhapsody, cei mai buni în organizarea de evenimente

Anca Pescar, manager Grand Rhapsody, ne mărturisește, în interviul acordat Transilvania Business, cum a fost anul 2015 în privința realizărilor, ce se va purta în 2016, ce înseamnă să conduci cea mai bună echipă, dar și ce reprezintă, pentru Grand Rhapsody, premiul obținut anul acesta la Topul Firmelor din județul Mureș, si anume premiul întâi în ceea ce privește organizarea de evenimente.

Pentru dumneavoastră, cum a fost acest an? Care sunt bucuriile și realizările cele mai mari pe care le-ați avut?

Acest an, ca și precedenții, nu a fost deloc ușor. Activitățile organizate de Grand Rhapsody au început abia acum patru ani. Este greu să îți faci loc într-o piață concurențială ce oferă servicii dintre cele mai bune din țară. În perioada în care Complexul Grand a fost închis, clienții fideli au descoperit locații noi, cu servicii de înaltă clasă. Nu este ușor să le recâștigi încrederea și în acelasi timp să dovedești noilor clienți superioritatea serviciilor de la Grand. Aceasta nu se face cu „vorbe în vânt”.

Să convingi clienții că Hotelul Grand este cea mai bună locație pentru evenimentul pe care doresc să îl organizeze, apoi să îi impresionezi prin servicii și produse de cea mai bună calitate – aceasta este muncă. Multă muncă!

Clienții noștri sunt, deopotrivă, oameni simpli cu gusturi modeste, dar și oameni sofisticați, oameni bine informați, care și în România, dar mai ales în alte țări au descoperit ce este ospitalitatea, calitatea, diversitatea și rafinamentul în servicii. Pornind de la aceste premise, șansa noastră de a reuși a fost și rămâne personalizarea serviciilor.

Luând în considerare așteptările extrem de diversificate ale clienților, fără a ține cont de weekend, de momentul din zi sau noapte, am făcut tot ceea ce puteam astfel încât, la final, clientul să plece cu convingerea că alegerea serviciilor Grand a fost cea mai inspirată.

Echipa de la Grand, formată și consolidată în cei foarte puțini ani de la deschiderea locației, desigur a avut rolul fundamental. Fără adevărații profesioniști, în bucătărie, în sala de restaurant, în fața clienților și în spatele tuturor evenimentelor, nu am fi reușit să ne facem remarcați. Această echipă este, probabil, cea mai importantă realizare din ultimii ani.

Bucuriile sunt numeroase și extrem de profunde. Cele mai mari bucurii sunt telefoanele de după desfășurarea unui eveniment, în care clienții ne mulțumesc pentru calitatea serviciilor. După o zi, maxim două aud cuvintele: „Mâncarea a fost excelentă, servirea ireproșabilă! Va mulțumim mult pentru tot ceea ce ați făcut! Toată lumea a fost încântată de eveniment!”.

Acestea au fost „bucuriile” care, după lungi și grele eforturi, mi-au dat mereu puterea și entuziasmul de a merge înainte, de a crește mereu calitatea în tot ceea ce înseamnă organizarea unui eveniment.

Vă felicităm și noi pentru premiul pe care l-ați obținut la Topul Firmelor. Ce înseamnă pentru dumneavoastră acest premiu?

Această poziționare pe primul loc din județ în ceea ce privește organizarea de evenimente este onorantă, desigur. Este evident, validarea publică a rezultatelor obținute în urma unui deosebit efort de grup. Nu am făcut altceva decât să conduc cea mai bună echipă în organizarea evenimentelor.

Fără profesionalismul echipei Grand, fără dăruirea și efortul deosebit al fiecărei persoane din această echipă, niciunul dintre evenimentele organizate de noi nu ar fi avut succesul pe care eu mi-l doresc.

În același timp, însă, fiind considerați „the best of the best”, mă gândesc la obligațiile ce ne așteaptă. Atunci când un client se adresează celor mai buni dintr-un anumit domeniu înseamnă că are așteptările înalte și severe. Aceasta obligă! Nu putem în niciun caz să dăm greș. Nu mai putem ezita și nici șovăi. Pur și simplu suntem obligați să oferim serviciile de cea mai bună calitate.

Preparatele care ies din bucătaria noastră vor fi cele mai bune, fiindcă asta înseamnă să fii cel mai bun. Servirea clienților va fi de cea mai înaltă ținută, fiindcă asta așteaptă clienții care vin la Grand. Ansamblul serviciilor pe care le oferim atunci când organizăm un eveniment va fi cel mai bun, fiindcă sunt serviciile oferite de către „cei mai buni”.

Este o provocare și nu una facilă, dar am convingerea că, împreună cu echipa Grand, vom reuși să păstrăm, poate chiar să creștem calitatea serviciilor și a produselor noastre. Acest premiu înseamnă, deci, multe obligații față de noi înșine și, mai ales, față de toți clienții noștri.
 
Care este rețeta unei afaceri de succes?

Nu cred că sunt cea mai indicată persoană pentru a da sfaturi și rețete în ceea ce privește succesul în afaceri. Spun asta fiindcă vârsta mea nu îmi permite să dau sfaturi celor care fac afaceri de pe vremea când eu abia m-am născut.

Respect activitatea lor și tocmai de aceea cred că ar fi o impolitețe să dau eu rețete în acest domeniu. Însă, cu siguranță, cred că rigurozitatea în ceea ce faci, ambiția, corectitudinea și, în primul rând, munca îi ajută pe cei care își doresc să aibă succes în orice domeniu.

Cum a fost anul 2015 în privința nunților și ce noutăți aduce anul 2016 la Grand Rhapsody?

Cred că am mai spus acest lucru, dar, cu riscul de a mă repeta, vă spun că, la Grand Rhapsody, suveran este clientul. În acești ani, clientul nostru s-a dovedit a fi o persoană sofisticată, informată, documentată, care știe bine ce dorește.

Știe cât anume este dispus să cheltuie pentru un anume serviciu, își cunoaște bine drepturile de consumator și, aș spune, este exigent și pretențios. De aceea, în calitate de prestator, înțeleg să militez pentru creșterea diversității și calității produselor pe care le oferim, pentru oferirea serviciilor impecabile.

Nunta este un eveniment deosebit, unic, poate cel mai important din viața tuturor celor care apelează la noi pentru a organiza acest eveniment. Chiar dacă, pentru noi, orice nuntă nu este decât „încă una”, suntem conștienți de faptul că ea este momentul unic, încărcat cu multă atenție, cu mult stres, implicare afectivă și, da, cu multă fericire pentru client.

De aceea, abordăm și noi evenimentul ca și cum ar fi unic în activitatea noastră. Și fiecare nuntă este unică în felul ei. În aceste momente, Sala Rhapsody devine toată o explozie de culoare, uneori este roz, alteori albastră, poate întreg decorul să fie în alb cu negru sau o veritabilă expoziție de decor vintage. Totul este dictat de gusturile, preferințele și exigențele beneficiarilor.

Pentru tinerii care se iubesc, nunta este momentul lor de strălucire, momentul unic în care sunt vedete și de care își vor aminti toată viața. Iar rolul nostru este esențial, în a transforma acest eveniment într-o amintire frumoasă, o amintire plină de bucurie și fericire pentru protagoniști.

Aceasta înseamnă o temeinică pregătire a tuturor detaliilor acestui eveniment, o sincronizare perfectă între momentul în care friptura este introdusă în cuptor cu momentul în care ea este servită nici prea fierbinte, dar nici rece, sincronizarea momentului în care se servește un fel de mâncare cu minutele în care mirii doresc să danseze, absolut totul este minuțios pregătit.

Mănușa perfect albă, ținuta impecabilă a ospătarilor, asortate cu zâmbetul și amabilitatea lor, savoarea preparatelor din farfurie, toate, dar chiar toate aceste detalii duc în final la acel minunat sentiment de satisfacție, pe care numai „lucrul bine făcut” ți-l poate oferi. Iar pentru miri, o amintire frumoasă, unică, legată de Grand Rhapsody.

Așa au fost, în 2015, nunțile de la Grand, iar pentru anul care urmează ne propunem să fim și mai buni în tot ceea ce facem. În 2016, urmează alte nunți, fiecare unică și deosebită față de cealaltă, fiecare o oportunitate pentru noi în a ne demostra dibăcia, dăruirea și profesionalismul.Vom profita de toate aceste oportunități pentru a ne întări poziția de leader în domeniu.

Ce se va purta în 2016 în materie de nunți? Care sunt tendințele?

Pentru a fi mereu la curent cu tot ceea ce este mai nou în materie de organizare de nunți, am participat și vom continua să participăm la Târgurile de Nunți, care sunt din ce în ce mai multe, pe măsură ce oferta industriei de profil din România s-a diversificat.

Și, totuși, cum nu putem merge la zeci de târguri ce se organizează anual în toată țara, am ales și am participat la cele pe care le-am considerat cele mai utile pentru noi, respectiv: „Mariage Fest”, a cărui următoare ediție, a XVIII-a, va avea loc luna aceasta, în București.

Târgul „Ghidul Miresei”, un târg de nunți care se organizează de trei ori pe an, și tot în Bucuresti are loc „ExpoMariage”, aflat deja la a XVI-a ediţie, organizat ȋn atmosfera elegantă a JW Marriott  Bucharest Grand Hotel.

Cu ocazia acestor târguri, am posibilitatea, de fiecare dată, să ȋntȃlnesc firme deja consacrate acestui domeniu strălucitor, firme care pun la dispoziţie alături de produse sau servicii de excepţie, experienţa lor de peste ani.

Așadar, toate detaliile celei mai importante zile din viaţa clienților noștri, necesare unei nunţi reuşite, ne sunt cunoscute din timp. Cunoscând tendințele anului 2016, suntem pregătiți pentru cel mai „exclusive event” la Grand Hotel Târgu-Mureș.

Trendul de nuntă în stil romantic și vintage a cuprins, se pare, întreaga lume și continuă să devină din ce în ce mai popular la nunțile din 2016.

Meniul organizat ca la carte va urma tema evenimentului și pentru ca prezentarea preparatelor noastre să aibă succesul scontat, acestea vor fi oferite după anumite reguli. Preparatele ce alcătuiesc Meniul de Nuntă vor  fi cât mai variate, astfel încât să fie pe placul tuturor invitaților și să satisfacă toate gusturile.

Având o experiență vizuală și culinară plăcută, invitații vor pleca de la nuntă cu amintiri de neuitat.

Recomand asortarea felurilor de mâncare ținând cont de perioada din an în care are loc nunta, dar și de tematica evenimentului. De la preparate tradiționale, la cele exotice sau franțuzesti, un meniu perfect trebuie organizat în cele mai mici detalii. Cu ocazia degustării, așa cum am procedat și până acum, vom face cunoscute familiei mirilor toate ingredientele folosite la prepararea fiecărui produs în parte.

Prin modalitățile de a duce la nivel superior orice nuntă, cu siguranță, în 2016, nunțile de la Grand vor fi un adevarat răsfăț pentru papilele gustative și pentru văzul celor ce ne vor călca pragul.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Directorul financiar si legislatia vamala – 5 dovezi ale unui mariaj reusit

Articolul următor

Finanțarea investițiilor energetice prin RoSEFF

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Hi-Tech „Made in Transilvania”

Aceasta a fost denumirea panelului găzduit de The European Innovation Hub in Transilvania în cadrul IQ Digital Summit,…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share