Importate Opinii

Business puls

În timp ce o clasă antreprenorială se redefinește sau se formează tot mai vizibil și puternic pentru a extinde rolul capitalului românesc, cât timp evoluăm pentru a mai ridica vălul de ceață sau “a ieși din nămeți”, investitori sau manageri străini rostesc atribute tot mai pozitive pentru potențialul economiei și al României în general.

La București, Viena, München sau Londra, dar cu influențe și exemple din SUA ori mai puțin cunoscute din Asia, evenimentele sau întâlnirile cu oameni ce au expertiză internațională dau încredere, iar semnalul este încurajator. Veți întreba poate, de ce conteză atât de mult? Pentru că percepția și acțiunile lor stabilesc ritmul: doar 138 de companii cu capital privat românesc au afaceri în echivalent de peste 50 milioane de euro, față de 322 de firme cu capital străin și încă 30 de firme de stat care depășesc acest prag al cifrei de afaceri. În intervalul 10-50 milioane de euro se confruntă circa 1.300 de firme cu capital străin și doar 1.000 de firme cu capital românesc privat. Ce transmit acești “străini” colegilor din board-urile internaționale și investitorilor determină evoluția unor proiecte aici. În multe cazuri ei îndrăgesc și promovează mai mult România decât patronii sau managerii români.

De la Recepția de Anul Nou a AHK din ianuarie, la CEO Conference (doingbusiness.ro) din februarie, târgurile și expozițiile de primăvară, ori summit-urile de transport, energie, construcții ale diferitelor entități media ori camere de comerț bilaterale, evenimentele asociațiilor de business ale firmelor străine, petreceri de vară, sărbători de toamnă ale economiei germane, austriece, ori powerlunch-uri, cine de networking sau degustări ori petreceri de Crăciun, o comunitate vibrantă de oameni, formată din lideri cu experiență sau în devenire, transmit de la mic dejun până dincolo de miezul nopții preocuparea să crească proiecte și companii, iar eforturile lor se văd în indicatorii macroeconomici și ușor – ușor în calitatea vieții: angajaților, colaboratorilor, partenerilor, clienților și în conturile firmelor mamă.

Revista Transilvania Business este parte a acestui “fenomen” și, după 5 ani de apariție, echipa simte tot mai multe intenții, inițiative și proiecte în curs sau în extindere, inclusiv în piața regională, și preocuparea unor companii majore de a investi și comunica și în orașe secundare după București, așa cum ați putut citi în proiecte dedicate peste an. Veți descoperi, în 2016, investiții noi și povești noi.

Până atunci ținem să mulțumim partenerilor cheie în promovarea mesajelor și publicațiilor direct către top management la evenimente B2B: AHK, BEROBA, TAROM, CNAB, doinbusiness.ro, Advantage Austria, Femei in Afaceri, Business Mark, Romexpo, Brașov Busines Park, CCIFER și pentru 2016 vă promitem integrarea informațiilor NRCC, BRCC, AmCham, RBLS.

De asemenea, ne bucurăm de noile parteneriate externe cu Portolio Events, International Business Council sau IRN, iar pentru sprijinul strategic de promovare a anuarului de real estate al României, la Vienna, München sau Londra, alături de clienții strategici, apreciem contribuția AHK România, DPIIS (Departamentului pentru Investiții Străine și Parteneriat Public Privat), Immofinanz, Portolio Events, Greet Vienna.

Noi proiecte ne așteaptă pentru 2016. Tuturor clienților, partenerilor, prietenilor și cititorilor Transilvania Business, mulțumiri. Sărbătorim împreună succesul și în 2016!

Related posts

Borsec, Gerovital și Arctic, pe primele poziții în top 100 cele mai puternice branduri românești 2017

Stefana Muresan

Prințul Dimitrie Sturdza, lobby pentru cultură și investiții

redactia

S-au pus în vânzare bilete pentru DreamHack Bucharest 2016

Transilvania Business

Actul de punere în aplicare al Codului Vamal al Uniunii a fost adoptat

Transilvania Business

Cristian Bichi: Coronavirusul și moratoriile bancare din unele țări europene

Traian Dan

Cornel Cătoi, noul rector al USAMV Cluj

Transilvania Business

TAROM introduce ruta directa Iasi-Madrid

Cluj-Napoca poate sa fie orasul ideal intre Bucuresti si Budapesta

Transilvania Business

BearingPoint a castigat Central Banking Award 2016 la categoria „Furnizorul de Tehnologie al Anului”

Transilvania Business

Raluca Voivozeanu este acum fondatoarea PRIAevents

Transilvania Business

P3 – “Industrial Development of the Year”

Conceptul 4C – patru reguli de aplicare a ingrasamintelor

Romgaz investește pentru România

The largest CEE event of the year – CEE Property Forum 2016

Transilvania Business

Cum convingem publicul să folosească transportul în comun?

Stefana Muresan

Pașii

Ligia Voro

tIMOn: casele viitorului sunt prietenoase cu mediul

Ultima zi de targ AGRARIA 2016

Romgaz analizează posibilitatea de a săpa noi sonde în Marea Neagră

Stefana Muresan

Dragoş Anastasiu, noul Presedinte al AHK

Salonul Auto la BBP

Portrete uitate şi restaurate la Muzeul de Artă din Cluj

Transilvania Business

Karpatia Horse Show 2016

Transilvania Business

Targul National Imobiliar, editia primavara 2016

Leave a Comment