Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Cosmetic Plant şi Cotnari- Calitate răsplătită cu aur mondial în 2015

Cunoscuta companie clujeană Cosmetic Plant este deţinătoarea a  trei noi trofee mondiale, obţinute  în cadrul Selecţiei Mondiale a Calităţii 2015, concurs internațional de calitate a produselor organizat de către Monde Selection.

Premiul High Quality Trophy  -Trofeul Internațional al Înaltei Calități – a fost conferit Cremei antirid de zi BIOLIV ANTIAGING, recunoscut şi răsplătit pentru a treia oară consecutiv de un juriu neutru, cu componenţă internaţională şi cu  marele premiu Grand Gold Award.

Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă urmează acelaşi traseu, se pare, obţinând şi în 2015,  precum în anul anterior Gold Award.

Cosmetic Plant este un obişnuit al acestui eveniment mondial organizat la Bruxelles,  urcând pe podium în fiecare an începând cu 2012, când primul premiu international a medaliat cu  bronz la Crema antirid de zi Q10 si ceai verde.

World Quality Selections este o competiţie internatională organizată de  Monde Selection International Quality Institute  şi scopul urmărit este calitatea produsulor din 7 categorii: Băuturi spirtoase tari şi lichioruri, Bere, ape şi sucuri, Produse alimentare, Produse dietetice şi de sănătate, Produse cosmetice şi de îngrijire personală, Concursul internaţional de vinuri şi Produse din tutun.

România a participat anul trecut  cu câteva companii prestigioase, acoperind câteva domenii de activitate, cum sunt băuturile slab alcoolice,  Jidvei, Cotnari, Heineken Romania, European Food Brewery şi altele.
 
La Concursul Internaţional de vinuri, Busuioaca de Bohotin  de la  Domenii Cotnari  a câştigat o medalie de aur pentru Rosé- ul său din 2014, tot o medalie de aur pentru Grasa de Cotnari, un vin dulce din 1984 şi o medalie de argint pentru Tamaioasa Romanească  de 2014.

Dacă la vinuri, criteriile de selecţie sunt ceva mai cunoscute publicului, pentru categoria Produse cosmetice şi de îngrijire personală ele sunt inovatia, confortul la folosire, toleranţa pielii, eficienţa produsului bazată pe teste, analiza ingredientelor, design & packaging, impactul asupra sănătăţii, impactul asupra mediului şi etichetarea în conformitate cu legislaţia UE.

În 2013, 2014  şi 2015 Cosmetic Plant a fost singurul producator european de cosmetice răsplătit cu trofeul  Grand Gold, ceea ce se traduce printr-o medie de peste 90% din punctajul total posibil din partea juriului.

Singurele câştigătoare a International High Quality Trophy – 2015 la această categorie sunt Japonia şi România, deşi la concurs au participat peste 337 de produse din 219 companii şi 26 de ţări.
 
Acest trofeu este conferit în urma câştigării în trei ani consecutiv a Grand Gold Award şi Gold Award, dovedind păstrarea nivelului de calitate de-a lungul timpului.

Total
0
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Teo’s kitchen- un blog de îndulcit amintiri

Articolul următor

Umăr la umăr cu moartea

Citește si:
Total
0
Share