Eveniment Importate

Cosmetic Plant şi Cotnari- Calitate răsplătită cu aur mondial în 2015

Cunoscuta companie clujeană Cosmetic Plant este deţinătoarea a  trei noi trofee mondiale, obţinute  în cadrul Selecţiei Mondiale a Calităţii 2015, concurs internațional de calitate a produselor organizat de către Monde Selection.

Premiul High Quality Trophy  -Trofeul Internațional al Înaltei Calități – a fost conferit Cremei antirid de zi BIOLIV ANTIAGING, recunoscut şi răsplătit pentru a treia oară consecutiv de un juriu neutru, cu componenţă internaţională şi cu  marele premiu Grand Gold Award.

Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă urmează acelaşi traseu, se pare, obţinând şi în 2015,  precum în anul anterior Gold Award.

Cosmetic Plant este un obişnuit al acestui eveniment mondial organizat la Bruxelles,  urcând pe podium în fiecare an începând cu 2012, când primul premiu international a medaliat cu  bronz la Crema antirid de zi Q10 si ceai verde.

World Quality Selections este o competiţie internatională organizată de  Monde Selection International Quality Institute  şi scopul urmărit este calitatea produsulor din 7 categorii: Băuturi spirtoase tari şi lichioruri, Bere, ape şi sucuri, Produse alimentare, Produse dietetice şi de sănătate, Produse cosmetice şi de îngrijire personală, Concursul internaţional de vinuri şi Produse din tutun.

România a participat anul trecut  cu câteva companii prestigioase, acoperind câteva domenii de activitate, cum sunt băuturile slab alcoolice,  Jidvei, Cotnari, Heineken Romania, European Food Brewery şi altele.
 
La Concursul Internaţional de vinuri, Busuioaca de Bohotin  de la  Domenii Cotnari  a câştigat o medalie de aur pentru Rosé- ul său din 2014, tot o medalie de aur pentru Grasa de Cotnari, un vin dulce din 1984 şi o medalie de argint pentru Tamaioasa Romanească  de 2014.

Dacă la vinuri, criteriile de selecţie sunt ceva mai cunoscute publicului, pentru categoria Produse cosmetice şi de îngrijire personală ele sunt inovatia, confortul la folosire, toleranţa pielii, eficienţa produsului bazată pe teste, analiza ingredientelor, design & packaging, impactul asupra sănătăţii, impactul asupra mediului şi etichetarea în conformitate cu legislaţia UE.

În 2013, 2014  şi 2015 Cosmetic Plant a fost singurul producator european de cosmetice răsplătit cu trofeul  Grand Gold, ceea ce se traduce printr-o medie de peste 90% din punctajul total posibil din partea juriului.

Singurele câştigătoare a International High Quality Trophy – 2015 la această categorie sunt Japonia şi România, deşi la concurs au participat peste 337 de produse din 219 companii şi 26 de ţări.
 
Acest trofeu este conferit în urma câştigării în trei ani consecutiv a Grand Gold Award şi Gold Award, dovedind păstrarea nivelului de calitate de-a lungul timpului.

Related posts

Gala Topul Național al Firmelor, ediția XXV

redactia

Industria MarCom-ului își dă întâlnire la Best Marketing Cluj

Ligia Voro

Industria de prelucrare a maselor plastice isi da intalnire la SIBIU in cadrul EXPO PLAST

Stefana Muresan

Business to more Business

Incepe Transylvania Horse Show, a sasea editie

Noi proiecte germane la Cluj

PRIA Aviation Conference

Ionut Oprea

ABSL invites you to Timișoara Business Mixer 2019 on October 16th

Ionut Oprea

Creșterea de 12% a traficului aerian pe Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj

Horizon 2020 – Propuneri de proiecte pentru Renasterea Rurala

Transilvania Business

6th annual CEE Investment & Green Building Awards

MeasureCamp Bucharest, prima UnConference din România 

Ligia Voro

Vive la France!

Noul trend in domeniul locuințelor: casa inteligenta

Vin de casa cu must de la Jidvei

Transilvania Business

Rynair sarbatoreste un milion de clienti pe Aeroportul Bucuresti

Primul portal care poate fi gestionat împreună cu dezvoltatori imobiliari

Ligia Voro

Ziua Cercetarii Media – BRAT: SATI 2.0 și SATI DMP – Industria online din România trece la nivelul următor

Stefana Muresan

HR Summit Cluj-Napoca: Acolo unde experienţa profesională întâlneşte pasiunea

Lecții gratuite de golf la Transilvania Golf Club în acest week-end

Ligia Voro

Targ de Joburi si Cariere TransLogistica 2017

Ionut Oprea

HR Summit Cluj-Napoca – modele de urmat

Nicolae Pop

Targul National Imobiliar, editia primavara 2016

Digital Health B2B Skype Match 2016

Transilvania Business

Leave a Comment