Importate Turism

Planuri de vis la Târgul de vacanţe

La cea de-a VII-a ediţie a Târgului de vacanţe desfăşurat la Sala Polivalentă din Cluj-Napoca, pe cei 1500 de metri pătraţi puşi la dispoziţie de organizatorii evenimentului, „Amprenta Advertising”, agenţiile turistice din întreaga ţară au adus în faţa publicului oferte atractive pentru vacanţele acestui an.

Cel mai mare târg de turism din Transilvania vine cu o ofertă bogată și diversă, fiind prezente birouri de promovare din România și străinătate. Iubitorii de călătorii sunt tentaţi cu peste 100 de destinații turistice, iar agenţiile oferă posibilitatea achiziționării vacanțelor în regim  early booking.

Gazdele au pregătit şi o zonă de entertainment și timp liber, iar program de vizitare este unul extins. Nu vor lipsi surprizele pregătite pentru ziua de duminică, 14 februarie.

Destinaţiile sunt atractive şi agenţii de turism plini de amabilitate, dar o  croazieră pe mare este tentantă, aşa că mă opresc la Croaziere.net.

„ Se merge mult individual în croaziere, turistul îşi alege data de navigare, vasul cu care vrea să navigheze şi destinaţia principală. Cele mai căutate sunt croazierele pe Mediterana, care sunt mai apropiate de România, iar biletele de avion până la portul de îmbarcare sunt accesibile. Deocamdată, cel puţin, turismul de croazieră nu are foarte mare vechime la noi şi nu sunt mulţi turişti care să fi experimentat oportunităţile unei croaziere, aşadar călătoria pe Maditerana este un prim pas excelent.

Se continuă cu capitalele baltice, fiordurile norvegiene, Insulele Canare, Maroc, Caraibe, Asia, Australia, Noua Zeelandă, America de Sud şi fiordurile chiliene, Alaska, acestea sunt destinaţiile cele mai solicitate pe Croaziere.net.

Avem turişti repeters, ei revin mereu şi unii ajung să meargă în 5-6-7 croaziere pe an, dar şi turişti care revin de la an la an, aduc şi alţi prieteni cu ei, asigurând cea mai bună reclamă, cea virală.
 
Pentru 7 nopţi pe Mediterana costurile se situează înttre 700 şi 800 euro pe turist, cu taxe, în cabina interioară. Nu în ultimul rând, destinaţiile sunt unele pline de farmec, de istorie, cu o arhitectură atractivă”.

Trec pe la standurile altor agenţii unde turiştii se arată interesaţi, Christian Tour, Tui Eurolines, Paralela 45, Blue Travel, Ilmar Travel, Ave Tour, Europa Tur şi mă opresc la Filadelfia Turism. Cea mai atrăgătoare destinaţie a acestei agenţii pare a fi Mexicul, cu îmbarcare de pe aeroportul din Madrid şi cazare la hoteluri de patru şi cinci stele.

Pentru 880 euro de persoană, inclusiv zborul din Madrid spre Mexic, cei de la Filadelfia Turism ne promit o vacanţă excelentă, într-un hotel de 5 stele şi servicii All Inclusive, iar distracţia, obiectivele culturale şi relaxarea sunt ingredientele principale.

Nu lipsesc de aici companiile aeronautice Tarom, Blue Aier şi Wizz Air, precum şi Aeroportul Cluj-Napoca şi nici ofertele interne, între care am remarcat Băile Herculane şi ajung la Eximtur.

După ce călătoresc preţ de câteva minute prin locurile propuse, încerc să aflu de la directorul de vânzări Radu Hriniuc ce destinaţie ar alege din ofertele companiei de călătorii Eximtur.

„Aş alege o croazieră şi noi avem două în ofertă, pe  care le realizăm în colaborare cu partenerii noştri, prin fiordurile norvegiene, care este o călătorie absolut deosebită. Dacă ar fi să aleg o variantă mai specială de călătorie aş alege, aşadar o croazieră.

Promovăm în continuare destinaţiile din România, litoralul Mării Negre, Delta Dunării, anul acesta ne aşteptăm la o creştere şi mai mare a interesului din partea turiştilor pentru vacanţe în România, dată fiind situaţia internaţională sau căderea unor destinaţii precum Egiptul sau Tunisia.

Promovăm în continuare România, aşa cum o facem de 22 de ani încoace, şi pe lângă litoral şi deltă, oferim balneo-montanul, Felixul, Sovata, tot ce înseamnă turism de refacere, turism de recreeare şi zona de SPA.

Desigur, oferim turiştilor  vacanţe în străinătate, clasicele Turcia, Bulgaria, Grecia, în top trei destinaţii de vacanţă, Spania, care vine puternic din urmă, Italia, ca destinaţie de vacanţă. Practic, oferta pentru destinaţii turistice este extrem de vastă.

Promiteţi aurora boreală în croaziera prin fiordurile norvegiene, l-am întrebat şi cum răspunsul a fost afirmativ, nu ne rămâne decât să facem o revizuire a bugetului şi să trecem pe la Târgul de vacanţe organizat de  „Amprenta Advertising”, să prindem ofertele atractive şi să alegem cea mai potrivită destinaţie.

Related posts

Banca Transilvania va finanța un accelerator pentru tinerii hotelieri

Nora Dumitrescu

Aeroportul Iași doboară propriul record

Transilvania Business

ACCELERATE. Sales Conference

Transilvania Business

Complexul sportiv la Pădurea Neagră prinde viață

Traian Dan

Rafinament francez în ţinutele business de la Alisia Enco

[Enjoy Transylvania!] Traditions

Transilvania Business

[Enjoy Transylvania!] The Story of Wine (1)

Transilvania Business

Sibiul se pregătește de Anii Drumeției: 15 trasee și 5 tururi culturale pregătite pentru turiștii care vor vizita sudul Transilvaniei

Ion Surdu

70 de ani de la proclamarea Republicii Italiene

Grup de lucru pentru invatamant dual

CORPORATE TENNIS OPEN

ERASMUS+ USAMV INTERNATIONAL DINNER

O multiplă câștigătoare a premiului Emmy promovează tradițiile sibiene în toată lumea

redactia

[Enjoy Transylvania!] Județul Brașov, destinație de top în România

Transilvania Business

Primăria Hunedoara, încasări de peste 1 milion de euro din Castelul Corvinilor

Stefana Muresan

Mihai Leu: „Târgu Mureș arată un interes foarte mare pentru sporturile cu motor”

Ligia Voro

D-Link si Amazon Echo, Voice Power Control în Europa

Transilvania Business

[Enjoy Transylvania!] Bistrița-Năsăud, un județ cu tradiții de Cartea Recordurilor

Transilvania Business

Moxy No.2 for Milan!

Aeroportul Internațional Timișoara a pus în funcțiune un nou sistem de balizaj performant

Robert Bloancă

Ghizii turistici din Timișoara s-au organizat într-o breaslă și realizează tururi pentru localnici

Robert Bloancă

Top 10 cele mai eficiente orașe din România. Pe primele poziții: Oradea, Alba Iulia și Iași

Stefana Muresan

AgroConcept – parteneriat strategic pentru sustinerea agriculturii locale

Radu Grațian Ghețea: băncile vor căuta soluții de nișă pentru acordarea de credite

Leave a Comment