Luni, 29 februarie 2016, între orele 10:00 şi 14:00, la Ernst & Young Bucharest Tower Center, Femei în Afaceri organizează workshop-ul Elevator pitch – povestea ta într-un minut, o întâlnire dedicată atât antreprenoarelor, cât şi persoanelor care lucrează într-o companie şi care îşi doresc să dobândească cunoştinţele necesare pentru a-şi prezenta afacerea, produsele sau serviciile într-un mod eficient.
enimentul va avea loc la sediul Ernst & Young: Bucharest Tower Center, etajul 22, Bulevardul Ion Mihalache, nr. 15-17, Sector 1, Bucureşti.
DE CE SĂ PARTICIPI?
Termenul elevator pitch vine de la scenariul în care ai şansa să întâlneşti clientul, investitorul, partenerul sau angajatorul pe care îl doreşti în lift sau într-un context în care ai foarte puţin timp la dispoziţie pentru a-i capta atenţia. Un elevator pitch eficient trebuie să aibă maxim un minut şi să îţi aducă un rezultat concret, fie că scopul tău este să stabileşti o întâlnire, să primeşti o recomandare sau cartea sa de vizită.
Workshop-ul va răspunde întrebărilor:
• Ce este un elevator pitch?
• Cum mă poate ajuta să găsesc mai mulţi parteneri sau clienţi?
• Cum se construieşte un elevator pitch eficient?
• La ce întrebări trebuie să răspundă un elevator pitch?
• Care este corelaţia dintre AIDA şi elevator pitch?
Workshop-ul va ajuta la construirea de pitch-uri pentru cazuri concrete ale paticipantelor, prezentând exemple şi explicând elementele şi paşii de parcurs pentru a avea o prezentare de impact.
CINE ESTE TRAINERUL?
Cu o experienţă de peste 10 ani în domeniul comercial, cu activitate în Vânzări, Business Development şi Customer Service, Mihai Chiratcu a început, în anul 2013, o nouă aventură ca freelancer, ca trainer şi consultant comercial, sau, altfel spus, creator de oportunităţi.
Mihai este absolvent al Facultăţii de Relaţii Economice, modulul cu predare în limba engleză, din cadrul ASE şi al programului postuniversitar SAM din cadrul Politehnica Bucureşti, specializarea Management Operaţional şi Managementul Schimbării.
Din dorinţa de a împărtăşi poveştile acumulate în cei 10 ani de experienţă în domeniul comercial, Mihai a devenit mentor şi trainer în cadrul proiectelor de susţinere a antreprenoriatului românesc, iar din primăvara lui 2014 scrie articole adresate antreprenorilor şi freelancerilor abordând subiecte de la start-up la exit.
ACCESUL LA EVENIMENT
Taxa de participare este de 150 lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus). Accesul la eveniment se face doar cu rezervare şi confirmarea înscrierii. Membrele Femei în Afaceri au prioritate şi beneficiază de 25% discount din costul taxei de participare. Taxa de participare pentru membre este de 112,5 lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Vă invităm să aflaţi ce beneficii au membrele FEMEI ÎN AFACERI şi să citiţi testimonialele celorlalte membre!
Înscrierile se fac la: membership@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obţin la: 0762 677 111.
DESPRE FEMEI ÎN AFACERI
Înfiinţată în 2009 de către antreprenoarea Alice Botnarenco, organizaţia Femei în Afaceri are ca scop dezvoltarea mediului feminin de afaceri din România atât prin activitatea desfăşurată online (prin crearea primei platforme online de membership şi a site-ului Femei în Afaceri, ce funcţionează ca un portal cu cele mai noi informaţii din mediul business, ştiri şi interviuri cu femei de succes şi cu femei care au afaceri la început de drum), cât şi prin cele peste 200 de evenimente de business networking, prin workshop-urile şi conferinţele pe care le organizează de peste 6 ani, prin reprezentarea României la evenimente internaţionale şi prin implicarea în proiecte europene.