În ultimele săptămâni au fost publicate pe site-ul Direcției Generale a Vămilor peste 20 de proiecte de ordine naționale de implementare a Noului Cod Vamal al Uniunii Europene şi a legislației secundare aferente. Pe baza acestora, operatorii economici se vor pregăti pentru derularea operațiunilor în noile condiții începând cu 1 mai 2016.
Deloitte România și BusinessMark Event Management au plăcerea să vă anunțe organizarea seminarului cu tema “Normele Noului Cod Vamal, explicate. În practică”, eveniment ce va avea loc pe 26 aprilie 2016, la Hotel Intercontinental din București.
Printre temele dezbătute în cadrul seminarului, se vor afla:
– Noua procedură privind respingerea declarațiilor în sistemul RCDPS
– Constituirea garanțiilor pentru toate taxele, inclusiv TVA
– Ce se întâmplă cu operațiunile vamale aflate în derulare la data de 1 mai 2016
– Ce se întâmplă cu autorizațiile deținute în prezent
– Operator Economic Autorizat – obligație sau necesitate
– Procedura de export în cazul persoanelor nestabilite în Uniune
– Instrumente de securizare a valorii în vamă – Informații Obligatorii şi metode de ajustare
– Redevențele şi valoarea în vamă
– Informații despre modificarea procedurilor speciale: depozitare, prelucrare, utilizări specifice
– Modificările aduse procedurilor simplificate
Specialiştii care vor analiza aceste problematici sunt:
– Mihai Petre – Senior Manager servicii fiscale, Deloitte România
– Daniela Neagoe – Senior Consultant servicii fiscale, Deloitte România
– Cosmin Dinca – Senior Consultant servicii fiscale, Deloitte România
– Anca Lupușoru – Consultant servicii fiscale, Deloitte România
Pentru detalii si inscrieri, acceseaza www.business-mark.ro sau contacteaza-ne la numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail alice.mitru@business-mark.ro sau office@business-mark.ro.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.
Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.