Importate Lideri si afaceri

Refresh online pentru promovarea Romaniei

Echipa InvestRomania a lansat, din această lună, noul website InvestRomania www.investromania.gov.ro, o platforma care se adresează investitorilor străini, acoperind o arie largă de subiecte de interes pentru aceştia precum: macroeconomie, forţa de muncă, taxarea, suport guvernamental.

InvestRomania își propune de asemenea pentru anul în curs intensificarea eforturilor sale de promovare a avantajelor competitive de țară în rândul comunității de business internaționale.

Începând cu această lună, InvestRomania a lansat proiectul “Luna şi Industria”, având ca obiectiv-cheie promovarea și creșterea vizibilității celor mai importante industrii. Acestea sunt: IT&C, bio-economia, industria auto, aerospațiala, industriile creative și agricultura, considerate prioritare de către InvestRomania care işi propune intensificarea eforturile de încurajare a investițiilor, atât străine cât și autohtone în aceste domenii.

Luna mai este dedicată companiilor din sectorul IT&C, urmând  ca luna iunie să fie dedicata bio-economiei.

“Prin suportul și implicarea asociațiilor relevante și active din industrie am co-organizat în această lună o serie de evenimente, scopul fiind  promovarea companiilor din acest domeniu, crearea diferitelor teme de dezbatere privind integrarea pe orizontală a IT-ului în celelalte industrii (conceptul de „Industry 4.0”), integrarea know-how-ului de tip strategic în operațiunile companiilor și start-up-urilor din sectorul IT în scopul de a-și crește afacerile şi intensificarea colaborării cu Hub-uri internaționale relevante”, a spus Eliza Aura Statina, Promotion Manager, InvestRomania.

“Inițial am creionat un plan în care website-ul trebuia să aibă o abordare facilă, să fie în limba engleză și să diminueze efortul investitorului străin în căutarea informațiilor cu privire la nivelul taxării, facilitățile fiscale, gradul de pregătire profesională a românilor, dar și la nivelul de trai din țară. Ulterior, am tot construit pe baza acestora, astfel încât după 2 luni am ajuns în stadiul actual, de care suntem foarte mulțumiți, dar pe care vom continua să-l dezvoltăm în lunile ce urmează.” Manuel Costescu, Secretar de Stat, InvestRomania

Proiectul www.investromania.gov.ro prezintă conținut în limba engleză și este structurat pe șapte secțiuni, acestea constând în: “Why invest” (De ce să investești?), “Business în Romania” (Afaceri în România/ Principalele Sectoare), “Government Support” (Sprijin guvernamental), “Life in Romania” (Viața în România), “Newsroom” (Știri/Comunicate de presă), “About us” (Despre noi) și “Contact” (Contact), împărțite la rândul lor în subsecțiuni. Fiecare dintre acestea are menirea de a-l ghida pe potențialul investitor străin către informații cu privire la indicatorii macroeconomici, educație, nivelul costului de trai, sectoarele considerate prioritare, ajutoare de stat, tradiții, cultură, detalii despre activitatea InvestRomania etc.

O altă componentă a platformei are în vedere prezentarea sectoarelor prioritare de anul acesta, astfel încât investitorii să aibă acces la informații ce vizează dimensiunea pieței, cei mai importanți jucători, forța de muncă disponibilă, capacitatea de export, potențialii furnizori și parteneri. Cele șase sectoare prioritare sunt: IT&C, industria Auto, industria Aerospațială, industriile Creative, Agribusiness și Bio-Economia.

La nivelul website-ului se regăsesc grafice, figuri și nu în ultimul rând prezentarea de țară, toate acestea putând fi descărcate de oricare dintre persoanele interesate de analizele realizate, dar și de cele care doresc să utilizeze aceste materiale în promovarea României către partenerii lor internaționali de afaceri.

Pe parcursul următoarelor luni website-ul va fi actualizat cu noi analize privind sectoarele strategice, mai multe informații despre parcurile industriale și noțiuni constând în modalitățile de finanțare.

“Am considerat că portalul este una dintre prioritățile echipei InvestRomania, dat fiind faptul că responsabilitatea noastră este aceea de a le furniza investitorilor străini cât mai multe informații relevante cu privire la oportunitățile de investiții din țară. Scopul nostru este de a promova România ca destinație în plină dezvoltare, cu potențial în crearea valorii adăugate, cu forță de muncă competitivă și caracterizată de ospitalitate, cum de altfel este.” Manuel Costescu, Secretar de Stat, InvestRomania

InvestRomania este instituția guvernamentală ce are scopul de a oferi sprijin investitorilor străini în România. Obiectivul său este acela de a atrage și de a facilita investițiile străine directe în România. Instituția are atribuții în coordonarea, monitorizarea și aplicarea politicii Guvernului la nivel național în domeniul promovării, marketing-ului, atragerii și implementării investițiilor străine.

Related posts

Exact Systems a devenit furnizor autorizat de servicii de control al calității pentru producătorul Automobile Dacia

Stefana Muresan

Daniel Metz, CEO NTT DATA Romania: Am atins la sfârșitul acestui an fiscal o cifră de afaceri de 72.17 mil. euro, în creștere cu 25.6%

Stefana Muresan

”Supraviețuitorul” Bear Grylls și fostul șef al ABC, speakeri la Oradea

Traian Dan

Dragoş Anastasiu, noul Presedinte al AHK

Spre noi orizonturi

Transilvania Business

15 milioane de euro pentru RNDR

Transilvania Business

Bilka, la un pas de 100 mil. euro, afaceri mai mari cu 45%

Stefana Muresan

GTS Telecom aniversează 25 de ani de activitate în România și continuă să-și dezvolte portofoliul

Stefana Muresan

Dați 1 ban pentru pian!

Compania unui sătmărean construiește casele milionarilor din Londra. Ciorba Construction, premiată cu aur de o organizaţie susţinută de Guvernul Marii Britanii

redactia

UniCredit – emisiune de acțiuni de 13 miliarde de euro

Stefana Muresan

TPA – new logo and a new office in Cluj

Transilvania Business

Teodosescu, Tulbure și Mik, noua conducere a AOR

Creștere de peste 50% a profitului pentru AGROSEL în 2015

Facultatea de Drept a UVT aniversează 25 de ani de activitate

Stefana Muresan

Uniunea Europeană şi viitorul economiei globale: a conduce sau a fi condus

Multora le place Jazzul

Transilvania Business

Noul președinte al FRT, Ion Țiriac, felicitat de Simona Halep

Ligia Voro

20 de ani de evoluție în industria IT – de la EBS Romania la NTT DATA Romania

Nicolae Pop

Conferința Națională “BUSINESS to more BUSINESS” ajunge la Ploiești

Electrogrup Infrastructure, ofertă publică de acţiuni pe BVB

redactia

Auchan, venituri de 52,8 miliarde euro, în creștere cu 0,7%, anul trecut

Stefana Muresan

Arçelik, producătorul Arctic, alege între Timișoara și Iași pentru cel mai important birou de cercetare-dezvoltare din afara Turciei

redactia

Conferința Regională Business to more Business,la Oradea

Transilvania Business

Leave a Comment