București Editorial

B | Business puls

Ionut Oprea – Brand Manager, Transilvania Business

 

În timp ce o clasă antreprenorială se redefinește sau se formează tot mai vizibil și puternic pentru a extinde rolul capitalului românesc, cât timp evoluăm pentru a mai ridica vălul de ceață sau “a ieși din nămeți”, investitori sau manageri străini rostesc atribute tot mai pozitive pentru potențialul economiei și al României în general.

La București, Viena, München sau Londra, dar cu influențe și exemple din SUA ori mai puțin cunoscute din Asia, evenimentele sau întâlnirile cu oameni ce au expertiză internațională dau încredere, iar semnalul este încurajator. Veți întreba poate, de ce conteză atât de mult? Pentru că percepția și acțiunile lor stabilesc ritmul: doar 138 de companii cu capital privat românesc au afaceri în echivalent de peste 50 milioane de euro, față de 322 de firme cu capital străin și încă 30 de firme de stat care depășesc acest prag al cifrei de afaceri. În intervalul 10-50 milioane de euro se confruntă circa 1.300 de firme cu capital străin și doar 1.000 de firme cu capital românesc privat. Ce transmit acești “străini” colegilor din board-urile internaționale și investitorilor determină evoluția unor proiecte aici. În multe cazuri ei îndrăgesc și promovează mai mult România decât patronii sau managerii români.

De la Recepția de Anul Nou a AHK din ianuarie, la CEO Conference (doingbusiness.ro) din februarie, târgurile și expozițiile de primăvară, ori summit-urile de transport, energie, construcții ale diferitelor entități media ori camere de comerț bilaterale, evenimentele asociațiilor de business ale firmelor străine, petreceri de vară, sărbători de toamnă ale economiei germane, austriece, ori powerlunch-uri, cine de networking sau degustări ori petreceri de Crăciun, o comunitate vibrantă de oameni, formată din lideri cu experiență sau în devenire, transmit de la mic dejun până dincolo de miezul nopții preocuparea să crească proiecte și companii, iar eforturile lor se văd în indicatorii macroeconomici și ușor – ușor în calitatea vieții: angajaților, colaboratorilor, partenerilor, clienților și în conturile firmelor mamă.

Revista Transilvania Business este parte a acestui “fenomen” și, după 5 ani de apariție, echipa simte tot mai multe intenții, inițiative și proiecte în curs sau în extindere, inclusiv în piața regională, și preocuparea unor companii majore de a investi și comunica și în orașe secundare după București, așa cum ați putut citi în proiecte dedicate peste an. Veți descoperi, în 2016, investiții noi și povești noi.

Până atunci ținem să mulțumim partenerilor cheie în promovarea mesajelor și publicațiilor direct către top management la evenimente B2B: AHK, BEROBA, TAROM, CNAB, doinbusiness.ro, Advantage Austria, Femei in Afaceri, Business Mark, Romexpo, Brașov Busines Park, CCIFER și pentru 2016 vă promitem integrarea informațiilor NRCC, BRCC, AmCham, RBLS.

De asemenea, ne bucurăm de noile parteneriate externe cu Portolio Events, International Business Council sau IRN, iar pentru sprijinul strategic de promovare a anuarului de real estate al României, la Vienna, München sau Londra, alături de clienții strategici, apreciem contribuția AHK România, DPIIS (Departamentului pentru Investiții Străine și Parteneriat Public Privat), Immofinanz, Portolio Events, Greet Vienna.

Noi proiecte ne așteaptă pentru 2016. Tuturor clienților, partenerilor, prietenilor și cititorilor Transilvania Business, mulțumiri. Sărbătorim împreună succesul și în 2016!

Related posts

New images of how Bucharest’s J8 Office Park will look when completed

Papuc Irina

Colaborare între CCI Mureș și autoritatea de formare profesională în sistem dual

Ligia Voro

A new president for Netherlands Romanian Chamber of Commerce (NRCC)

Ionut Oprea

Fiecare a cincea comandă de pe eMAG făcută din București este livrată prin easybox

Papuc Irina

2017 Review – CEEQA Gala & Industry Awards

Ionut Oprea

STAR ALLIANCE CELEBRATES 20 YEARS 

Ionut Oprea

Bucureşti, Cluj şi Timiş- cele mai multe imobile vândute în februarie

Stefana Muresan

Viitorul – la București: în 28 noiembrie, peste 25 de speakeri internaționali și români, la Future Summit 2019

Ionut Oprea

Cele mai multe firme radiate sunt în comerț

Nora Dumitrescu

2017- an excelent pentru sectorul industrial

Ionut Oprea

Orange anunță o nouă versiune a Business Internet Security Threatmap

Ligia Voro

Three jaw-dropping superyachts honored at the 2017 Monaco Yacht Show

Ionut Oprea

CBRE este consultantul Spaces în tranzacția de închiriere a celui mai mare centru din România

redactia

Abonamente digitale la spatii de lucru, oriunde?

Ionut Oprea

Cum să ieșim din criza economică?

redactia

B | BUSINESS to more BUSINESS – Conferința Regională de la Constanta

Horia Ungur, în Boardul Allianz-Țiriac în calitate de Director Vânzări și Distribuție

Ligia Voro

S IMMO AG încheie remodelarea Sun Plaza

Ionut Oprea

Attractiveness of Global Business Districts Beyond Covid-19

Ionut Oprea

Alfredo Seafood: Piața locală de pește crește cu circa 10% în 2018

Stefana Muresan

Bucharest – skyline transformation 2025: One option? Or more united temptations?

Ionut Oprea

Colin Lovering joins Avison Young in Bucharest

Ionut Oprea

STIRIXIS GROUP inovează în design-ul spațiilor de birouri

Ligia Voro

PRIA Aviation incepe vineri 18 august la Hangar Cafe, Aeroportul Tuzla

Ionut Oprea

Leave a Comment