Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

B | Business puls

Ionut Oprea – Brand Manager, Transilvania Business

 

În timp ce o clasă antreprenorială se redefinește sau se formează tot mai vizibil și puternic pentru a extinde rolul capitalului românesc, cât timp evoluăm pentru a mai ridica vălul de ceață sau “a ieși din nămeți”, investitori sau manageri străini rostesc atribute tot mai pozitive pentru potențialul economiei și al României în general.

La București, Viena, München sau Londra, dar cu influențe și exemple din SUA ori mai puțin cunoscute din Asia, evenimentele sau întâlnirile cu oameni ce au expertiză internațională dau încredere, iar semnalul este încurajator. Veți întreba poate, de ce conteză atât de mult? Pentru că percepția și acțiunile lor stabilesc ritmul: doar 138 de companii cu capital privat românesc au afaceri în echivalent de peste 50 milioane de euro, față de 322 de firme cu capital străin și încă 30 de firme de stat care depășesc acest prag al cifrei de afaceri. În intervalul 10-50 milioane de euro se confruntă circa 1.300 de firme cu capital străin și doar 1.000 de firme cu capital românesc privat. Ce transmit acești “străini” colegilor din board-urile internaționale și investitorilor determină evoluția unor proiecte aici. În multe cazuri ei îndrăgesc și promovează mai mult România decât patronii sau managerii români.

De la Recepția de Anul Nou a AHK din ianuarie, la CEO Conference (doingbusiness.ro) din februarie, târgurile și expozițiile de primăvară, ori summit-urile de transport, energie, construcții ale diferitelor entități media ori camere de comerț bilaterale, evenimentele asociațiilor de business ale firmelor străine, petreceri de vară, sărbători de toamnă ale economiei germane, austriece, ori powerlunch-uri, cine de networking sau degustări ori petreceri de Crăciun, o comunitate vibrantă de oameni, formată din lideri cu experiență sau în devenire, transmit de la mic dejun până dincolo de miezul nopții preocuparea să crească proiecte și companii, iar eforturile lor se văd în indicatorii macroeconomici și ușor – ușor în calitatea vieții: angajaților, colaboratorilor, partenerilor, clienților și în conturile firmelor mamă.

Revista Transilvania Business este parte a acestui “fenomen” și, după 5 ani de apariție, echipa simte tot mai multe intenții, inițiative și proiecte în curs sau în extindere, inclusiv în piața regională, și preocuparea unor companii majore de a investi și comunica și în orașe secundare după București, așa cum ați putut citi în proiecte dedicate peste an. Veți descoperi, în 2016, investiții noi și povești noi.

Până atunci ținem să mulțumim partenerilor cheie în promovarea mesajelor și publicațiilor direct către top management la evenimente B2B: AHK, BEROBA, TAROM, CNAB, doinbusiness.ro, Advantage Austria, Femei in Afaceri, Business Mark, Romexpo, Brașov Busines Park, CCIFER și pentru 2016 vă promitem integrarea informațiilor NRCC, BRCC, AmCham, RBLS.

De asemenea, ne bucurăm de noile parteneriate externe cu Portolio Events, International Business Council sau IRN, iar pentru sprijinul strategic de promovare a anuarului de real estate al României, la Vienna, München sau Londra, alături de clienții strategici, apreciem contribuția AHK România, DPIIS (Departamentului pentru Investiții Străine și Parteneriat Public Privat), Immofinanz, Portolio Events, Greet Vienna.

Noi proiecte ne așteaptă pentru 2016. Tuturor clienților, partenerilor, prietenilor și cititorilor Transilvania Business, mulțumiri. Sărbătorim împreună succesul și în 2016!

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

MS | Blazonul afacerilor

Articolul următor

SB | Începe Sibiu Jazz Festival

Citește si:
Total
0
Share