Auto Brașov

BV | Rege Automotive a fost preluată de un grup indian

Amtek Auto, unul dintre cei mai mari producători de piese auto integrate din India, a anunţat săptămâna trecută semnarea unui contract pentru achiziţia Rege Holding din Germania, care produce componente pentru industria auto, dar şi non-auto. Rege deține o fabrică și la Brașov, singura din afara Germaniei.
Valoarea tranzacţiei nu a fost făcută publică şi se va încheia în luna august a acestui an. Achiziţia fabricilor Rege se va face prin subsidiara din Singapore, Amtek Precision Engineering Pte Ltd.
În fabrica Rege România, inaugurată în 2006, se produce corpul metalic al blocului de supape pentru ABS, dar şi două unităţi de producţie în Germania. Printre clienţii mari pentru care produce se numără Continental, General Motors, Kia Motors, Nemak și Volkswagen.
Rege Automotive România a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri de 9,08 milioane de euro și un număr de 213 angajaţi.
„Suntem încântaţi să anunţăm achiziţia Rege, care întăreşte poziţia Amtek pe piaţa din Europa. Tranzacţia ne asigură acces la capacităţi semnificative de prelucrare şi ne consolidează producţia de cilindrii şi carcase din afara Indiei. În plus, afacerea achiziţionată ne oferă şi diversificare prin segmentul non-auto”, a declarat John Flintham, vicepreşedinte al Amtek Auto.
Cine este Amtek Auto
Indienii de la Amtek şi-au anunţat încă din 2007 planuri pentru deschiderea unei fabrici în România, însă până în acest moment nimic nu s-a concretizat. Anul acesta, Amtek a ieşit la cumpărături şi şi-a adăugat în portofoliu un producător german – Scholz Edelstahl, dar şi unul din Japonia – Asahi Tech Corp.
Înfiinţată în 1985, Amtek Auto deţine fabrici în Germania, Italia, Marea Britanie, Ungaria, Statele Unite şi Mexic.
Veniturile consolidate ale grupului Amtek în primul trimestru din anul fiscal 2015 (nr. – care cuprinde ultimele trei luni din 2014) au fost de 756 de milioane de dolari.
Principalii clienţi pentru care produc sunt BMW, BorgWarner, Caterpillar, CNH America, Cummins, Fiat, Ford, GM, Halliburton, Hero, Honda, JCB, Maruti Suzuki, Tata JLR, Timken şi Volkswagen.
Și chinezii au trecut la preluări
La Brașov mai funcționează două fabrici germane controlate de chinezii de la Joyson Electronics – Preh România și Quin România. Preh a intrat în portofoliul grupului chinez în urmă cu aproximativ cinci ani, în timp ce preluarea celor de la Quin a avut loc în urmă cu un an.
Preh produce comutatoare multifuncţionale pentru volan, comutatoare bloc lumini, sisteme de control al climei şi elemente de comandă din consola centrală, clienţii companiei fiind producătorii auto BMW, Volkswagen, Porsche, Skoda, Seat, Audi şi Daimler, în timp ce Quin produce game variate de elemente ornamentale pentru interiorul autovehiculelor (ornamente de bord, ornamente de uşi, console, în variante pe furnir şi plastic), game de volane auto în variante de lemn şi piele, dar şi schimbătoare de viteză. Principalii clienţi ai Quin România sunt Daimler, Audi, BMW, Autoliv şi alţi furnizori pentru industria auto.
Veniturile anuale al concernului Rege sunt de aproximativ 200 de milioane de euro şi are, potrivit site-ului propriu, 1.670 de angajați.
de Ovidiu Vrînceanu, bizbrasov.ro

Related posts

Brașov – Două noi hoteluri de lanț

Stefana Muresan

ACAROM şi-a desemnat noua conducere: Christophe DRIDI, Director General al Automobile Dacia

Papuc Irina

Rolls Royce de aproape 300.000 de euro pe Transfăgărășan – ”cel mai frumos drum de condus din lume”

Stefana Muresan

La Brașov taxele și amenzile se plătesc online, fără autentificare

Ion Surdu

Constructorii de visuri duc povestea mai departe în întreaga țară

Ligia Voro

FOTO: Maurer Imobiliare a demarat lucrările pentru ansamblul Maurer Residence Târgu Mureș

redactia

Muncitori din Ungaria pentru fabricile din Arad

Stefana Muresan

”Starul” Daimler dă, din nou, lovitura din Vest: Cutii de viteză în opt trepte pentru Mercedes-Benz, produse în Sebeș

redactia

Flota de autobuze hybrid a Oradiei a fost completată cu încă nouă autobuze

Traian Dan

Țara Făgărașului a investit 30.000 de euro într-un brand de promovare a destinațiilor turistice

Ion Surdu

Bell Helicopter vrea să producă la Ghimbav elicoptere pentru Ministerul de Interne

Stefana Muresan

Dacia a reluat activitatea de producție

Nicolae Pop

Antonio Souvannasouck, președinte PRBAR: “Problema pieței de asigurări este că este foarte mică, nedezvoltată”  

Ligia Voro

Japonezii de la SumiRiko AVS Romania, târg de cariere la Satu Mare; în octombrie – nouă hală de producție

Stefana Muresan

Cluj: EVW Holding, cifră de afaceri de 24,7 mil. euro în T1

Stefana Muresan

Primul autoturism hibrid produs în România a ajuns la Cluj

Nora Dumitrescu

Umbrărescu, cel mai bine plătit drumar român în 2017. Peste 70% din plățile realizate de CNAIR, în conturile constructorilor străini pentru lucrări în Transilvania

Stefana Muresan

Sute de angajați ai Groupe Renault Romania împreună cu familiile lor s-au solidarizat în lupta cu cancerul mamar

Ligia Voro

Brașovul – strategie pe energie termică pentru trei decenii. Vrea fonduri comunitare și fonduri elvețiene

Stefana Muresan

Oradea facilitează accesul spre Satu Mare şi Autostrada Transilvania

Traian Dan

Porsche Engineering își consolidează prezența în România și majorează numărul de angajați

Stefana Muresan

Bosch a investit 7 milioane de euro într-o şcoală duală în Cluj

Stefana Muresan

Primăria Brașov lansează procesul de bugetare participativă. Valoarea maximă a unui proiect – 100.000 de euro

Papuc Irina

Societatea germană Lisa Dräxlmaier vrea să-şi extindă activitatea la Timişoara prin construcţia unei fabrici de baterii auto şi a unui centru de dezvoltare

Robert Bloancă

Leave a Comment