Eveniment Importate

TeCOMM 2016:„Cum să vinzi mai mult prin storytelling?”

Companii de renume precum Facebook, Amazon, Google sau Apple folosesc conceptul de storytelling ca o puternică strategie de comunicare a brand-ului pentru a crea relații noi și a crește astfel rata de conversie.

 

Cătălina Ionescu, Client Partner for Global Marketing Solutions la Facebook, va împărtăși în cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo modalitățile prin care companiile își pot crește vânzările prin intermediul storytelling-ului. Cu o experiență de peste 8 ani în marketing, Cătălina a lucrat in trecut pentru Procter&Gamble, iar în prezent, activitatea sa se axează pe dezvoltarea strategiilor de afaceri împreună cu profesioniști din marketing, utilizând servicii și produse Facebook.
Storytelling-ul, unul dintre marile avantaje ale platformelor Facebook și Instagram

 

În cadrul workshop-ului Cum să vinzi mai mult prin storytelling, Cătălina va prezenta studii de caz care vin în ajutorul magazinelor online ca sursă de inspirație pentru dezvoltarea afacerilor prin creșterea vizibilității brand-ului și, în final, a vânzărilor.

 

Cea de-a 9-a ediții a evenimentului TeCOMM reunește în 25-26 octombrie, la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca, peste 300 de proprietari ai magazinelor online și profesioniști în eCommerce.

 

Poveștile de succes – tendința anului 2016 în eCommerce

 

În comerțul electronic, storytelling-ul nu este de neglijat, povestea din spatele unui produs fiind unul dintre principalii factori care îi îndeamnă pe cumpărători să-l aleagă, conform publicației engadget.com. Utilizarea storytelling-ului poate aduce creșteri și beneficii considerabile unui brand, rețeaua de socializare Facebook înregistrând, în al doilea trimestru al anului curent, venituri de 6,44 miliarde de dolari, în creștere cu 59% față de anul precedent, arată paginademedia.ro. Un factor important în acest sens a fost, conform fondatorului Mark Zuckerberg, progresul pe care serviciul de video l-a înregistrat.

 

Cu toate acestea, pentru a crea imaginea unui brand și pentru a crește vânzările, proprietarii de magazine online și profesioniștii în eCommerce au nevoie, pe lângă povestea brand-ului și de cât mai multe date cu privire la clienții sau potențialii clienți. Lucia Ciucă, Managing Director la Quantum Data Science, va susține în cadrul TeCOMM workshop-ul Cum să utilizezi DATE pentru compania și strategia de marketing, unde va prezenta studii de caz care măsoară audiența publicului și oferă o înțelegere mai bună a consumatorilor de online.

 

Start-up Area, cum să creezi și să dezvolți un magazin online de la A la Z

 

Noutatea acestei ediții o reprezintă Start-up Area, sesiunea dedicată celor care intenționează să își deschidă un magazin online sau proprietarilor care se află la începutul unei astfel de inițiative. Start-up Area este o secțiune structurată sub forma a patru workshop-uri, în cadrul cărora participanții vor afla cum își pot deschide magazinul online, cum să își aleagă compania de curierat și logistică și cum anume trebuie să fie comunicat brand-ul, si alte aspecte care duc la fidelizarea clienților. Profesioniștii în eCommerce care vor susține workshop-urile în cadrul Start-up Area sunt Călin Biriș (Director Digital Loopaa Marcom), Cosmin Dărăban (CEO&Co-Fondator Silkweb) sau Attila Birtha (Managing Partner Proclick).

 

Workshop-uri, prezentări și sesiuni de dezbateri, în ambele zile ale evenimentului

 

Evenimentul TeCOMM include în cele două zile ale evenimentului prezentări, workshop-uri și dezbateri susținute de peste 30 de speakeri internaționali și naționali. În prima zi a evenimentului vor avea loc prezentările susținute de speakerii Ivan Imhoff (Fondator House of Kaizen), Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr), Jonathan Chippindale (Director Executiv Holition), Hando Sinisalu (CEO Best Marketing International), Giacomo Summa (CEO&Co-fondator Stylect) și Mitch Goldman (Head of Product Storegecko).

 

Cea de-a doua zi a evenimentului este dedicată workshop-urilor, iar subiectele prezentate se vor axa pe Marketing, Antreprenoriat și Conversii/SEO/PPC. Alături de Cătălina Ionescu, speakerii Marius Deak (Fondator&CEO Green Pixel), Monica Jitariuc (Managing Director The Practice MSLGROUP), Lucia Ciucă (Managing Director Quantum Data Science), Ovidiu Joița (Director iAgency), Florinel Ioan Chiș (Director Executiv AMRO), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Sergiu Neguț (Associate Dean, Maastricht School of Management) și Ionuț Grosu (Managing Director&Founder la Service Return).

Related posts

Conferința Internațională Arhitecții Educației revine în toamnă la Cluj-Napoca

Stefana Muresan

ROFMA vă invită la Conferința Internațională de Facility Management, ROFMEX 2017

Ionut Oprea

APIA te aşteaptă!

Transilvania Business

Cluj-Napoca: Sistem de colectare a deșeurilor plutitoare, o premieră în România, în faza de receptie

Stefana Muresan

Continental a inaugurat centrul de cercetare si dezvoltare din Brasov

Transilvania Business

HR Summit 2016 – noile tendințe

Transilvania Business

Wizz Air a inaugurat baza operationala de la Iasi

The Woman 2016

Transilvania Business

Noi zboruri spre Bucuresti de pe Aeroportul Timisoara

Stefana Muresan

Rebranding Creativity 2019 se mută în Cluj-Napoca

Ligia Voro

Tehnologia Made in RO prezentă la Bucharest Technology Week

Stefana Muresan

Şcoala de Carte şi Meserii își deschide porțile

Ionut Oprea

Noi proiecte germane la Cluj

Noul trend in domeniul locuințelor: casa inteligenta

Clustere. Strategia Dunării. Bioeconomie

Transilvania Business

Salonul Vintest Bucuresti, editia a 6-a

Transilvania Business

Importanta tehnologiei în tehnicile de vânzări și marketing

Priorități de investiții POR 2014-2020 în Regiunea Vest

Dă, Doamne, țăranului înțelepciune, că răbdarea s-a cam terminat

Transilvania Business

Este greu să creezi business plan-uri într-o piaţă volatilă

Companiile investesc in evenimente de business

Ionut Oprea

Energynomics organizează la Brașov primul eveniment al anului dedicat eficienței energetice

Ligia Voro

BusinessMark va reuni în data de 21 noiembrie 2018, la Hotel RadissonBlu din București, cei mai importanți jucători din real estate

redactia

From superyachts to tailor-made luxury cars at the 2018 Monaco Yacht Show

Ionut Oprea

Leave a Comment