Importate Real Estate Ultimele stiri

VIVO! în România

IMMOFINANZ, unul dintre cei mai importanți investitori imobiliari din România, aduce brandul de retail VIVO! pe piața locală și demarează procesul de rebranding pentru cele patru centre comerciale din portofoliu său. Astfel, Polus Center Cluj va deveni VIVO! Cluj, Maritimo Shopping Center Constanța își va schimba numele în VIVO! Constanța, Pitești Mall va deveni VIVO! Pitești și Gold Plaza Baia Mare se va numi VIVO! Baia Mare. Implementarea noului brand în centrele comerciale complet închiriate, cu o suprafață totală de 147.000 metri pătrați, va fi finalizată în 2017.

„Brandul nostru VIVO! reprezintă o experiență comercială pentru întreaga familie, un răspuns la toate așteptările din partea unui mediu modern dedicat cumpărăturilor, timpului liber și divertismentului. Centrele noastre comerciale din România se bucură de un real succes și întrunesc aceste criterii, astfel că se încadrează perfect în rețeaua noastră VIVO!”, a spus Dietmar Reindl, Chief Operating Officer la IMMOFINANZ. „Ne concentrăm pe consolidarea brandurilor în cadrul portofoliului nostru, întrucât acestea reprezintă un avantaj competitiv clar pentru o companie imobiliară ce deține câteva sute de proprietăți în Europa. Prin aceste branduri, punem accentul pe un nivel ridicat de standardizare, care ne permite să ne extindem rapid. Pentru chiriașii noștri și clienții acestora, brandurile noastre reprezintă un angajament pentru calitate și servicii. Așadar, suntem convinși că vor avea beneficii și se vor bucura de o experiență comercială superioară.”

Reunirea formatelor de retail internaționale și a comercianților locali, precum și orientarea către ambianța VIVO! distinctă și standardizată în zonele comune contribuie la succesul centrelor VIVO!. Experiența integrată și coordonată transformă aceste centre în destinații ușor de recunoscut. VIVO! oferă, de asemenea, o gamă extinsă de servicii comparativ cu ceilalți jucători din acest sector: zone pentru servit masa moderne, cu o ambianță plăcută, zone de relaxare modernizate, sisteme de orientare intuitive și ușor de utilizat, precum și o gamă vastă de evenimente, ce răspund tuturor așteptărilor publicului și transformă centrele în destinații de petrecere a timpului liber, nu doar comerciale.

Procesul de branding VIVO! va presupune schimbarea completă a identității vizuale și modernizarea spațiilor interioare, precum zonele comune, zonele pentru servit masa etc. Prima etapă include modificarea completă a identității vizuale a zonelor exterioare din cele patru centre comerciale și va fi finalizată în luna noiembrie 2016. Ulterior, vor urma modernizări ale zonelor interioare din toate centrele, inclusiv în zona de food court din VIVO! Cluj.

„Adoptarea brandului VIVO! reprezintă un pas natural pentru cele patru centre comerciale pe care le deținem în România, care s-au bucurat de o creștere constantă a ratei de ocupare și a traficului. Toate cele patru centre au înregistrat, de la an la an, creșteri procentuale de până la două cifre în ceea ce privește traficul. Aceasta este o recunoaștere a unui echilibru potrivit în ceea ce privește chiriașii și activitățile, la care se adaugă experiența de calitate pe care am oferit-o publicului român și chiriașilor noștri”, a adăugat Sorin Vișoianu, Country Manager Operations România la IMMOFINANZ.

Proprietățile de retail ale IMMOFINANZ în România au o suprafață închiriabilă totală de 147.000 metri pătrați, echivalentul a 12,4% din portofoliul total de retail al companiei. Astfel, IMMOFINANZ se situează printre primii cinci proprietari locali în ceea ce privește dimensiunea portofoliului. Centrele comerciale sunt în prezent închiriate în totalitate și au fost vizitate de peste 25 milioane de persoane în 2015.  

IMMOFINANZ este o companie imobiliară comercială care își concentrează activitatea pe segmentele de retail și birouri în opt pieţe principale din Europa: Austria, Germania, Cehia, Slovacia, Ungaria, România, Polonia şi Moscova. Principala activitate a IMMOFINANZ include managementul și dezvoltarea de proprietăți. Mărcile STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) și myhive (office) reprezintă puncte centrale puternice pentru aceste activități și susțin calitatea și serviciile. Compania deține un portofoliu imobiliar de aproximativ 5,4 miliarde de euro, ce cuprinde peste 360 de proprietăți. IMMOFINANZ este listată la bursele de valori din Viena (fiind inclusă în indicele ATX – Austrian Traded Index) și din Varșovia.

Related posts

Univers T a deschis Casa Călățele în Apuseni

Stefana Muresan

S-a înființat rețeaua Camerelor de Comerţ 3SI, pentru conectarea comunităţilor de afaceri

redactia

Arad a fost Capitala Vinurilor din România, în cadrul celei de-a III-a ediții Vicii și Delicii

Ligia Voro

Automobile Dacia a produs la Mioveni 32.021 vehicule în primele două luni ale anului

Stefana Muresan

La Sibiu s-a discutat despre nevoia de stimulare a fermelor de elită: strategii europene în domeniul creșterii ovinelor și caprinelor

Papuc Irina

OMV Petrom își extinde prezența Upstream în regiunea Mării Negre

Papuc Irina

Investiție SF în infrastructura feroviară la Arad

Transilvania Business

Fonduri europene în valoare de 14 mil. euro pentru Timișoara

Stefana Muresan

Inginer în industria automotive, dar pasionat de lut și lemn. Cum un tânăr din Sibiu și-a finanțat atelierul cu fonduri europene

Papuc Irina

Cristian Hotoboc, președintele PALMED-Asociația Furnizorilor de Servicii Medicale din România: ”Sistemul de sănătate, public și privat, sunt complementare și trebuie să coexiste”

Stefana Muresan

Restructurare la fabricile Silcotub, din 1 iulie

Nora Dumitrescu

Betak SA Bistrița, excelența oțelului!

Ioan Sandor

Dezinfectant de mâini produs la Facultatea de Medicină din Sibiu la inițiativa a cinci instituții publice și private

Ion Surdu

Transformarea digitală a Clujului va merge pe o linie ecologică

Nora Dumitrescu

Se reiau lucrările la Centrul de Afaceri din Brașov

Stefana Muresan

Banca Transilvania, avans de aproape 50% al profitului net în primele nouă luni, până la 1,24 miliarde de lei

redactia

Cabana Vadu Crișului, centru de monitorizare și promovare a naturii

Traian Dan

Evgeny Nikolsky, noul General Manager al JTI România, Moldova și Bulgaria

Ligia Voro

Piața neagră a țigaretelor a depășit 40% în nord-est în luna noiembrie

redactia

Cereri de finanţare în valoare de 116 mil. lei pentru investiţii în procesarea şi marketingul produselor agricole

redactia

Bucharest- skyline transformation 2025: The Arc, a new signature for Bucharest

Ionut Oprea

Italienii conectează autostrada A10 de A1

Nora Dumitrescu

Profesori și elevi bihoreni instruiți după sistem nemțesc

Traian Dan

FOTO/ Ziua Națională a României, la Sibiu. Sute de oameni au urmărit parada militară și au dansat Hora Unirii

Papuc Irina

Leave a Comment