Importate Real Estate Ultimele stiri

VIVO! în România

IMMOFINANZ, unul dintre cei mai importanți investitori imobiliari din România, aduce brandul de retail VIVO! pe piața locală și demarează procesul de rebranding pentru cele patru centre comerciale din portofoliu său. Astfel, Polus Center Cluj va deveni VIVO! Cluj, Maritimo Shopping Center Constanța își va schimba numele în VIVO! Constanța, Pitești Mall va deveni VIVO! Pitești și Gold Plaza Baia Mare se va numi VIVO! Baia Mare. Implementarea noului brand în centrele comerciale complet închiriate, cu o suprafață totală de 147.000 metri pătrați, va fi finalizată în 2017.

„Brandul nostru VIVO! reprezintă o experiență comercială pentru întreaga familie, un răspuns la toate așteptările din partea unui mediu modern dedicat cumpărăturilor, timpului liber și divertismentului. Centrele noastre comerciale din România se bucură de un real succes și întrunesc aceste criterii, astfel că se încadrează perfect în rețeaua noastră VIVO!”, a spus Dietmar Reindl, Chief Operating Officer la IMMOFINANZ. „Ne concentrăm pe consolidarea brandurilor în cadrul portofoliului nostru, întrucât acestea reprezintă un avantaj competitiv clar pentru o companie imobiliară ce deține câteva sute de proprietăți în Europa. Prin aceste branduri, punem accentul pe un nivel ridicat de standardizare, care ne permite să ne extindem rapid. Pentru chiriașii noștri și clienții acestora, brandurile noastre reprezintă un angajament pentru calitate și servicii. Așadar, suntem convinși că vor avea beneficii și se vor bucura de o experiență comercială superioară.”

Reunirea formatelor de retail internaționale și a comercianților locali, precum și orientarea către ambianța VIVO! distinctă și standardizată în zonele comune contribuie la succesul centrelor VIVO!. Experiența integrată și coordonată transformă aceste centre în destinații ușor de recunoscut. VIVO! oferă, de asemenea, o gamă extinsă de servicii comparativ cu ceilalți jucători din acest sector: zone pentru servit masa moderne, cu o ambianță plăcută, zone de relaxare modernizate, sisteme de orientare intuitive și ușor de utilizat, precum și o gamă vastă de evenimente, ce răspund tuturor așteptărilor publicului și transformă centrele în destinații de petrecere a timpului liber, nu doar comerciale.

Procesul de branding VIVO! va presupune schimbarea completă a identității vizuale și modernizarea spațiilor interioare, precum zonele comune, zonele pentru servit masa etc. Prima etapă include modificarea completă a identității vizuale a zonelor exterioare din cele patru centre comerciale și va fi finalizată în luna noiembrie 2016. Ulterior, vor urma modernizări ale zonelor interioare din toate centrele, inclusiv în zona de food court din VIVO! Cluj.

„Adoptarea brandului VIVO! reprezintă un pas natural pentru cele patru centre comerciale pe care le deținem în România, care s-au bucurat de o creștere constantă a ratei de ocupare și a traficului. Toate cele patru centre au înregistrat, de la an la an, creșteri procentuale de până la două cifre în ceea ce privește traficul. Aceasta este o recunoaștere a unui echilibru potrivit în ceea ce privește chiriașii și activitățile, la care se adaugă experiența de calitate pe care am oferit-o publicului român și chiriașilor noștri”, a adăugat Sorin Vișoianu, Country Manager Operations România la IMMOFINANZ.

Proprietățile de retail ale IMMOFINANZ în România au o suprafață închiriabilă totală de 147.000 metri pătrați, echivalentul a 12,4% din portofoliul total de retail al companiei. Astfel, IMMOFINANZ se situează printre primii cinci proprietari locali în ceea ce privește dimensiunea portofoliului. Centrele comerciale sunt în prezent închiriate în totalitate și au fost vizitate de peste 25 milioane de persoane în 2015.  

IMMOFINANZ este o companie imobiliară comercială care își concentrează activitatea pe segmentele de retail și birouri în opt pieţe principale din Europa: Austria, Germania, Cehia, Slovacia, Ungaria, România, Polonia şi Moscova. Principala activitate a IMMOFINANZ include managementul și dezvoltarea de proprietăți. Mărcile STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) și myhive (office) reprezintă puncte centrale puternice pentru aceste activități și susțin calitatea și serviciile. Compania deține un portofoliu imobiliar de aproximativ 5,4 miliarde de euro, ce cuprinde peste 360 de proprietăți. IMMOFINANZ este listată la bursele de valori din Viena (fiind inclusă în indicele ATX – Austrian Traded Index) și din Varșovia.

Related posts

Cereri de finanţare în valoare de 116 mil. lei pentru investiţii în procesarea şi marketingul produselor agricole

redactia

Transilvania are cele mai multe proiecte de Smart City în România

Nora Dumitrescu

Județul Brașov în top 3 după numărul de vânzări de imobile. Alba și Sălaj – cele mai puține

Ligia Voro

Turkish Airlines revine la Cluj după o jumătate de an de absență

Nora Dumitrescu

Ambasadorul Germaniei, Cord Meier-Klodt, a vizitat Oradea

Traian Dan

Din paradoxurile subvențiilor pentru animale

Transilvania Business

CTP acquires Equest Logistic Park, expands CTPark Bucharest by 57,000 m2

Papuc Irina

Acord fără precedent în lupta cu COVID-19: 6 giganți farmaceutici de pe piața produselor cu plasmă vor să dezvolte un tratament, fără branding. Și alte companii pot să se alăture

Papuc Irina

Vibe Properties lansează Vibe Forward, un proiect rezidențial de amploare amplasat în principalul pol de business din București

Papuc Irina

Firmele din Cluj se bat pentru angajaţi la Târgul de Cariere

Stefana Muresan

Peste 200 km de drumuri din Braşov, Covasna, Mureş, Sibiu şi Vaslui vor fi reabilitate cu fonduri UE

Stefana Muresan

The sum of all fears, variant 2018: when CEOs' lack of digital culture opens all gates to hackers.

Ligia Voro

tIMOn: Oferta de locuințe noi livrate anul acesta o va depăşi pe cea din 2008

Stefana Muresan

Clujul ia fața Capitalei – centură metropolitană, în lungime de 38 de kilometri

Stefana Muresan

Cea mai mare tranzacţie cu terenuri agricole din acest an a fost semnată în Timiş

Robert Bloancă

Medicina viitorului în tratamentul AVC prezentată la Târgu Mureș

Ligia Voro

Ministerul Dezvoltării Regionale: 93,7 milioane euro pentru finanţarea Start Up Nation

Stefana Muresan

Baia Mare va avea parc industrial metropolitan

Nora Dumitrescu

305 apartamente, 22 de case și un centru comercial, pe terenul IMAR, fosta fabrică de mobilă din Arad

Stefana Muresan

Companii din grupul E-Infra donează jumătate de milion sistemului sanitar

Nora Dumitrescu

Elite în business. Județul Mureș: 4,4 miliarde euro – cifra de afaceri a celor mai valoroase companii

Ligia Voro

Lanțul de supermarketuri Supeco se extinde la Cluj

Nora Dumitrescu

Primul cluster din educație din România apare în Ardeal

Nora Dumitrescu

CAMPANIE DE COLECTARE A DEȘEURILOR ELECTRICE ȘI ELECTRONICE ÎN SATU MARE

Gruita Ienasoiu

Leave a Comment