București Eveniment

Companiile investesc in evenimente de business

 
Evenimentele de business sunt importante pentru imaginea companiilor și contribuie la dezvoltarea acestestora. PRIA Conferences devine o extensie a departamentelor de marketing și comunicare, vânzări și dezvoltare.
Evenimentele sunt oportunități perfecte pentru fiecare companie care dorește să iși mențină renumele sau să-l crească. Sunt, de asemenea, importante pentru creșterea vânzărilor. Prin intermediul lor pot fi lansate produse noi, se pot deschide noile birouri, pot fi prezentate rezultatele studiilor realizate de companii, pot fi anunțate noi persoane din conducere sau rezultatele trimestriale și anuale.
“Multinaționalele, antreprenorii și managerii aleg să investească o mare parte din bugetele lor în evenimentele B2B”, explică Raluca Voivozeanu, CEO, Pria Conferences. “Dacă doresc ca evenimentele lor sa fie de succes și să ramână în atenția participanților își amintesc de fiecare dată să le lase încredințeze  expertilor care vor avea grijă de organizarea ireproșabilă a conferințelor, aniversărilor, lansărilor și a altor evenimente. Pentru profesioniștii ocupați din zilele noastre, care nu își permit să piardă timp foarte important pentru activitatea lor și pentru planificarea și organizarea evenimentelor, aceasta este cea mai bună opțiune, astfel economisind timp, bani și energie, dar și folosind mai puțin din resursele companiei, pastrându-și în acelați timp standarde înalte”, adaugă Raluca Voivozeanu.
Conferințele PRIA aduc mereu în dezbatere teme relevante, beneficiază de prezența speakerilor reprezentativi și reunesc sute de participanți care au aceleasi preocupări de business.
“Noi îi încurajăm pe partenerii nostri să profite de experiența și resursele PRIA Conferences, deoarece echipele noastre sunt echipe bine pregătite ca să coordoneze evenimentele prin servicii excelente și cu pasiune. PRIA Conferences vă pun la dispoziție cele mai eficiente resuse pentru organizarea evenimentelor și vă pot sfătui în orice  situatie legată de organizarea acestora. Părerea lectorilor, a clienților și a participanților din cadrul evenimentelor noastre este extrem de importantă după fiecare eveniment și faptul că ei continuă să colaboreze cu noi la fiecare ediție sau proiect nou înseamnă că sunt mulțumiți de colaborare și că obțin rezulate bune în urma colaborării cu noi. Managerii știu că, alegând să colaboreze cu noi, stabilesc noi direcții pentru că PRIA Confereces găsește cele mai interesante teme, idei noi de dezbatere, nișe pentru care nu au mai fost organizate evenimente în România, evenimente în premieră la noi. Exemple concrete pot fi: Gala PRIA destinată femeilor în agricultură, seria de conferințe destinate proprietății intelectuale pentru sectorul IT&C și un weekend premium de business pentru aviație. Selectăm de fiecare data locații de 5 stele sau de prestigiu pentru evenimentele ce vor fi organizate atât în București, cât și în Cluj, Timișoara, Iași, Constanța și  multe altele. PRIA este renumită pentru crearea evenimentelor premium pentru fiecare sector de business, evenimente despre care toți cei care au participat iși amintesc cu plăcere despre fiecare în parte.  Organizarea acestor evenimente interesante și utile, unele dintre acestea în premieră organizate în România, a reprezentat modalitatea noastră de a ne menține poziția de trendsetteri pe piața evenimentelor de business din România”, a declarat Raluca Voivozeanu, CEO, PRIA Confereces.
Despre conferintele PRIA
Aducem informaţiile de ultimă oră şi urmărim trend-urile în business astfel încât evenimentul dvs. să fie unul de succes. Cu o experienţă de peste 10 ani în organizarea evenimentelor premium pentru zona de business, Echipa PRIAevents găseşte mereu cele mai bune metode pentru a vă garanta ROI şi pentru a concepe un eveniment special pentru dvs.
Dezbatem cele mai fierbinţi teme, aducem cei mai importanţi speakeri, reunim în audienţă participanţi care corespund cu target-ul dvs. Dacă sunteţi interesat să organizaţi o gală, o conferinţă, un training, o competiţie sportivă, un eveniment de lansare a unui produs, puteţi apela cu cea mai mare încredere la PRIAevents.
De asemenea, asigurăm experţi pentru traininguri în diverse sectoare de business, traininguri care pot avea loc atât intr-o sală de conferinţe cât şi virtual.
Fie că doriţi ca evenimentul să aibă loc în Bucureşti sau în alte oraşe din ţară, PRIAevents vă putem recomanda şi propune cel mai inovativ şi cel mai potrivit eveniment pentru tipul dvs. de business.
Fiecare eveniment are parteneriate strategice, parteneriate media şi are un project manager special destinat care cunoaşte foarte bine industria şi are grijă de fiecare detaliu. Experienţa, abilităţile, viziunea creativă şi orientarea noastra spre ROI pentru fiecare partener ne califică a fi alegerea potrivită pentru evenimentele de succes.
Echipa PRIAevents este o echipă puternică, orientată spre business, organizează de peste 12 ani evenimente cu acurateţe şi pasiune. Membrii echipei au creat – de la idee la implementare – mai mult de 300 de evenimente cu peste 1.500 de speakeri și cu peste 30.000 de participanți.
PRIAevents are expertiză în organizarea și conceptualizarea evenimentelor în toate segmentele de business – macroeconomie, finanțe – banci, fonduri europene, sănătate și pharma, pensii private și asigurări, agriculltură, avocatură, IT&C, retail, construcții și imobiliare etc
La PRIAevents:
Veţi afla cele mai noi informaţii utile pentru business-ul dvs.
Vi se vor împărtăşi cele mai bune strategii şi experienţe de business
Puteţi întalni cei mai importanţi oameni din domeniul dvs, reprezentanţi ai autorităţilor, jurnalişti de top
Veţi interacţiona direct cu publicul dvs.
Veţi descoperi soluţii noi pentru afacerea dvs.
Vă puteţi promova produsele noi
Vă putem stabili întâlniri 1-2-1 cu personaje-cheie pe care le vizaţi
 
Site-ul PRIAevents
Pagina de Facebook PRIAevents
Canalul de Youtube PRIAevents
Dacă doriți să primiți calendarul evenimentelor PRIAevents 2017, vă rugăm să trimiteți solicitarea dvs. la adresa: raluca.voivozeanu@priaevents.ro
 
 
 

Related posts

myhive in Romania

Ionut Oprea

Normele Codului Fiscal explicate. In practica

Transilvania Business

Speakerii L.I.F.T. 2019: Cristian China-Birta, CEO Kooperativa 2.0

Ligia Voro

Traficul de pasageri în aeroporturile din România a crescut cu 6% în 2019

Papuc Irina

Sibiul – capitala mondială a modei, Feeric Fashion Week revine

Ligia Voro

Laurențiu Lazăr, noul Managing Partner al Colliers International Romania

Ionut Oprea

Festivalul Industriilor Creative, ediția a IX-a

Ligia Voro

A Mayor, a Minister, and a New York proptech guru meet at MIPIM

Stefana Muresan

Cadouri, evenimente si concerte la Noblesse Palace Christmas Fair, 6-8 decembrie 2018!

redactia

Lucia şi Andrei Costea (Secom), vânzări de 16 mil. euro

Stefana Muresan

Optim Project Management asista Mulberry Development in construirea proiectului sau rezidential, ISHO Living

Ionut Oprea

UiPath la forumul economic franco-român – “Poveștile care schimbă jocul”

Ligia Voro

NEPI negociază exclusiv cu AFI Europe vânzarea a 4 clădiri de birouri

Ligia Voro

Mihai Păduroiu numit CEO, Office Division, One United Properties

Ionut Oprea

Începe EXPO PLAST 2019, evenimentul numărul 1 în industria prelucrării materialelor plastice!

A. I.

BearingPoint își extinde Centrul de Excelență pentru Consultanță în Securitate Cibernetică din România

Stefana Muresan

Prima ediție a conferinței Salonul de Afaceri, la Târgu Mureș

Ligia Voro

Imoteca lansează, la Imobiliarium, 5 proiecte noi, în valoare de 39 milioane de euro

Stefana Muresan

SB | Sibiul, o uriasa pasarela de moda

3 new towers for Bucharest

Ionut Oprea

Nou director general la ROMSILVA, începând de azi

Ligia Voro

CEO Conference – Shaping the Future: Slowbalization – How Romanian CEOs are building the organizations of the future, 22 mai 2019, Stejarii Country Club, București

Stefana Muresan

“Produsele electronice cu funcții inteligente vor deveni o necesitate”

Nora Dumitrescu

AFI Europe România obține pre-certificarea LEED PLATINUM pentru proiectul AFI Tech Park

Ionut Oprea

Leave a Comment