București Eveniment

Companiile investesc in evenimente de business

 
Evenimentele de business sunt importante pentru imaginea companiilor și contribuie la dezvoltarea acestestora. PRIA Conferences devine o extensie a departamentelor de marketing și comunicare, vânzări și dezvoltare.
Evenimentele sunt oportunități perfecte pentru fiecare companie care dorește să iși mențină renumele sau să-l crească. Sunt, de asemenea, importante pentru creșterea vânzărilor. Prin intermediul lor pot fi lansate produse noi, se pot deschide noile birouri, pot fi prezentate rezultatele studiilor realizate de companii, pot fi anunțate noi persoane din conducere sau rezultatele trimestriale și anuale.
“Multinaționalele, antreprenorii și managerii aleg să investească o mare parte din bugetele lor în evenimentele B2B”, explică Raluca Voivozeanu, CEO, Pria Conferences. “Dacă doresc ca evenimentele lor sa fie de succes și să ramână în atenția participanților își amintesc de fiecare dată să le lase încredințeze  expertilor care vor avea grijă de organizarea ireproșabilă a conferințelor, aniversărilor, lansărilor și a altor evenimente. Pentru profesioniștii ocupați din zilele noastre, care nu își permit să piardă timp foarte important pentru activitatea lor și pentru planificarea și organizarea evenimentelor, aceasta este cea mai bună opțiune, astfel economisind timp, bani și energie, dar și folosind mai puțin din resursele companiei, pastrându-și în acelați timp standarde înalte”, adaugă Raluca Voivozeanu.
Conferințele PRIA aduc mereu în dezbatere teme relevante, beneficiază de prezența speakerilor reprezentativi și reunesc sute de participanți care au aceleasi preocupări de business.
“Noi îi încurajăm pe partenerii nostri să profite de experiența și resursele PRIA Conferences, deoarece echipele noastre sunt echipe bine pregătite ca să coordoneze evenimentele prin servicii excelente și cu pasiune. PRIA Conferences vă pun la dispoziție cele mai eficiente resuse pentru organizarea evenimentelor și vă pot sfătui în orice  situatie legată de organizarea acestora. Părerea lectorilor, a clienților și a participanților din cadrul evenimentelor noastre este extrem de importantă după fiecare eveniment și faptul că ei continuă să colaboreze cu noi la fiecare ediție sau proiect nou înseamnă că sunt mulțumiți de colaborare și că obțin rezulate bune în urma colaborării cu noi. Managerii știu că, alegând să colaboreze cu noi, stabilesc noi direcții pentru că PRIA Confereces găsește cele mai interesante teme, idei noi de dezbatere, nișe pentru care nu au mai fost organizate evenimente în România, evenimente în premieră la noi. Exemple concrete pot fi: Gala PRIA destinată femeilor în agricultură, seria de conferințe destinate proprietății intelectuale pentru sectorul IT&C și un weekend premium de business pentru aviație. Selectăm de fiecare data locații de 5 stele sau de prestigiu pentru evenimentele ce vor fi organizate atât în București, cât și în Cluj, Timișoara, Iași, Constanța și  multe altele. PRIA este renumită pentru crearea evenimentelor premium pentru fiecare sector de business, evenimente despre care toți cei care au participat iși amintesc cu plăcere despre fiecare în parte.  Organizarea acestor evenimente interesante și utile, unele dintre acestea în premieră organizate în România, a reprezentat modalitatea noastră de a ne menține poziția de trendsetteri pe piața evenimentelor de business din România”, a declarat Raluca Voivozeanu, CEO, PRIA Confereces.
Despre conferintele PRIA
Aducem informaţiile de ultimă oră şi urmărim trend-urile în business astfel încât evenimentul dvs. să fie unul de succes. Cu o experienţă de peste 10 ani în organizarea evenimentelor premium pentru zona de business, Echipa PRIAevents găseşte mereu cele mai bune metode pentru a vă garanta ROI şi pentru a concepe un eveniment special pentru dvs.
Dezbatem cele mai fierbinţi teme, aducem cei mai importanţi speakeri, reunim în audienţă participanţi care corespund cu target-ul dvs. Dacă sunteţi interesat să organizaţi o gală, o conferinţă, un training, o competiţie sportivă, un eveniment de lansare a unui produs, puteţi apela cu cea mai mare încredere la PRIAevents.
De asemenea, asigurăm experţi pentru traininguri în diverse sectoare de business, traininguri care pot avea loc atât intr-o sală de conferinţe cât şi virtual.
Fie că doriţi ca evenimentul să aibă loc în Bucureşti sau în alte oraşe din ţară, PRIAevents vă putem recomanda şi propune cel mai inovativ şi cel mai potrivit eveniment pentru tipul dvs. de business.
Fiecare eveniment are parteneriate strategice, parteneriate media şi are un project manager special destinat care cunoaşte foarte bine industria şi are grijă de fiecare detaliu. Experienţa, abilităţile, viziunea creativă şi orientarea noastra spre ROI pentru fiecare partener ne califică a fi alegerea potrivită pentru evenimentele de succes.
Echipa PRIAevents este o echipă puternică, orientată spre business, organizează de peste 12 ani evenimente cu acurateţe şi pasiune. Membrii echipei au creat – de la idee la implementare – mai mult de 300 de evenimente cu peste 1.500 de speakeri și cu peste 30.000 de participanți.
PRIAevents are expertiză în organizarea și conceptualizarea evenimentelor în toate segmentele de business – macroeconomie, finanțe – banci, fonduri europene, sănătate și pharma, pensii private și asigurări, agriculltură, avocatură, IT&C, retail, construcții și imobiliare etc
La PRIAevents:
Veţi afla cele mai noi informaţii utile pentru business-ul dvs.
Vi se vor împărtăşi cele mai bune strategii şi experienţe de business
Puteţi întalni cei mai importanţi oameni din domeniul dvs, reprezentanţi ai autorităţilor, jurnalişti de top
Veţi interacţiona direct cu publicul dvs.
Veţi descoperi soluţii noi pentru afacerea dvs.
Vă puteţi promova produsele noi
Vă putem stabili întâlniri 1-2-1 cu personaje-cheie pe care le vizaţi
 
Site-ul PRIAevents
Pagina de Facebook PRIAevents
Canalul de Youtube PRIAevents
Dacă doriți să primiți calendarul evenimentelor PRIAevents 2017, vă rugăm să trimiteți solicitarea dvs. la adresa: raluca.voivozeanu@priaevents.ro
 
 
 

Related posts

IKEA își închide de astăzi magazinele fizice și trece pe online

Papuc Irina

1.520 km de infrastructură și 20.300 de clădiri racordate de Netcity Telecom

Ligia Voro

REHAU, investiție de 10 milioane de euro la Sibiu

Ionut Oprea

Promovare în cadrul CBRE România: Andrei Jerca preia funcția de Head of Industrial Services

Ligia Voro

Cei mai importanți jucători din industria agriculturii și-au dat întâlnire la cea de-a VII-a ediție a „Romanian Food & Agribusiness Conference”

Papuc Irina

Programul pe zile al Electric Castle. Vezi când urcă pe scenă

Stefana Muresan

La 100 de ani de la înființare, Opera își deschide larg ușile și își dezvăluie cortina!

Ligia Voro

Estoria City: The new normal: solvency, flexibility and trust

Ionut Oprea

CeBIT Future Match 2016

Transilvania Business

Ulysse Nardin, official sponsor of the 2018 Monaco Yacht Show

Ionut Oprea

Principalul eveniment Angus al anului – Licitația de Bovine Aberdeen Angus în România!

Stefana Muresan

Comunitatea de business germană solicită o lege pentru „Kurzarbeit”

Ligia Voro

Cities of Tomorrow

Transilvania Business

NEPI negociază exclusiv cu AFI Europe vânzarea a 4 clădiri de birouri

Ligia Voro

HIpark – 39 mil. euro, proiect mixt de birouri & rezidențial în Iași

Ionut Oprea

Globalworth a închiriat peste 25.000 de metri pătrați în ultimele 3 luni în România

Papuc Irina

Catalina Ponor, numita ambasadoarea Cosmopolis. Investitiile in proiect ating 300 de milioane euro

Stefana Muresan

Barometrul de conjunctură economică CCIFER – iunie 2017

Ligia Voro

Banca Transilvania – la o valoare de 2,4 miliarde euro, acțiunile – maxim istoric

Stefana Muresan

Arhitectura, factor cheie in evolutia oraselor

Transilvania Business

Arad Business (r)Evolution

Ionut Oprea

Working from home rankings before Covid. Now what?

Ionut Oprea

TeCOMM 2016: Shopping-ul este o activitate de relaxare

Transilvania Business

40 Belgian students from Ghent University choose Brasov and Bucharest for an entrepreneurial bootcamp : a true first event

Stefana Muresan

Leave a Comment