Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Vânzări record pentru Dacia la nivel mondial

Vânzările de autoturisme noi Dacia la nivel mondial au crescut cu 6,1% în 2016, la un nivel record de 542.542 de unităţi, de la 511.501 unităţi în 2015, potrivit datelor publicate marţi de proprietarul mărcii, grupul francez Renault, scrie News.ro.
În cazul vehiculelor comerciale uşoare, Dacia a consemnat o creştere de 5,7% a vânzărilor, de la 39.438 de unităţi în 2015 la 41.677 de unităţi în 2016.
În acest fel, vânzările totale ale Dacia au avansat cu 6% în 2016, de la 550.939 de vehicule în urmă cu un an la 584.219 unităţi în 2016.
În Europa, vânzările de vehicule ale mărcii Dacia au urcat cu 10,8%, la un nivel record de 415.010 vehicule.
Grupul Renault a înregistrat o creştere record a vânzărilor globale în 2016, de 13,3%, la 3,18 milioane de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare. În Europa, avansul a fost de 11,8%, la 1,8 milioane de vehicule.
Atât marca Renault cât şi marca Dacia au consemnat anul trecut vânzări record de vehicule la nivel global, se arată în comunicatul grupului.
Marca Renault a obţinut în 2016 o creştere de 14,2% a înmatriculărilor de vehicule (autoturisme şi vehicule comericale uşoare) la nivel mondial, la 2,48 milioane de unităţi. În cazul autoturismelor, livrările au urcat cu 14,5%, la 2,1 milioane de unităţi. În Europa, Renault a devenit a doua cea mai bine vândută marcă, după o creştere de 12,1% a înmatriculărilor, la 1,39 milioane de vehicule.
Pe piaţa din Franţa, grupul Renault a obţinut cele mai bune performanţe ale vânzărilor din ultimii cinci ani. Renault şi-a îmbunătăţit poziţia de lider a brandului, cu o cotă de 22,3% pe piaţa autoturismelor şi vehiculelor comerciale uşoare, în timp ce vânzările Dacia au atins un nivel record de 112.000 de unităţi. Dacia s-a plasat în acest fel pe poziţai a patra în funcţie de vânzările către automobiliştii privaţi.
La nivel internaţional, comunicatul menţionează că Dacia şi Renault ocupă primele două poziţii pe piaţa din Maroc, înmatriculările grupului avansând cu 22,5%, ceea ce i-a conferit o cotă de piaţă de 37,8%.
Pentru 2017, grupul Renault anticipează o creştere a pieţei auto mondiale cu 1,5%-2% comparativ cu 2016. Pentru piaţa europeană, grupul estimează un avans de 2% şi un ritm similar în Franţa. În aceste condiţii, Renault se aşteapă la o creştere sustenabilă a vânzărilor şi cotei de piaţă a grupului atât în Europa cât şi în restul lumii.







Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

IKEA, investiție de 80 mil. euro

Articolul următor

Sovata, turism 100% și în 2016

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
CNIPT
Citeste mai mult

Peregrinări prin Țara de Jos a Călatei

Centrul Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) Zalău va promova această zonă a județului Sălaj printr-un tur…
Educație
Citeste mai mult

KINDER EXPO în Timișoara

KINDER EXPO, târg dedicat femeilor însărcinate, bebelușilor și copiilor , va avea loc în Timișoara, între 23 și…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share