Lideri si afaceri

Casa Rusu – în Cluj, Braşov şi Timişoara

Casa Rusu, compania de retail a producătorului timişorean de mobilier Rus Savitar, intenţionează în perioada 2017-2018 deschiderea a trei magazine din categoria unităţilor super store, cu suprafeţe cuprinse între 6.000 şi 8.000 mp, în Cluj, Braşov şi Timişoara, anunță zf.ro. Casa Rusu a inaugurat anul trecut un nou concept de magazine de tip super store, în centrul comercial Vitantis Shopping Center din Bucureşti. Magazinul din Capitală are o suprafaţă de 6.000 de metri pătraţi, dintre care 2.000 de metri pătraţi sunt alocaţi produselor de amenajare şi decorare a locuinţei, investiţia ridicându-se la 1,5 milioane de euro, potrivit unor informaţii anterioare.
’’În prezent, Casa Rusu deţine o reţea de 30 de magazine, din care 18 proprii şi alte 12 unităţi în franciză. Pe parcursul anilor 2017 şi 2018 se vor deschide încă trei magazine de tip super store, în Cluj, Braşov şi Timişoara, fiecare cu suprafeţe cuprinse între 6.000 şi 8.000 de metrii pătraţi’’, a declarat pentru ZF Transilvania Marius Raia, director general Casa Rusu.
Construcţia unui magazin de tip super store de la zero presupune costuri de peste 5 milioane de euro. Pe piaţa locală de mobilă, cele mai mari magazine, ca suprafaţă, fac parte din reţelele IKEA, kika, dar şi câteva dintre magazinele Mobexpert, deţinute de Dan Şucu.
Sursa foto-mobilacasarusu.ro

Related posts

20 de ani de evoluție în industria IT – de la EBS Romania la NTT DATA Romania

Nicolae Pop

Londra promovează, din nou, antreprenoriatul feminin românesc, la ELITE Business Club

Stefana Muresan

Fuziune în industria jocurilor video din România: Scorpius Games se alătură echipei Amber

Papuc Irina

A new president for Netherlands Romanian Chamber of Commerce (NRCC)

Ionut Oprea

UVT în topurile internaționale

Transilvania Business

Nachbil, povestea reînvierii vinurilor de Beltiug

Stefana Muresan

Bistro Sorriso, arome de fericire în inima Clujului

Elite în business. Județul Mureș. Dürkopp Adler România – calitate, de 23 de ani

Transilvania Business

Campionii Coman. Tatăl și fiul.

Ligia Voro

Zitec lansează Mirro – aplicație care ajută companiile să crească performanța echipelor

Stefana Muresan

Continental: 15 ani de istorie la Sibiu

Papuc Irina

Obiectiv 60 – Cosmetic Plant

Transilvania Business

Doar o comunitate de afaceri puternică poate crea unitate

Ionut Oprea

După 10 ani ca CEO al P3, Ian Worboys se implică în proiecte antreprenoriale

Ionut Oprea

InterContinental Bucureşti are un nou Director General

Stefana Muresan

Cum schimbă un curs de coaching viața unui manager?

Stefana Muresan

DENT ESTET Sibiu la 6 luni de activitate: medicii gestionează tot mai multe cazuri de implantologie și estetică dentară cu nivel de complexitate ridicat

Stefana Muresan

NTT DATA România lansează proiectul „PEX – Practicăm EXcelența”, stagii de practică pentru studenți

Nicolae Pop

POZITIV TB: Ștefan Matuz, Inter-Cons – „Frica ar putea să-și pună amprenta pe toate ramurile economiei. Vor prevala investițiile pe termen scurt și cele cu riscuri reduse. Afacerile de nișă vor avea cele mai mari șanse”

redactia

Premii naţionale majore pentru compania clujeană Arhivatorul

A. I.

Peste 50% din vânzările Secuiana, la export

Stefana Muresan

Fraţii Buzoianu, bloc cu 8 etaje pe platforma industrială a fostei fabrici Feleacul din Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Kaufland, un nou magazin la Brașov și 100 de locuri create

Stefana Muresan

Vitacom își propune exporturi de 10% din cifra de afaceri

Stefana Muresan

Leave a Comment