Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

myhive in Romania

IMMOFINANZ, unul dintre cei mai importanți investitori imobiliari din România, aduce brandul internațional de birouri myhive pe piața locală, în cinci dintre clădirile sale de birouri clasa A din București. Astfel, clădirea Iride 20 din Iride Business Park și complexul S-Park au devenit deja myhive Iride 20 și myhive S-Park, în urma unui proces de transformare prin care zonele comune ale proprietăților oferă o gamă extinsă de servicii și o infrastructură îmbunătățită ce încurajează socializarea.

Conceptul myhive va fi, de asemenea, implementat la Metroffice, Victoria Park și clădirea Iride 19, ceea ce va îmbunătăți semnificativ experiența chiriașilor și a vizitatorilor.

„myhive este brandul internațional de birouri al IMMOFINANZ, caracterizat printr-o atmosferă prietenoasă, personal atent și un design inspirat din industria hotelieră, precum și printr-o gamă de servicii și facilități care le permit chiriașilor să se concentreze pe aspectele de business și să atragă talente. Atât atmosfera prietenoasă, cât și infrastructura încurajează comunicarea între chiriașii noștri și îi ajută pe administratorii proprietăților să pună bazele unei comunități de succes”, a declarat Christian Traunfellner, Head of Asset Management Office la IMMOFINANZ. „În prima etapă de implementare, aducem conceptul myhive în 20 de clădiri de birouri IMMOFINANZ din șase țări: Austria, Germania, Cehia, Polonia, România și Ungaria.”

Cinci caracteristici principale

Conceptul myhive are la bază cinci caracteristici, care descriu principalele sale beneficii: atmosferă prietenoasă și dinamică, personal atent, infrastructură și servicii excelente, locație ideală pentru socializare, accesibilitate și mobilitate modernă.

Lansarea oficială myhive în România este marcată de finalizarea procesului de modernizare în cadrul myhive S-Park. Complexul de afaceri devine, astfel, un proiect myhive de referință, după renovarea completă a zonelor interioare comune, ce includ spații noi de relaxare și socializare, facilități și servicii noi. Zonele exterioare ale proprietății vor fi, de asemenea, modernizate, iar accentul va fi pus pe spații verzi și zone confortabile pentru fumat și socializare.

„Suntem încântați să avem cinci clădiri de birouri din portofoliul nostru local desemnate pentru implementarea brandului myhive. Astfel, România numără, alături de Polonia, cel mai mare număr de locații myhive în această primă etapă. Acest nou concept IMMOFINANZ se concentrează în totalitate pe nevoile și așteptările chiriașilor și angajaților lor. Este, așadar, important ca viitoarele clădiri myhive să dispună de o amplasare bună, infrastructură eficientă și un grad ridicat de flexibilitate”, a adăugat Sorin Vișoianu, Country Manager Operations România la IMMOFINANZ.

În România, IMMOFINANZ se numără printre cei mai importanți proprietari de spații de birouri, cu un portofoliu ce include opt proprietăți finalizate, cu o suprafață închiriabilă totală de aproximativ 190.000 mp, și noul complex Metroffice din Pipera, al cărui primă clădire acoperă o suprafață de 20.000 mp.

IMMOFINANZ este o companie imobiliară comercială care își concentrează activitatea pe segmentele de retail și birouri în opt pieţe principale din Europa: Austria, Germania, Cehia, Slovacia, Ungaria, România, Polonia şi Moscova. Principala activitate a IMMOFINANZ include managementul și dezvoltarea de proprietăți. Mărcile STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) și myhive (office) reprezintă puncte centrale puternice pentru aceste activități și susțin calitatea și serviciile. Compania deține un portofoliu imobiliar de aproximativ 5,2 miliarde de euro, ce cuprinde peste 350 de proprietăți. IMMOFINANZ este listată la bursele de valori din Viena (fiind inclusă în indicele ATX – Austrian Traded Index) și din Varșovia.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Analiza DTZ: piata de retail in tara

Articolul următor

Sprijin de 3.000 de euro pentru a cultiva tomate

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share