Producătorul român de cosmetice Farmec anunţă extinderea reţelei de magazine proprii la nivel naţional prin deschiderea a 15 noi spaţii comerciale în anul 2017, susține capital.ro.
De asemenea, compania clujeană intenţionează întărirea relaţiilor cu partenerii de peste hotare şi încheierea de noi colaborări în vederea deschiderii de noi magazine în străinătate.
“Am deschis anul trecut 8 magazine noi, printre care se numără şi primele magazine Gerovital din ţară. Anul acesta vom deschide 15 magazine proprii în toată ţara, atât în comerţul tradiţional, cât şi în marile centre comerciale. De asemenea, până la finalul anului, vom definitiva proiectul de francizare a magazinelor de brand către potenţialii colaboratori, continuând să încheiem parteneriate peste hotare. Toate aceste demersuri estimăm că se vor concretiza şi printr-o creştere a cifrei de afaceri cu peste 15%”, a declarat Codrean Pop, Director de Vânzări Farmec, potrivit sursei citate.
Strategia de dezvoltare a companiei include şi lansarea de noi game şi produse, precum şi modernizarea gamei Farmec. Totodată, producătorul clujean va investi în cursuri de dezvoltare pentru angajaţii care activează în sectorul vânzărilor şi va eficientiza întregul lanţ operaţional din cadrul acestui departament.
Anul trecut, Farmec a înregistrat o medie lunară de 14.000 de clienţi, în peste 22.500 de locaţii de vânzare. În prezent, compania deţine 11 magazine proprii la nivel naţional: 3 magazine în Cluj-Napoca, 2 magazine în Bucureşti şi câte un magazin în Sibiu, Timişoara, Braşov, Constanţa, Arad şi Târgu Mureş. În străinătate, compania a deschis în colaborare cu partenerii locali 8 magazine Gerovital în Italia, Spania, Ungaria, Franţa, Grecia şi Emiratele Arabe Unite.
Citește și:
Conferință despre oportunitatea refinanțării creditelor
Informații utile despre oportunitatea refinanțării creditelor, despre gestionarea eficientă a finanțelor și despre soluții financiare avantajoase au avut…
11 mai 2024
Noutățile tehnologice în echipamente și soluții industriale, la IDENTICOM4
A șasea ediţie a Târgului Internațional de Tehnologie şi Industrie IDENTICOM4 are loc anul acesta, în perioada 21-23…
11 mai 2024
Nordic Group investește și la Izvin
Nordic Group, una un jucător important în piața distribuției de produse alimentare premium în rețele Retail, HoReCa și…
10 mai 2024
Candidații la Primăria Oradea și CJ Bihor în fața mediului de afaceri
Șapte partide și-au trimis candidații la Primăria Municipiului Oradea și Consiliul Județean Bihor la întâlnirea organizată de Federația…
10 mai 2024
Soluții pentru îmbunătățirea protecției culturilor împotriva dăunătorilor în condiții nefavorabile
Succesul fermierilor depinde de protecția corespunzătoare și eficientă a culturilor în prezența dăunătorilor care pot afecta productivitatea și…
10 mai 2024
„În politici trebuie să investești” – Simion Crețu, director general ADR Centru
Regiunea cu 220 km de autostradă și magistrală ferată modernizată a pus accentul pe conectivitate regională. ♦ Cum…
10 mai 2024
Cinema și fine dining la TIFF
Festivalul Internațional de Film Transilvania (Cluj-Napoca, 14–24 iunie) a făcut cunoscute filmele secțiunii Film Food. “Deseori, mâncarea înseamnă…
10 mai 2024
Genoveva Turcu anunță primul ROAD SHOW românesc al investitorilor din Dubai
Genoveva Turcu, Președinte al Consiliului Româno-Dubai de Afaceri din cadrul Camerelor de Comerț din Dubai, vorbește, în interviul…
10 mai 2024