Turism

România, prezentă cu 24 de companii la Târgul Internațional de Turism din Israel

Potențialul turistic al României pe segmentul balnear, medical și cel de afaceri va fi prezentat la Târgul Internațional de Turism pentru Piața Mediteraneeană (IMTM), care se desfășoară în perioada 7-8 februarie 2017 la Tel Aviv, Israel aflându-se pe locul doi în topul țărilor care generează turiști pentru România.
Potrivit unui comunicat al Ministerului Turismului, în prima zi a târgului, Ministerul Turismului, împreună cu Ambasada României în Israel, organizează o prezentare turistică despre România, intitulată ‘Explorați România! Explorați Grădina Carpaților!’.
“Scopul acestui eveniment este de a prezenta potențialul turistic al României, în vederea creșterii numărului cetățenilor israelieni care aleg ca destinație țara noastră pentru petrecerea vacanțelor sau pe segmente de nișă, de tipul turismului medical, balnear, de afaceri, etc”, se arată în comunicat. MT va fi reprezentat de către secretarul de stat, Cristina Ionela Tărteață.
România se prezintă cu unul dintre cele mai mari standuri naționale amenajate la ediția din acest an a târgului din Israel, având o suprafață de 100 mp. În cadrul acestuia, vor expune 24 de companii românești, consilii județene, asociații de promovare care activează pe piața turistică din România.
“La această ediție a IMTM, Consiliul Județean Maramureș este regiunea parteneră a României. Meșterul popular maramureșean Daniel Leș va organiza sesiuni de demonstrații de olărit accesibile tuturor celor prezenți. De asemenea, în standul României vor avea loc recitaluri de muzică populară tradiționala și degustare de vinuri românești”, precizează MT.
Conform datelor prezentate de Institutul Național de Statistică, Israelul se afla pe locul doi în topul țărilor care generează turiști pentru România.
Anul trecut, cele mai multe sosiri ale turiștilor străini cazați în structurile de primire turistică cu funcțiuni de cazare au provenit din Germania (281.700), Israel (251.900), Italia (233.800), Franța (145.600) și Regatul Unit (140.600).

Related posts

Producătorul vinurilor LILIAC (Batoș-Lechința) pregătește facilități de cazare în vie

Stefana Muresan

Turismul românesc caută personal calificat

Stefana Muresan

Biserica Sfântul Mihail din Cluj, reabilitată cu peste 4,7 mil. euro, fonduri europene

Stefana Muresan

100.000 euro pentru pensiuni și restaurante prin programul „ELECTRIC UP”

Traian Dan

WTM London 2016: 10 Reasons To Attend

Transilvania Business

Proiect ,,Art Nouveau 2’’ de peste 1,8 milioane de euro pentru Oradea

Traian Dan

[Enjoy Transylvania!] Covasna. Spend Some Time in Nature

Transilvania Business

Prima participare a României la Campionatul Mondial de degustare a vinurilor

Ligia Voro

[Enjoy Transylvania!] Bran – Castelul inimii Reginei Maria

Transilvania Business

Sibiul, ocupat 94% de Summit

redactia

„Via Transilvanica”, turism la pas prin judeţul Mureş

Stefana Muresan

Maramureșul are stand virtual de Târgul de Turism al României

Nora Dumitrescu

[Enjoy Transylvania!] Povestea vinului (1)

Transilvania Business

Transylvania Wine Tours ne descoperă comorile ascunse de pe dealurile Transilvaniei

Transilvania Business

S-a inaugurat Casa Darvas – La Roche, primul muzeu Art Nouveau din România

Traian Dan

Banca Transilvania va finanța un accelerator pentru tinerii hotelieri

Nora Dumitrescu

SOLD OUT – DHL Carpathian Marathon powered by MPG

Ligia Voro

2020, an dificil pentru APTOR, dar în care s-a reușit atenuarea efectelor crizei

Traian Dan

Regiunea Centru poate deveni o atracție balneo-turistică europeană

Stefana Muresan

Începând din această lună, primele zboruri Cluj-Constanța!

Stefana Muresan

Promovare la nivel naţional şi internaţional: Timişoara şi Timişul sunt destinaţia turistică a anului 2021

Robert Bloancă

Hotelul de Gheaţă atrage mii de turiști în fiecare iarnă

Stefana Muresan

Un bilet pentru "Transilvania Train", 650 sau 780 de euro

Stefana Muresan

#IamWIZZcrew – Cea mai mare campanie de recrutări

Ionut Oprea

Leave a Comment