Infrastructura

Cea mai mare lucrare de infrastructură (Simeria-Arad), adjudecată

Ministerul Transporturilor, prin CFR SA, a desemnat câştigătorul lictaţiei pentru reabilitatea şi modernizarea a 44,7 km de cale ferată între Simeria-Arad. Licitaţiile pentru modernizarea celor patru loturi de cale ferată, între Simeria şi Sighişoara, este evaluată la 1,8 miliarde euro.
Compania CFR SA a desemnat Asocierea Astaldi SpA – FCC Construccion SA – Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – Thales Systems România câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru reabilitarea la standardele impuse pentru coridoarele europene a subtronsonului km 614 – Cap Y Bârzava (2a), situat pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul IV Pan-European) Nürnberg–Praga–Viena–Budapesta–Curtici–Simeria–Braşov–Bucureşti–Constanţa.
Potrivit unui comunicat CFR SA, acest proiect înseamnă lucrări de terasamente şi consolidări pe 44,706 km, de construire a 13 poduri noi (dintre care 2 peste râul Mureş), modernizarea a 39 de podeţe, lucrări civile în 5 staţii de cale ferată (inclusiv halte comerciale şi puncte de oprire), lucrări de electrificare şi energoalimentare, precum şi lucrări de implementare a sistemului de siguranţă a traficului ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), pe toată distanţa subtronsonului.
Sursa de finanţare pentru reabilitarea subtronsonului km 614 – Cap Y Bârzava (2a), parte integrantă a tronsonul 2 Km 614 – Gurasada, este asigurată din fonduri nerambursabile şi de la bugetul de stat, iar valoarea totală estimată a contractului este de 1.689.959.733,89 lei (fără TVA).

Related posts

Sonaca vine la Bădeni – Cluj cu o investiţie de 8,5 milioane dolari

Transilvania Business

UMB Spedition, asfaltări pe Autostrada A1, Lugoj-Deva, lotul 4

Stefana Muresan

CFR deschide 14 şantiere pentru lucrări de modernizare a podurilor şi podeţelor, inclusiv în Sibiu. Executant – Arcada Company

Stefana Muresan

Leave a Comment