București Eveniment

Sales & marketing conference

Singura constantă în business este că nimic nu este constant. În cazul în care planul de marketing și vânzări pentru 2017 este “aproximativ la fel” cu cel din anii precedenți, sunt șanse mari ca la finalul exercițiului financiar cifrele să nu arate îmbucurător.
Companiile performante sunt cele care se adaptează continuu tendințelor pieței și care provoacă status-quo-ul, pentru a construi experiențe interactive de tip „buyer-centric”, cu scopul de a accelera conversia lead-urilor și de a crește încasările.
Astfel, în cadrul celei de-a doua ediții a „Sales & Marketing Conference”, ce va avea loc pe 9 martie 2017, la Hotel Radisson Blu din București, vom aborda principalele provocări întâmpinate de specialiștii în vânzări, business development și marketing, importanța alinierii unei viziuni strategice la nivel inter-departamental, ultimele practici și instrumente utilizate de companiile lider de piață.
Printre temele ce vor fi dezbatute în cadrul conferinței, se află:

  • Tehnologizarea și schimbările pe care le-a generat la nivel de procese. Cum integrăm eficient instrumentele digitale în strategia de sales & marketing?
  • Customer centricity și abordarea 360˚ la nivel online & offline. Expunerea digitală a brandului și creșterea ROI-ului: big data, customer interaction & touchpoint, customer insights
  • Cele mai importante trend-uri în B2C. Importanța adaptării la complexitatea unui sales cycle modern, utilizând direcțiile date de o strategie de marketing aplicată
  • Provocări și presiuni inter-departamentale: atingerea targetului de vânzări, bugetarea, “sell the price” vs. “selling price”. De la aliniere la integrare: bune practici, perspective și oportunități
  • Digitalizarea și dezvoltarea mediului și comerțului online. În ce măsură a influențat acest lucru dinamica din relația departamentelor sales și marketing?
  • Cum poate CEO-ul să susțină o bună comunicare între sales și marketing. Importanța alinierii inter-departamentale și a raportării către general management: bune practici și oportunități
  • “Agile selling”: cum marketingul și vânzările se pot adapta mai rapid la feedback-ul primit în timp real de la cumpărători. Platformele omnichannel și identificarea celui mai eficient mix de canale de marketing și vânzari
  • Sales & Marketing din perspectivă internațională. Cum adaptăm strategia la specificul fiecărei piețe, păstrând consistența brand-ului?
  • Metrici și măsurători comune pentru o mai bună evaluare a performanței. Care sunt cei mai relevanți KPI și cum pot fi aceștia raportați la nivel holistic organizațional
  • De la customer satisfaction la brand lovers. Cele mai noi instrumente pentru loializarea clienților, din perspectiva îmbinării forțelor de vânzări și marketing
  • Expunerea în Social Media, “Engage selling” și impactul asupra ratei de conversie: tendințe și bune practici. Interactive sales & marketing

Temele vor fi analizate de specialisti in domeniu, precum:

  • AUREL NEȚIN, Director & General Country Manager, Lenovo România
  • BOGDAN IFRIM, Country Head, ArcelorMittal FCE
  • JAVIER GARCIA DEL VALLE, CEO, Happy Tour Group (România, Bulgaria & Turcia)
  • FRÉDÉRIC LAMY, CEO, Leroy Merlin România
  • CORINA GAFTOI, Sales & Marketing Director, Adesgo
  • RĂZVAN NANULESCU, Marketing Lead Central Eastern Europe (CEE) & Romania, Sanofi
  • CEZAR GÂRBEA, Marketing Manager South Europe, Brown-Forman
  • CRISTINA AVRAM, Consumer Marketing Manager, Fabryo
  • RĂZVAN DIACONU, Customer Marketing Manager Central and Southern Europe, Michelin

Ediția din acest an va avea doi invitați speciali și anume: MATTHIAS WENK- Marketing Operations Director, Ryanair si PABLO FERREIROS BENNETT- PhD in Marketing, Sales & Marketing Expert, International Speaker & Advisor.
De asemenea, evenimentul va include seminarul interactiv: INCOME/OUTCOME ® SIMULATION, susținut de GIGI ANDRIEȘ, Senior Trainer, EVOLUTIV CONSULTANTS NETWORK și GHEORGHE ȘTEFĂNESCU, Senior Trainer, EVOLUTIV CONSULTANTS NETWORK.
Sales & Marketing Conference” va avea loc pe 9 martie 2017, la Hotel Radisson Blu din București.
Pentru detalii si inscrieri, accesează  www.business-mark.ro  sau contacteză-ne la  numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail alice.mitru@business-mark.ro sau office@business-mark.ro.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai  modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.

Related posts

O nouă campanie anticontrabandă și o nouă donație pentru echipele canine

Ligia Voro

ArchiTEChture Conference & Expo 2017

Ionut Oprea

CTP atinge pragul de 5 milioane m2, la nivelul portofoliului internațional de proprietăți de clasa A

redactia

Manufacturing and industrial excellence celebrated in Warsaw

Ionut Oprea

CHEP anunţă schimbări în conducerea subsidiarei din România şi la nivel european

Ligia Voro

Începe competiția pentru prima ediție a Camp Kennedy RURAL

Ligia Voro

Winners – CEE Investment & Green Building Awards 2016

Ionut Oprea

Credit de 10 milioane de euro pentru Italsofa

Transilvania Business

BUSINESS CHALLENGE – FOR ENTREPRENEURS ONLY?

redactia

Ce așteptăm de la noul C.S.M.

Ligia Voro

SONDAJ: 86% dintre români nu s-ar putea susține dacă și-ar pierde job-ul

Ligia Voro

ASF a lansat proiectul FinTech Hub

Ligia Voro

Colliers a consiliat Nepi Rockcastle în vânzarea strategică a portofoliului de birouri pentru peste 300 milioane euro

Papuc Irina

Evoluția AGERPRES continuă: nou Contract Colectiv de Muncă și noi proiecte pentru Centenarul Marii Uniri

Stefana Muresan

De 13 ani Vinvest in Timisoara – Capitala Vinului

Transilvania Business

513 produse agricole tradiționale atestate oficial

Transilvania Business

Elite transilvane la ”Celebrate Cluj Party & Networking”

Ionel Albu

EXPO REAL 2017: Strong – and watchful – real estate sector

Ionut Oprea

Halele firmelor francofone din Cluj, spațiu de lucru pentru artiștii UAD

redactia

„NEW CITIES” Timișoara

Ionut Oprea

Griffes | Open space – a thing of the past?

Ionut Oprea

PRIA Healthcare

Ionut Oprea

P3 începe construcția unei clădiri multifuncționale, o premieră

Ligia Voro

Invata ce inseamna designul de interior pe 6-7 octombrie, la Bucuresti

redactia

Leave a Comment