Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Peste 100 de înscrieri în proiectul 'Made in Romania'

Bursa de Valori București (BVB) a primit peste 100 de înscrieri în proiectul ‘Made in Romania’. Datorită interesului ridicat față de acest proiect și numărului de nominalizări venite de peste tot din țară, BVB decide să extindă perioada de înscriere pe site-ul www.bvbleague.ro până pe 22 februarie, ora 19:00, potrivit unui comunicat de presă.
‘Suntem foarte încântați că ‘Made in Romania — Liga Antreprenorilor’, ‘Fluent în Finanțe’ și ‘Condus de Randament’ au devenit repere pentru piața de capital din România, în drumul ei spre statutul de piață emergentă’, a declarat directorul general al BVB, Ludwik Sobolewski.
‘Made in Romania: liga celor 15 companii pentru creșterea economiei românești’ a fost lansat în februarie 2017. Scopul proiectului este să selecteze și să promoveze 15 dintre cele mai inovatoare companii românești care au cel mai mare potențial de creștere și șanse ridicate să devină jucători cu impact în economia locală și poate chiar regională. Proiectul este realizat împreună cu Grupul Financiar Banca Transilvania, Google, Horváth & Partners, Mazars și NN. Susținătorii oficiali ai proiectului sunt Entrepreneurship Academy, Inoveo, fundația Romanian Business Leaders și portalul start-up.ro.
Odată încheiată perioada înscrierilor pe 22 februarie, BVB și membrii comitetului de nominalizare vor selecta 50 de companii care vor ajunge în etapa finală, în care un juriu format din 12 experți ai pieței de capital va alege 14 companii. Cea de cincisprezecea companie va fi aleasă pe baza votului publicului, în perioada 28 februarie — 14 martie. Lista finală a companiilor selectate va fi anunțată la sfârșitul lunii martie, în cadrul galei ‘Made in Romania’.
În plus față de beneficiile de imagine și marketing pentru firmele selectate, Bursa de Valori București și partenerii proiectului vor derula un program de mentorat pentru cele 15 companii finaliste. În fiecare lună, din aprilie și până în noiembrie 2017, vor fi acoperite subiecte precum marketing și branding, strategie și inovare, audit și finanțarea dezvoltării. În funcție de tema fiecărei luni, vor avea loc ateliere, training-uri și întâlniri unu la unu dedicate echipelor și angajaților din companiile selectate. În urma acestui program, în cele opt luni, BVB și partenerii vor contribui la stimularea proceselor de inovare și bune practici în cadrul acestor companii, sprijinind astfel creșterea lor.







Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Brașov: Magazin de mobilă de 5.000 de metri pătrați

Articolul următor

CA Technologies, investiții de peste 1 miliard de dolari la nivel global

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Wild Hills
Citeste mai mult

Cum a fost la inaugurarea Wild Hills

Noul complex din localitatea clujeană Juc-Herghelie și-a deschis oficial porțile, printr-un eveniment presărat cu numeroase momente spectaculoase. “Suntem…
Investiții
Infrastructură
proiecte
Citeste mai mult

Clujul marilor proiecte pe hârtie

Metroul, trenul metropolitan și centura metropolitană propriu-zisă încă nu au ajuns în faza de șantier, conform listei proiectelor…
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share