Auto

Porsche, masterat de inginerie auto la Cluj

Porsche Engineering România, cea mai tânără subsidiară a grupului german, va extinde subsidiara sa locală, ducând parteneriatul său cu Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca la următorul nivel, lansarea unui program de masterat în inginerie auto.
„Suntem bucuroși că am reușit să ne atingem primul obiectiv de recrutare și să ne extindem echipa din Cluj-Napoca, ajungând la 21 de angajați. Acum, după ce am pus bazele echipei noastre din România, avem planuri mari și ne dorim să păstrăm același ritm de creștere. Până la sfârșitul acestui an, ne propunem să avem o echipă solidă, de peste 70 de angajați, la subsidiara noastră din Cluj-Napoca”, a declarat Malte Radmann, Managing Director Porsche Engineering Group.
Porsche Engineering vrea să crească serviciile sale de dezvoltare software, în conformitate cu strategia globală sa pe partea de digitalizare, cu scopul de a transforma peisajul digitalizării auto și al mobilității electrice. Echipa de la Cluj include atât ingineri cu experiență, cât și absolvenți specializați în inginerie auto. Candidații eligibili trebuie să fi absolvit o facultate de inginerie auto sau software sau să aibă experiență în dezvoltarea de software, testare sau inginerie auto, vorbească fluent engleza, cunoașterea germanei fiind un avantaj.
În 2016, Porsche a acordat 15 burse celor mai buni studenți de la specializarea inginerie auto de la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, cu scopul de a sprijini excelența academică și de a încuraja tinerii talentați să urmeze o carieră în acest domeniu după absolvire. Anul acesta, compania va acorda 25 de burse studenților cu cele mai bune rezultate din programele de licență și masterat ale UTCN. În acest an, Porsche va lansa un program de masterat, dedicat tuturor celor interesați de o carieră în domeniul ingineriei auto. Acum compania pregătește curriculum-ul, în colaborare cu profesorii Universității Tehnice din Cluj-Napoca.
„Anul acesta, ne propunem să ne consolidăm prezența pe piața românească, prin extinderea echipei noastre de dezvoltare software. De asemenea, suntem conștienți de faptul că studenții de top de astăzi sunt inginerii de succes de mâine, cei care vor schimba modul în care ne conducem mașinile în viitor. Prin urmare, vom continua să le sprijinim realizările cu burse, să organizăm seminarii și cursuri în universități și, începând din această toamnă, vom lansa un program complet nou de masterat în inginerie auto”, a declarat Marius Mihailovici, director general al Porsche Engineering România
PER este parte integrantă a rețelei globale Porsche Engineering, cu subsidiare în Weissach, Bietigheim-Bissingen, Wolfsburg, Leipzig (Germania), Praga (Republica Cehă), Shanghai (China) și Nardò (Italia). Biroul din Cluj-Napoca este specializat în dezvoltarea de software și funcții digitale noi pentru industria auto, cu accent pe digitalizare și soluții de mobilitate electrică. Porsche Engineering, cu sediul central în Weissach, este un furnizor de servicii de inginerie pentru industria auto, pentru industria de componente auto și alte sectoare.

Related posts

Studiu Continental România și Academia Titi Aur: șoferii admit că încalcă regulile de circulație intenționat

Ligia Voro

BMW, 100 de ani de istorie, 100 de ani de viitor

Suedezii de la Autoliv, 11.000 de angajați anul acesta

Stefana Muresan

Preh, peste 1.000 de angajați la Ghimbav și continuă angajările

Stefana Muresan

ALD Automotive lansează ALD Electric

Stefana Muresan

Sibienii au cumpărat anul trecut peste 25.000 de autoturisme. Cele mai multe au fost reînmatriculări

Papuc Irina

Transformare în Groupe Renault: compania vrea să economisească 2 miliarde de euro în următorii 3 ani. Se vor amâna extinderile în România și Maroc, dar este în vizor piața rusă

Papuc Irina

Afacerile Daimler în România – 410 milioane de euro în 2016

Stefana Muresan

ENGIE Romania a încheiat un parteneriat cu Mercedez-Benz România pentru promovarea mobilității electrice

Papuc Irina

Producătorul de componente auto Preh România, investiții de 25 mil. euro în linii de producţie, în acest an

Stefana Muresan

Vânzările Continental AG, la 40,5 miliarde de euro

Stefana Muresan

Oameni care ne inspiră. Două exemple de succes ale Star Transmission & Star Assembly

Stefana Muresan

Continental: Electro-Mobility 2017, noul trend auto în varianta studențească – mașina autonomă electrică

Stefana Muresan

Cei de la BorgWagner au cumpărat Delphi Technologies, concern din domeniul pieselor auto prezent şi în România

Robert Bloancă

Românii vor introducerea unor prețuri de referință pentru reparațiile auto

Traian Dan

Linii de climatizare auto fabricate pentru întreaga lume, radiografiate cu raze X la Timișoara

Stefana Muresan

Doi furnizori de componente auto, nemții de la PMG și SHW, țintesc Brașovul

Stefana Muresan

Noul val în automotive

Ligia Voro

Prima rețea de stații de gaz natural comprimat, proiect de 5,2 mil. euro. Printre orașele vizate: Timişoara, Arad, Sibiu şi Deva

Stefana Muresan

Producătorul de componente auto Preh, investiții de 25 mil. euro în fabrica din Ghimbav

Stefana Muresan

La Dacia, Uzina Viitorului, s-a încheiat interimatul

redactia

Continental investește în dezvoltarea virtuală pentru conducerea automatizată și colaborează cu start-up-ul AAI

redactia

MS | Noul Hyundai Tucson, primele impresii

Continental a întrerupt temporar activitatea unor unităţi din România. Specialiştii centrului de dezvoltare muncesc la domiciliu

Robert Bloancă

Leave a Comment