Lideri si afaceri

Rețeaua Impuls continuă expansiunea

Rețelei Radio Impuls i se vor adăuga 3 noi frecvențe și se va lansa postul național de televiziune, Impuls TV.
Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat afilierea la rețeaua Radio Impuls a 3 noi frecvențe. Astfel, din această primăvara, programele Radio Impuls vor putea fi recepționate și în Bistrița, Bacău și Tulcea, Radio Impuls devenind astfel una dintre cele mai importante rețele radio din România acoperind top 9 orașe ale țării. Pe lângă cele 3 orașe mai sus menționate, Radio Impuls emite în București, Constanța, Timișoara, Sibiu, Brașov și Cluj Napoca, fiind singurul post de radio din România cu o astfel de acoperire care emite din afara Bucureștiului.
“Intenționăm ca până la finele anului 2018 rețeaua noastră să numere 20 de frecvențe proprii cărora să li se afilieze alte 15 radiouri locale din România care să retransmită cele mai importante emisiuni din grila noastră de programe. Credem cu tărie că radioul are încă un cuvânt greu de spus în piața media din România și vrem să oferim clienților și partenerilor noștri un vehicul media care să genereze rezultate benefice campaniilor publicitare care se derulează pe radiourile noastre” a declarat Decebal Cotoc, proprietarul rețelei Radio Impuls.
În urma studiilor sociologice realizate de compania care deține frecvențele Radio Impuls a rezultat că oferta televiziunilor de profil muzical din România este net inferioară ofertei existente în celelate țări europene, astfel luându-se decizia ca programele Radio Impuls să aibă corespondent și în vizual.
Începând cu vara acestui an, Impuls TV va începe emisia națională, devenind astfel o alternativă la televiziunile de gen existente în acest moment pe piața televiziunilor de entertainment din România.
“Impuls TV va fi practic o extensie în vizual a unui format muzical de succes, lucru pe care l-a demonstrat Radio Impuls în cei peste 15 ani de când există pe piața media din România. Intenționăm astfel să ușurăm munca agențiilor de publicitate din România, dar și a clienților noștri direcți și să livrăm pachete integrate de comunicare. Următorul pas pe care il vom face va fi dezvoltarea celei mai ample platforme digitale din România care va oferi ascultătorului și telespectatorului nostru tot ceea ce are nevoie. Vom furniza practic cel mai complet conținut media din România, având în portofoliul nostru radio, televiziune și conținut digital” a declarat Călin Zereș, directorul rețelei Radio Impuls și Impuls TV.
Compania care deține cele 9 frecvențe radio, dar și postul de televiziune Impuls TV, mai deține încă o frecvență radio în Cluj Napoca cu denumirea Napoca FM, singurul post comunitar de radio din Cluj. Conform studiului de audiență media realizat de Institutul Român pentru Evaluare și Strategie-IRES, Radio Impuls este cel mai ascultat post de radio din Cluj Napoca, iar Napoca FM se află în top 3 preferințe ale ascultătorilor clujeni.

Related posts

Pasionat de a antrena juniori, Mircea Stoica își clădește visul la Cluj-Napoca

Ligia Voro

UBER și UBB, parteneriat pentru dezvoltarea economiei digitale și colaborative

Stefana Muresan

Bistriţa: Filadelfia, afaceri de 37 mil. euro în 2016

Stefana Muresan

Bianca Muntean – Clusterul Transilvania IT, cel mai bun manager din Europa în domeniul clusterelor

Stefana Muresan

RePatriot pregătește Top 100 Români de Pretutindeni – Ediția 2020

Traian Dan

Cel mai bogat român, Ion Ţiriac, a urcat 49 de poziții în topul Forbes. Avere estimată la 1,2 miliarde de dolari

Stefana Muresan

Creștere de peste 50% a profitului pentru AGROSEL în 2015

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 11: NOVA VITA HOSPITAL, 10 ani de servicii medicale de excelență

Transilvania Business

Producătorul de mezeluri Agra’s din Alba intră din februarie pe piaţa de „ready meal“

redactia

Amylon Sibiu, investiție de aproape 7 milioane de lei în două terenuri

Stefana Muresan

The Wine Book of Romania – Volumul II

Ligia Voro

Clinica Dental Experts Timișoara, fondată de familia de medici Bratu – 10 ani de performanță de vârf

redactia

Cluj: Frații Mureșan (Direct One), liber la preluarea Netcity Telecom

Stefana Muresan

Praktiker – 8 mil. euro in remodernizarea a peste 10 magazine

Stefana Muresan

Crizele sunt un catalizator pentru inovație – Andreea Nițoi, Brand & Innovation Manager la RSM România

Nicolae Pop

Aplicație care scapă clienții de spălatul rufelor, lansată în București: investiția inițială – 300.000 euro

Papuc Irina

Afacerile americanilor de la CGS în România sunt în creștere: „Am adus în portofoliul companiei proiecte complexe”

Papuc Irina

Un brand cât o tradiție. De IONESCU, sută la sută cânepă

Papuc Irina

Kadra (ex. Aluterm) Cluj, 35 mil. lei cifră de afaceri în 2018.

A. I.

Electrogrup se pregătește de listarea la Bursa de Valori Bucureşti

Stefana Muresan

ELITE ÎN BUSINESS Banat-Transilvania. Top 220 companii cu capital străin: locurile 176-200

Ion Surdu

B | BUSINESS to more BUSINESS – Conferința Regională de la Constanta

Brașov: Coresi Shopping Resort, 25.000 de vizitatori pe zi în 2016

Stefana Muresan

Crama Liliac, în căutarea unui investitor care să dezvolte cabane în mijlocul viei, investiţie de circa 350.000 euro

Stefana Muresan

Leave a Comment