Infrastructura

Aerodromul Bistriţa, singurul din România certificat internaţional

Aerodromul Bistriţa este singurul din România certificat internaţional după un efort de trei ani făcut de administratorul Tănase Dumitru. Graţie documentului obţinut, pe pista de 800 de metri pot ateriza chiar şi avioane cu 12 locuri.
„Aerodromul Bistriţa a obţinut un cod ICAO (International Civil Aviation Organization) – LRBN. Acest lucru înseamnă că este autorizată pista pe care pot ateriza avioane cu o greutate până la 5700 de kilograme. Are 800 de metri lungime, iar structura ei suportă un tonaj de 5,7 tone. Poate ateriza pe această pistă şi un avion cu 12 locuri care nu cântăreşte mai mult de 5700 de kg. Procedura de autorizare a durat trei ani. A trebuit să îndeplinim nişte condiţii PSI, din punctul de vedere al siguranţei zborurilor, să implementăm nişte proceduri de zbor. Am depus o grămadă de documente la Autoritatea Aeronautică Civilă”, a spus Tănase Dumitru pentru Timp Online.
Efortul a meritat fiindcă Aerodromul Bistriţa este singurul din România certificat international, precizează sursa citată.
Deja, se fac curse regulate între Bistriţa şi Germania, cu sosire lunea şi plecare vinerea şi acesta este doar începutul. Calea aerului este de acum deschisă.
Sursa foto: aeroclub-bistrita.ro

Related posts

Lufthansa suplimentează zborurile la Sibiu

Nicolae Pop

Aeroportul Internațional „Avram Iancu“ Cluj beneficiază de noi rute și măriri de frecvențe în programul de vară 2018

Stefana Muresan

Românii ajung înaintea ungurilor cu Autostrada la graniţă

Traian Dan

Pasaje rutiere cu sistem de deszapezire in fundatie

Stefana Muresan

Șoseaua Cluj – Zalău va fi reasfaltată. Se schimbă stratul de uzură

Nora Dumitrescu

Autostrada Timişoara – Moraviţa: A fost scos la licitaţie studiul de fezabilitate

Stefana Muresan

Timişoara primeşte bani europeni nerambursabili pentru un nou set de şapte noi garnituri de tramvai

Robert Bloancă

Un nou tren produs în România, în probe pe ruta București-Predeal

Papuc Irina

Restricţiile de tonaj de pe lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva, eliminate

Robert Bloancă

Cluj: Banca Mondială, asistență tehnică pentru un nou plan de amenajare a teritoriului

Stefana Muresan

CNAIR, licitație pentru modernizarea Transfăgărășanului

Stefana Muresan

120 de ani de existenta a portului modern Constanta

Transilvania Business

Din iunie 2017, cursa Blue Air din Iasi spre Constanta

Transilvania Business

CNAIR a scos la licitaţie proiectarea şi execuţia Variantei de Ocolire a municipiului Mediaş, proiect de peste 125 de milioane de lei

redactia

Proiectarea şi execuţia a aproape 70 de km din autostrada Sibiu – Piteşti, scoase la licitaţie

Stefana Muresan

CNAIR caută experți tehnici independenți pentru comisiile de evaluare

Traian Dan

Devierea Someşului Mic pentru extinderea Aeroportului Cluj-Napoca, buget de 110 milioane de lei

redactia

Guvernul alocă 13 milioane de euro pentru centura municipiului Satu Mare

redactia

Primăria Oradea vrea o parcare “în trepte”, lângă Spitalul Judeţean

redactia

„Aeroportul viitorului”: Aeroportul de la Ghimbav, primul din țară care va avea un turn de control virtual

Stefana Muresan

Spaniolii de la Comsa, singurii ofertanţi la licitaţia pentru breteaua de la nodul Holdea, de pe autostrada Lugoj – Deva

redactia

Autostrada Transilvania, aproape de granița cu Ungaria

redactia

Grupul bihorean Selina îi cheamă acasă pe lucrătorii români din străinătate

Traian Dan

Autostrada A3 între Ogra și Câmpia Turzii: Progres ”foarte bun” al celor de la Astaldi-Max Boegl

Stefana Muresan

Leave a Comment