București Energie Energy Mirror Of Romania

Enel a raportat un număr dublu de clienți față de noiembrie 2016

Numărul clienților rezidențiali care au ales ofertele Enel Energie și Enel Energie Muntenia pe piața concurențială de energie electrică s-a dublat comparativ cu luna noiembrie a anului trecut. Enel a atins pragul de 200.000 de clienți rezidențiali ca urmare abordării orientate către client și eforturilor constante de a moderniza și de a digitaliza serviciile și interacțiunea cu clienții, cu scopul de a oferi acestora o experiență simplificată în relația cu furnizorul.
“Suntem mândri că am atins pragul de 200.000 de clienți rezidențiali pe piața concurențială, ținând cont de faptul că această piață este din ce în ce mai competitivă și mai dinamică. Această realizare este confirmarea că Enel se diferențiază pe piață prin plasarea inovației și a clienților în centrul preocupărilor sale. Prin ofertele personalizate în funcție de nevoile clienților nostri și prin digitalizarea principalelor căi de interacțiune cu aceștia, am adus inovația mai aproape de consumatori, făcându-le viața mai ușoară”, a declarat Michele Grassi, Director General Enel Energie și Enel Energie Muntenia.
Enel a premiat astăzi clientul numărul 200.000 activat pe piața liberă. Acesta locuiește în Furculești, județul Teleorman, și va beneficia de energie electrică gratuită timp de un an.*
Digitalizarea este un element-cheie al strategiei Enel, una dintre primele companii de utilități care a lansat pe piața din România factura electronică, o aplicație mobilă pentru suport clienți și un portal de self-service. Compania a făcut pași importanti în procesul de transformare digitală și comunicare pe mai multe canale, cu obiectivul asumat de a asculta mai bine clienții, pentru a putea satisface mai bine cerințele lor și pentru a aduce valoare adăugată prin serviciile furnizate.
În luna februarie 2017, Enel a lansat o nouă campanie pentru promovarea celui mai nou serviciu – abonamentul Enel Fix Online – rezultatul eforturilor companiei de a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor de astăzi, care își doresc să aibă o interacțiune simplă cu furnizorul de energie, pentru reducerea timpului alocat acestor activități. Clienții pot încheia acest abonament în orice moment și pentru orice zonă din România și pot efectua în mediul online toate operațiunile, de la încheierea contractului și până la plata facturii, pe site-ul www.enel.ro .
Astfel, Enel pune la dispoziția clienților rezidențiali o gamă variată de produse personalizate, oferind predictibilitate prin prețuri fixe și o comunicare facilă cu clienții prin intermediul aplicației MyEnel disponibilă atât online, cât și pe dispozitive mobile: Enel Fix 24, Enel Simplu Anual și Enel Fix Online. Mai multe detalii despre portofoliul de produse găsiți la https://www.enel.ro/enel-muntenia/ro.html pentru clienții Enel Energie Muntenia și la http://www.enel.ro/ro/clienti-oferte-rezidentiali-ee.html pentru Enel Energie.
Un adevărat promotor al transformării digitale pe piața de energie electrică, Enel a implementat anterior și alte inovații, pentru a asigura clienților accesul la servicii mai ușor și mai rapid. Printre acestea, se numără aplicația pentru dispozitive mobile MyEnel – prin care clienții pot gestiona singuri relația cu furnizorul de energie electrică, având posibilitatea să transmită indexul, să vizualizeze plățile, să acceseze istoricul facturilor, să plătească factura direct de pe telefonul mobil, să trimită sesizări furnizorului sau să obțină informații utile online și MyEnel Card – care permite plata simplă a utilităților. Mai mult decât atât, încă din 2014, compania a lansat și oferte speciale pentru servicii cu valoare adăugată: Enel Asistență și Enel Asistență+, punând la dispoziția clienților pachete de asistență pentru instalația lor electrică interioară, servicii de lăcătușerie, reparații la instalațiile de apă și sanitare, printr-o rețea specializată de companii, realizată cu ajutorul partenerului Europ Assistance.

Related posts

Așteptările companiilor germane sunt tot mai reduse, conform sondajului AHK

Ligia Voro

Gama CAPAROL – Soluții și sisteme inovative pentru dezvoltări imobiliare de anvergură

Ligia Voro

Romgaz face permutări în CA

Stefana Muresan

Piata tranzactiilor de investitii din Romania a crescut cu 43%

Ionut Oprea

41 Top Speakers at 2-day CEE Businesss Services Summit & Awards, 30-31 January, Warsaw

redactia

Electrogrup Infrastructure, ofertă publică de acţiuni pe BVB

redactia

NEPI Rockcastle, măsuri pentru a limita răspândirea coronavirusului

Ligia Voro

Aplicație care scapă clienții de spălatul rufelor, lansată în București: investiția inițială – 300.000 euro

Papuc Irina

Vastint Romania celebrated the opening of Timpuri Noi Square

Ionut Oprea

Noul Consiliu Director pentru Camera franceza de comert si industrie din Romania (CCIFER)

Stefana Muresan

Piața investițiilor imobiliare: Dintr-o piață de 1 miliard de euro, investitorii români și-au luat partea leului

redactia

Stratregia şefului Tarom, Werner Wolff, pentru redresarea companiei

Stefana Muresan

"Real Estate Investment Opportunities in Romania“ economic seminar

Ionut Oprea

Studiu Continental România și Academia Titi Aur: șoferii admit că încalcă regulile de circulație intenționat

Ligia Voro

Promovare în cadrul CBRE România: Andrei Jerca preia funcția de Head of Industrial Services

Ligia Voro

Microsoft announces a $1 billion digital transformation plan for Poland, including access to local cloud services with first datacenter region

Ionut Oprea

Teme fierbinți disecate la FOREN 2016

Prețul imobiliarelor în Cluj-Napoca, fără oprire

Stefana Muresan

Brisk Group: It is our duty to keep the lights on

Ionut Oprea

AFI Europe România a început procesul de alocare a spațiilor în proiectul de birouri AFI Park Brașov

Ionut Oprea

Conferinta: Cities of Tomorrow #5

Ionut Oprea

CTP își extinde colaborarea cu NOD în CTPark Bucharest West

Stefana Muresan

Încă un expert confirmat la Conferința „Litigii pe Fonduri Europene”, București

redactia

OMV Petrom își extinde prezența Upstream în regiunea Mării Negre

Papuc Irina

Leave a Comment