București Energie Energy Mirror Of Romania

Enel a raportat un număr dublu de clienți față de noiembrie 2016

Numărul clienților rezidențiali care au ales ofertele Enel Energie și Enel Energie Muntenia pe piața concurențială de energie electrică s-a dublat comparativ cu luna noiembrie a anului trecut. Enel a atins pragul de 200.000 de clienți rezidențiali ca urmare abordării orientate către client și eforturilor constante de a moderniza și de a digitaliza serviciile și interacțiunea cu clienții, cu scopul de a oferi acestora o experiență simplificată în relația cu furnizorul.
“Suntem mândri că am atins pragul de 200.000 de clienți rezidențiali pe piața concurențială, ținând cont de faptul că această piață este din ce în ce mai competitivă și mai dinamică. Această realizare este confirmarea că Enel se diferențiază pe piață prin plasarea inovației și a clienților în centrul preocupărilor sale. Prin ofertele personalizate în funcție de nevoile clienților nostri și prin digitalizarea principalelor căi de interacțiune cu aceștia, am adus inovația mai aproape de consumatori, făcându-le viața mai ușoară”, a declarat Michele Grassi, Director General Enel Energie și Enel Energie Muntenia.
Enel a premiat astăzi clientul numărul 200.000 activat pe piața liberă. Acesta locuiește în Furculești, județul Teleorman, și va beneficia de energie electrică gratuită timp de un an.*
Digitalizarea este un element-cheie al strategiei Enel, una dintre primele companii de utilități care a lansat pe piața din România factura electronică, o aplicație mobilă pentru suport clienți și un portal de self-service. Compania a făcut pași importanti în procesul de transformare digitală și comunicare pe mai multe canale, cu obiectivul asumat de a asculta mai bine clienții, pentru a putea satisface mai bine cerințele lor și pentru a aduce valoare adăugată prin serviciile furnizate.
În luna februarie 2017, Enel a lansat o nouă campanie pentru promovarea celui mai nou serviciu – abonamentul Enel Fix Online – rezultatul eforturilor companiei de a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor de astăzi, care își doresc să aibă o interacțiune simplă cu furnizorul de energie, pentru reducerea timpului alocat acestor activități. Clienții pot încheia acest abonament în orice moment și pentru orice zonă din România și pot efectua în mediul online toate operațiunile, de la încheierea contractului și până la plata facturii, pe site-ul www.enel.ro .
Astfel, Enel pune la dispoziția clienților rezidențiali o gamă variată de produse personalizate, oferind predictibilitate prin prețuri fixe și o comunicare facilă cu clienții prin intermediul aplicației MyEnel disponibilă atât online, cât și pe dispozitive mobile: Enel Fix 24, Enel Simplu Anual și Enel Fix Online. Mai multe detalii despre portofoliul de produse găsiți la https://www.enel.ro/enel-muntenia/ro.html pentru clienții Enel Energie Muntenia și la http://www.enel.ro/ro/clienti-oferte-rezidentiali-ee.html pentru Enel Energie.
Un adevărat promotor al transformării digitale pe piața de energie electrică, Enel a implementat anterior și alte inovații, pentru a asigura clienților accesul la servicii mai ușor și mai rapid. Printre acestea, se numără aplicația pentru dispozitive mobile MyEnel – prin care clienții pot gestiona singuri relația cu furnizorul de energie electrică, având posibilitatea să transmită indexul, să vizualizeze plățile, să acceseze istoricul facturilor, să plătească factura direct de pe telefonul mobil, să trimită sesizări furnizorului sau să obțină informații utile online și MyEnel Card – care permite plata simplă a utilităților. Mai mult decât atât, încă din 2014, compania a lansat și oferte speciale pentru servicii cu valoare adăugată: Enel Asistență și Enel Asistență+, punând la dispoziția clienților pachete de asistență pentru instalația lor electrică interioară, servicii de lăcătușerie, reparații la instalațiile de apă și sanitare, printr-o rețea specializată de companii, realizată cu ajutorul partenerului Europ Assistance.

Related posts

Superfood Company: Piața produselor de îngrijire a copiilor mici crește cu circa 5% în primul semestru din 2018

Stefana Muresan

Gastronomia și vinurile din România, promovate intern și extern printr-o Gală de Ziua Națională

Ligia Voro

Oradea își reabilitează rețeaua termică cu fonduri europene

Traian Dan

Canadienii de la Celestica, furnizor Alcatel sau NEC, aduc încă 30 milioane dolari în Borș

redactia

Eximbank finanţează Romelectro cu 150 milioane lei

redactia

Hidrocentrala Râul Mare-Retezat va fi retehnologizată cu 80 de milioane de euro

Papuc Irina

77% din spațiile moderne de birouri din București sunt lângă stații de metrou

Ligia Voro

DTZ Echinox: 2016, an cu livrari record

Ionut Oprea

Doar o comunitate de afaceri puternică poate crea unitate

Ionut Oprea

DC Communication se alătură echipei Artexim în organizarea Festivalului și Concursului Internațional „George Enescu”

Stefana Muresan

Societatea de distribuţie a energiei electrice aparţinând ENEL pregăteşte investiţii de 124 de milioane de lei

Robert Bloancă

În 2018 CBRE și-a păstrat poziția de lider pe segmentul spațiilor de birouri cu o cotă de piață de 24%

redactia

Volintiru: Producţia Romgaz a crescut cu 7% în primele 9 luni şi a fost vândută integral pe piaţa internă

redactia

Reprezentanții celor peste 25 de asociații de business, camere de comerț bilaterale și confederații au prezentat membrilor Guvernului propuneri de politici publice

Stefana Muresan

QBC 3 sold for around EUR 30m to Union Investment

Ionut Oprea

CEE investment market sets course for new growth frontiers

redactia

Vienna Airport to expand its Air Cargo Center by one-third

Ionut Oprea

11 milioane euro pentru Vida Herastrau

Stefana Muresan

De mâine, obligațiunile Raiffeisen Bank intră la tranzacționare la BVB 

Ligia Voro

Extinderea Prezidiului și a Listei de arbitri din cadrul Curţii de Arbitraj de pe lângă AHK România

Ionut Oprea

Alinso: Romania has now a unique chance

Ionut Oprea

Distribuția gazului în Maramureș, supervizată de o asociație de dezvoltare

Nora Dumitrescu

Centrala termică, prima opțiune pentru locuințele noi

Ligia Voro

Silvian Cențiu, fondatorul companiei Transiris, din Silicon Valley la GoTech World

Ligia Voro

Leave a Comment