București Energie Energy Mirror Of Romania

Enel a raportat un număr dublu de clienți față de noiembrie 2016

Numărul clienților rezidențiali care au ales ofertele Enel Energie și Enel Energie Muntenia pe piața concurențială de energie electrică s-a dublat comparativ cu luna noiembrie a anului trecut. Enel a atins pragul de 200.000 de clienți rezidențiali ca urmare abordării orientate către client și eforturilor constante de a moderniza și de a digitaliza serviciile și interacțiunea cu clienții, cu scopul de a oferi acestora o experiență simplificată în relația cu furnizorul.
“Suntem mândri că am atins pragul de 200.000 de clienți rezidențiali pe piața concurențială, ținând cont de faptul că această piață este din ce în ce mai competitivă și mai dinamică. Această realizare este confirmarea că Enel se diferențiază pe piață prin plasarea inovației și a clienților în centrul preocupărilor sale. Prin ofertele personalizate în funcție de nevoile clienților nostri și prin digitalizarea principalelor căi de interacțiune cu aceștia, am adus inovația mai aproape de consumatori, făcându-le viața mai ușoară”, a declarat Michele Grassi, Director General Enel Energie și Enel Energie Muntenia.
Enel a premiat astăzi clientul numărul 200.000 activat pe piața liberă. Acesta locuiește în Furculești, județul Teleorman, și va beneficia de energie electrică gratuită timp de un an.*
Digitalizarea este un element-cheie al strategiei Enel, una dintre primele companii de utilități care a lansat pe piața din România factura electronică, o aplicație mobilă pentru suport clienți și un portal de self-service. Compania a făcut pași importanti în procesul de transformare digitală și comunicare pe mai multe canale, cu obiectivul asumat de a asculta mai bine clienții, pentru a putea satisface mai bine cerințele lor și pentru a aduce valoare adăugată prin serviciile furnizate.
În luna februarie 2017, Enel a lansat o nouă campanie pentru promovarea celui mai nou serviciu – abonamentul Enel Fix Online – rezultatul eforturilor companiei de a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor de astăzi, care își doresc să aibă o interacțiune simplă cu furnizorul de energie, pentru reducerea timpului alocat acestor activități. Clienții pot încheia acest abonament în orice moment și pentru orice zonă din România și pot efectua în mediul online toate operațiunile, de la încheierea contractului și până la plata facturii, pe site-ul www.enel.ro .
Astfel, Enel pune la dispoziția clienților rezidențiali o gamă variată de produse personalizate, oferind predictibilitate prin prețuri fixe și o comunicare facilă cu clienții prin intermediul aplicației MyEnel disponibilă atât online, cât și pe dispozitive mobile: Enel Fix 24, Enel Simplu Anual și Enel Fix Online. Mai multe detalii despre portofoliul de produse găsiți la https://www.enel.ro/enel-muntenia/ro.html pentru clienții Enel Energie Muntenia și la http://www.enel.ro/ro/clienti-oferte-rezidentiali-ee.html pentru Enel Energie.
Un adevărat promotor al transformării digitale pe piața de energie electrică, Enel a implementat anterior și alte inovații, pentru a asigura clienților accesul la servicii mai ușor și mai rapid. Printre acestea, se numără aplicația pentru dispozitive mobile MyEnel – prin care clienții pot gestiona singuri relația cu furnizorul de energie electrică, având posibilitatea să transmită indexul, să vizualizeze plățile, să acceseze istoricul facturilor, să plătească factura direct de pe telefonul mobil, să trimită sesizări furnizorului sau să obțină informații utile online și MyEnel Card – care permite plata simplă a utilităților. Mai mult decât atât, încă din 2014, compania a lansat și oferte speciale pentru servicii cu valoare adăugată: Enel Asistență și Enel Asistență+, punând la dispoziția clienților pachete de asistență pentru instalația lor electrică interioară, servicii de lăcătușerie, reparații la instalațiile de apă și sanitare, printr-o rețea specializată de companii, realizată cu ajutorul partenerului Europ Assistance.

Related posts

CTP l-a numit pe Richard Wilkinson în funcția de Director Financiar la nivel de grup

redactia

Trasee culturale de plimbare în Bucureşti, Târgovişte şi Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Growthpoint Properties launches Growthpoint’s Central and Eastern European

Ionut Oprea

Electrogrup se pregătește de listarea la Bursa de Valori Bucureşti

Stefana Muresan

Romgaz va distribui un dividend suplimentar de 1,30 lei/acţiune

redactia

Irinel Popescu, trecut, prezent și viitor în progresul științific

Ligia Voro

Aeroporturile din Europa, în audiență la Ministerul Transporturilor

Nora Dumitrescu

Se scumpeşte gigacaloria la Timişoara, dar creşte şi subvenţia pentru populaţie

Robert Bloancă

PRIA Drugs and Medicine Publicity

redactia

Imoteca: Fine&Country, lansare în România

Ionut Oprea

Măcelarii de la Moldovan, demonstrație în trei generații la Carnexpo

Nora Dumitrescu

Studiu EnergyPal: Doar 14% dintre companii au un sistem de smart metering pe echipamentele principale

Stefana Muresan

Baia Mare va avea rețea de reîncărcare a mașinilor electrice

Nora Dumitrescu

NNDKP își consolidează serviciile în domeniul consultanței fiscale la nivel local

Ligia Voro

B | P3 anunta 300.000 m2 de spatii construite in Romania

Deloitte România a semnat contractul de închiriere pentru a-și muta birourile în clădirea The Mark

redactia

Transelectrica estimează un profit net de circa 72 milioane de lei, triplu față de cel din 2017

Stefana Muresan

Hidroelectrica vrea să devină jucător în industria turistică

Stefana Muresan

Mihai Păduroiu numit CEO, Office Division, One United Properties

Ionut Oprea

„Tranzacțiile M&A, o perspectivă juridică și fiscală”

Papuc Irina

Sales & Marketing Conference: cum se adaptează specialiștii în marketing și vânzări la noile provocări în domeniu

Stefana Muresan

P3 2017 expansion starts with €243 million Spanish portfolio acquisition

Ionut Oprea

BuildGreen depășește 3 milioane m2 asistați pentru certificare sustenabilă

Nicolae Pop

2017 Review – CEEQA Gala & Industry Awards

Ionut Oprea

Leave a Comment