Analize București

Sectoarele 6 și 3, cele mai căutate de către bucureșteni

Locuințele din sectoarele 6 și 3 sunt cel mai des căutate de bucureștenii care vor să-și cumpere un apartament, iar cartierul Drumul Taberei este lider în topul căutărilor, cu 17%, urmat de Titan, 10% și Crângași, 5,5%.

Studiul a fost făcut cu ocazia lansării primei expoziții de locuințe tehnologizate, Imobiliarium, și a luat în calcul căutările din luna martie a acestui an înregistrate pe portalul de imobiliare Storia.ro, site-ul de imobiliare lansat de OLX, partener principal Imobiliarium.
În ceea ce privește criteriile de cumpărare, cei mai mulți bucureșteni iau în considerare în primul rând numărul de camere, peste 72% dintre cumpărătorii de case și apartamente fiind interesați de acest aspect. 59% dintre persoane consideră prețul ca fiind al doilea cel mai important factor de luat în calcul la achiziția unei locuințe. Pe locul 3 în topul celor mai importante criterii de achiziție se află suprafața utilă (14 %).
La nivel de sector, aproape un sfert dintre căutările realizate pe site-ul www.storia.ro în luna martie au vizat locuințele din sectorul 3 al Capitalei, adică 24%. Topul celor mai căutate sectoare din București continuă cu sectorul 6, cu 20% din totalul căutarilor înregistrate, urmat de sectorul 4, cu 19% dintre căutari și sectorul 1 (17%). Cele mai puține căutari au vizat sectoarele 5 și 2, fiecare înregistrând un procent de până în 10%.
Studiul a fost făcut cu ocazia lansării primei expoziții de locuințe tehnologizată VR, Imobiliarium, care va avea loc în primul weekend al lunii viitoare, 5-7 mai, la Băneasa Shopping City.
Imobiliarium are în ofertă peste 6.000 de case și apartamente, dar și castele, conace și case de vacanță pe litoral.
„Expoziția reunește peste 60 dintre cele mai importante ansambluri rezidențiale din țară. Imobiliarium introduce realitatea virtuală ca standard, fiecare expozant având ochelari VR, astfel că vizitatorul are posibilitatea să experimenteze spațiul locuințelor din oferte. Vizitatorii se înregistrază online, iar pe baza opțiunilor introduse de ei, li se creează oferte personalizate, astfel încât atunci când ajung la expoziție, primesc un cod de acces pe brățară, cu toate informațiile relevante”, a declarat Adrian Stănescu, project manager Imobiliarium.

Related posts

S IMMO AG: Strong first quarter of 2017

Ionut Oprea

România, a doua cea mai mare creștere economică din UE în trimestrul III

redactia

Germania, cel mai important partener economic al României

Stefana Muresan

Leave a Comment