Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Afacerile Apulum au crescut cu 15% în T1

Producătorul de articole din porţelan Apulum din Alba Iulia a avut în primul trimestru o cifră de afaceri de aproape 38 mil. lei (8,4 mil. euro), mai mult cu 15% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, susţinută de comenzile în creştere la export. În momentul de faţă, peste 92% din producţie merg la export, în toată Europa şi în Mexic, iar prin intermediul companiei IKEA, articolele fabricate la Alba ajung şi în America de Nord, Hong Kong, Japonia şi Coreea de Sud, potrivit zf.ro.
Compania estimează că va produce în acest an de peste 35 mil. euro, în creştere cu aproximativ 20% faţă de anul trecut.
„De la începutul anului am lucrat la capacitate maximă, cu şase cuptoare de ardere rapidă a porţelanului. Pentru acest an prevedem o producţie de peste 50 de milioane de piese din porţelan“, a declarat pentru ZF Transilvania Ioan Voican, directorul executiv al companiei Apulum.
Producătorul de articole din porţelan Apulum din Alba Iulia, ajuns la peste 1.500 de angajaţi la Alba Iulia,despre care reprezentanţii IKEA au spus că a fabricat „cel mai de succes produs“ realizat pentru ei în România, are în plan pentru acest an un program de investiţii de peste 4 mil. euro, în principal pentru creşterea productivităţii muncii şi a calităţii porţelanului, anunțau în urmă cu câteva săptămâni oficialii comapniei.
Anul trecut, compania a finalizat un proiect de aproximativ 10 mil. euro, care a presupus punerea în funcţiune a celui de-al şaselea cuptor de ardere rapidă a porţe¬la¬nului. Odată cu finalizarea acestui proiect, producţia totală a fabricii Apulum din Alba Iulia a ajuns la peste 18.000 de tone de porţelan anual, însemnând peste 50 de mili¬oane de piese.
Gama de produse Apulum cuprinde atât porţelan pentru menaj şi porţelan hotelier, cât şi obiecte decorative şi bibelouri. Principalul client al fabricii din Alba Iulia este IKEA, însă Apulum mai cola¬borează şi cu companiile Rody Time (Italia), Befa (Grecia), Antonio Borras (Spania), Michael Fischer (Germania), VEGA (Ger¬ma¬nia), Creatable (Germania), Cinsa (Me¬xic), Aerts (Belgia), TCC (Anglia), Villeroy & Boch, Fiskars, Rosendahl, extinzându-şi aria de distribuţie şi în zona fostei Iugoslavii şi în Rusia, potrivit unor informaţii furnizate anterior de oficialii companiei. Produsele fa¬bricate la Alba sunt comercializate şi în reţe¬lele de magazine Metro, Cora, Carrefour şi Tesco.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Business (r)Evolution Bucuresti

Articolul următor

Yazaki își dublează numărul de angajați la Timișoara

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
În februarie 2024, sosirile înregistrate în structurile de primire turistică (SPT) au însumat 41.450, potrivit Direcției Județene de Statistică.
Citeste mai mult

Turismul face pași înapoi la Cluj

Sosirile turiștilor în județ, în luna februarie, s-au diminuat față de aceeași perioadă a anului trecut. În februarie…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share