Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Dacia Plant, investiție de 2 milioane de lei în fabrica de la Bod

Dacia Plant a anunțat că va investi peste 2 milioane de lei în fabrica de la Bod pentru a creşte producţia de tincturi şi siropuri cu peste 30%. Noua secţie va avea o suprafaţă de 1.200 metri pătrați şi va fi construită după cele mai noi norme de siguranţă şi calitate. Investiţia în această extindere va aduce companiei o creştere de 30% a numărului de siropuri si de tincturi produse în fabrica din Bod.
Vechea secţie va fi renovată şi va funcţiona ca depozit intermediar pentru secţia de comprimate, pentru fluidizarea şi accelerarea lanţului de distribuţie.
„Dacia Plant trece printr-un proces general de modernizare care este în linie cu dinamismul pieţei de suplimente alimentare şi care anticipează tendinţele din domeniu. Am crescut calitatea produselor prin atenta selecţie a ingredientelor utilizate şi astfel am adăugat în ultima perioadă în portofoliul de produse sortimente majoritar din categoria premium. Odată cu aceste investiţii, preocuparea noastră de bază este consumatorul, nevoile lui şi modul în care putem să transferăm către el toate cunoştinţele acumulate din experienţa noastră fitoterapeutică.” a declarat Liviu Ungureanu, director general Dacia Plant, potrivit unui comunicat de presa al companiei.
În paralel cu extinderea capacităţii de producţie, Dacia Plant se concentrează atât pe dezvoltarea pieţei interne, cât şi pe creşterea pieţei externe. Compania a extins echipa de vânzări, iar pe plan extern are parteneriate cu firme din Republica Moldova, Italia şi Franţa. ”Un proiect special îl constituie zona Orientului Mijlociu unde avem un parteneriat de distribuţie cu o companie din Kuweit” a declarat Radu Matei, Director Naţional de Vânzări Dacia Plant.
În fabrica de la Bod-Braşov, Dacia Plant produce peste 250 de tipuri de comprimate, tincturi, pulberi şi siropuri bazate pe plante atent selecţionate şi pe extracte standardizate.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

PRIA Healthcare

Articolul următor

Transavia, exporturi de 21 milioane de euro anual

Citește și:
Pentru MedLife există varianta unei achiziții sau a unei investiții de la zero
Citeste mai mult

MedLife țintește piața Bistriței

Cel mai dinamic jucător din piaţa românească de servicii medicale, cu afaceri de 860 de milioane de lei,…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
0
Share