Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

BT, nou canal de interactiune cu clientii: robotul Livia

Banca Transilvania lanseaza un nou canal de interactiune cu clientii, prin Facebook Messenger si Skype, robotul Livia, cu ajutorul caruia pot afla informatii despre conturile, produsele si serviciile pe care le au la BT.
Chatbot-ul ofera non-stop si gratuit informatii care pana acum puteau fi obtinute doar prin intermediul echipelor BT din sucursale, agentii si call center: IBAN-ul si soldul conturilor curente in lei, euro sau dolari; sumele de plata aferente cardurilor de credit; numarul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumparaturi STAR; detalii despre rate, dobanzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul valutar.
Confidentialitatea informatiilor primite cu ajutorul robotului Livia este conferita de codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon, ambele fiind necesar sa fie completate la initierea comunicarii cu robotul prin Facebook Messenger sau Skype. Fiecare client BT are un cod unic de identificare, reprezentand o combinatie de sapte cifre care apar in IBAN-ul propriului cont curent. CIF-ul se regaseste pe extrasul de cont curent, inclusiv in cel din BT24 Internet Banking sau poate fi aflat prin alte trei modalitati: in oricare sediu BT, prin email (contact@btrl.ro) sau telefonic, cu ajutorul echipei Call Center BT (0264.308.028).
Proiectul robotul Livia a fost initiat si dezvoltat in-house, la Banca Transilvania, prin colaborarea echipelor IT, Dezvoltare Produse Retail, Marketing & Comunicare. Povestea sa, care a inceput cu intrebarea “Oare noi, la BT, putem face asa ceva?”, poate fi urmarita pe Blogul BT.
Prin lansarea robotului Livia, Banca Transilvania face inca un pas spre digitalizare, conferind clientilor mobilitate si economie de timp. Ideea deschide perspective noi in comunicarea cu BT, dar si in educatia financiara prin contributia la dezvoltarea deprinderilor de gestionare personala a informatiilor si banilor.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Mirela Pop, noul Director General Teraplast

Articolul următor

Velux - geam termoizolant din 3 foi de sticlă, la un preț extrem de atractiv

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share