Eveniment Importate Industrie

Seroussi susține viitorul fotbalului românesc

Din dorința de a ajuta – însă fără a alege tabere, brandul Seroussi sprijină activități sportive diferite, în special cluburi și asociații care implică participarea copiilor. Dezvoltarea tineretului – viitorul oricărei nații – este foarte importantă, indiferent de domeniu. Sportul este acea activitate care formează nu doar corpul, dar și caracterul. În plus, sportul te ajută să îți depășești limitele, să devii mai bun, mai performant, să atingi culmi și sentimente dintre cele mai înalte și mai intense.
Cea mai nouă sponsorizare a brandului Seroussi este Școala de Fotbal New Star Club – București, fondată de marii foști fotbaliști Petre Marin și Sorin Ghionea. Scopul acestei școli este împărtășirea cunoștințelor acumulate de-a lungul carierei celor doi fondatori, dar și a echipei tehnice din jurul acestora, celor peste 150 de copii înscriși, pentru a-i ajuta să se dezvolte într-un mediu benefic sportului.
Mai multe informații referitoare la școala de fotbal sunt accesibile pe pagina de web a clubului: www.bsparena.ro.
Seroussi – calitate, eleganță și confort fără egal
SC NORADA SA este o societate pe acţiuni fondată în 1993 şi controlată de Dl. J.A. Seroussi, acţionar majoritar la încă două fabrici de confecţii din România: una tot la Odorheiu-Secuiesc, denumită SC IKOS Conf. SA, şi cea din Botoşani: SC SERCONF SA.
Fabricile IKOS CONF şi NORADA exportă anual către Europa circa 700.000 de costume bărbăteşti, iar fabrica SERCONF circa 800.000 de pantaloni bărbaţi şi femei, pentru branduri binecunoscute din Germania, Franţa şi Ţările Nordice.
Pe lângă producţia destinată exportului, SC NORADA SA produce şi comercializează in România, sub brandul “SEROUSSI” costume, sacouri, pantaloni, paltoane, impermeabile şi smochinguri, care sunt confecţionate conform unui standard de înaltă calitate.
Pentru dezvoltarea conceptului “Total Look”, echipa SEROUSSI a selectat – cu mare atenţie – o gamă de colaboratori care produc, sub private label “SEROUSSI”, accesorii: cravate din mătase, cămăşi din bumbac, pulovere de lâna, curele din piele, ciorapi din bumbac mercerizat, toate la o calitate deosebită.
Ţesăturile utilizate de NORADA sunt alese cu mare atenţie de la producători renumiţi din Italia, cu compoziţia de 100% lână şi/sau combinaţie de lână cu mătase sau cu elastan, oferind clienţilor o confortabilitate fără egal.
Comercializarea brandului “SEROUSSI” în prezent se face în patru magazine proprii şi în cinci francize, pe lângă reţeaua en gros de 21 de retailers în toată ţara.
J.A. Seroussi, preşedinte: ”Marca “SEROUSSI” a optat mereu pentru calitate şi creativitate, îmbinând conceptele clasice cu cele moderne, a confortului şi rafinamentului într-o subtilă combinaţie. Stofele utilizate sunt 100% din lână de cea mai bună calitate, precum şi în diferite combinaţii cu mătase sau mohair, rezultând un costum confortabil şi accesibil, în care puteţi călători până la destinaţii diferite unde să participaţi direct la şedinţe, arătând ca şi când atunci aţi fi păşit afară din casă. Costume clasice dar moderne, combinaţii de smart casual, şi / sau costume de ceremonie – toate fac parte din colecţia mărcii SEROUSSI”.

Related posts

Elit si Vericom fac parte, oficial, din compania Smithfield

Stefana Muresan

Nemții de la Dalli, cu fabrica în Timișoara, ”curăță” mai bine de o treime din piaţa de detergenți

Stefana Muresan

Airbus pregătește viitori ingineri la Brașov

Stefana Muresan

IMMOFINANZ a finalizat vanzarea catre Blackstone

Transilvania Business

Transilvania, raiul brânzeturilor de calitate (III) – Telemeaua de Ibănești

Centrul de cercetare și dezvoltare al Continental din Sibiu a ajuns la 1.000 de ingineri

Stefana Muresan

Vinurile de Jidvei, singurele din România premiate cu Marea Medalie de Aur la ”Concours Mondial de Bruxelles 2019”

Stefana Muresan

SB | Sibiul, o uriasa pasarela de moda

Wienerberger va menține activitatea de producție în Ardeal

Nora Dumitrescu

SHIFT. CHANGE MANAGEMENT CONFERENCE

NRCC Summer Cocktail in Bucharest, 11 July 2018

Stefana Muresan

800 de joburi pentru Juniori la Targul Virtual Hipo.ro pentru Absolventi 2018

Stefana Muresan

Clujul pe harta inovării europene

Învățământul dual, răspuns la criza forței de muncă

redactia

SALSA WEEK & KIZOMBA 2016

Companii de renume, gadget-uri și competiție pentru startup-uri la cea de-a 4-a editie Techsylvania.

Tirdea Ionut

Sam Mills Business Investment, un holding de 90 milioane de euro, creat în Satu Mare

Stefana Muresan

Top 10 cele mai eficiente orașe din România. Pe primele poziții: Oradea, Alba Iulia și Iași

Stefana Muresan

Ciserom, fabrica din Sebes care incalta de aproape un secol Europa

Stefana Muresan

Vorbim despre viitorul din câmpul muncii la Tomorrow@Work

Stefana Muresan

Târgul de Cariere Cluj revine cu o ediție specială

redactia

Ruukki a lansat un nou website pentru sistemele de acoperisuri rezidentiale

Fiscal disputes: sensitive issues regarding tax audits

Transilvania Business

S-a lansat STEMsylvania, școala de vară care reunește zeci de elevi și profesori din Transilvania

Stefana Muresan

Leave a Comment