Eveniment Importate Industrie

Seroussi susține viitorul fotbalului românesc

Din dorința de a ajuta – însă fără a alege tabere, brandul Seroussi sprijină activități sportive diferite, în special cluburi și asociații care implică participarea copiilor. Dezvoltarea tineretului – viitorul oricărei nații – este foarte importantă, indiferent de domeniu. Sportul este acea activitate care formează nu doar corpul, dar și caracterul. În plus, sportul te ajută să îți depășești limitele, să devii mai bun, mai performant, să atingi culmi și sentimente dintre cele mai înalte și mai intense.
Cea mai nouă sponsorizare a brandului Seroussi este Școala de Fotbal New Star Club – București, fondată de marii foști fotbaliști Petre Marin și Sorin Ghionea. Scopul acestei școli este împărtășirea cunoștințelor acumulate de-a lungul carierei celor doi fondatori, dar și a echipei tehnice din jurul acestora, celor peste 150 de copii înscriși, pentru a-i ajuta să se dezvolte într-un mediu benefic sportului.
Mai multe informații referitoare la școala de fotbal sunt accesibile pe pagina de web a clubului: www.bsparena.ro.
Seroussi – calitate, eleganță și confort fără egal
SC NORADA SA este o societate pe acţiuni fondată în 1993 şi controlată de Dl. J.A. Seroussi, acţionar majoritar la încă două fabrici de confecţii din România: una tot la Odorheiu-Secuiesc, denumită SC IKOS Conf. SA, şi cea din Botoşani: SC SERCONF SA.
Fabricile IKOS CONF şi NORADA exportă anual către Europa circa 700.000 de costume bărbăteşti, iar fabrica SERCONF circa 800.000 de pantaloni bărbaţi şi femei, pentru branduri binecunoscute din Germania, Franţa şi Ţările Nordice.
Pe lângă producţia destinată exportului, SC NORADA SA produce şi comercializează in România, sub brandul “SEROUSSI” costume, sacouri, pantaloni, paltoane, impermeabile şi smochinguri, care sunt confecţionate conform unui standard de înaltă calitate.
Pentru dezvoltarea conceptului “Total Look”, echipa SEROUSSI a selectat – cu mare atenţie – o gamă de colaboratori care produc, sub private label “SEROUSSI”, accesorii: cravate din mătase, cămăşi din bumbac, pulovere de lâna, curele din piele, ciorapi din bumbac mercerizat, toate la o calitate deosebită.
Ţesăturile utilizate de NORADA sunt alese cu mare atenţie de la producători renumiţi din Italia, cu compoziţia de 100% lână şi/sau combinaţie de lână cu mătase sau cu elastan, oferind clienţilor o confortabilitate fără egal.
Comercializarea brandului “SEROUSSI” în prezent se face în patru magazine proprii şi în cinci francize, pe lângă reţeaua en gros de 21 de retailers în toată ţara.
J.A. Seroussi, preşedinte: ”Marca “SEROUSSI” a optat mereu pentru calitate şi creativitate, îmbinând conceptele clasice cu cele moderne, a confortului şi rafinamentului într-o subtilă combinaţie. Stofele utilizate sunt 100% din lână de cea mai bună calitate, precum şi în diferite combinaţii cu mătase sau mohair, rezultând un costum confortabil şi accesibil, în care puteţi călători până la destinaţii diferite unde să participaţi direct la şedinţe, arătând ca şi când atunci aţi fi păşit afară din casă. Costume clasice dar moderne, combinaţii de smart casual, şi / sau costume de ceremonie – toate fac parte din colecţia mărcii SEROUSSI”.

Related posts

Germanii de la Bosch caută peste 300 de oameni pentru fabrica din Jucu

Stefana Muresan

Bogdan CHIRIŢOIU, Preşedintele Consiliului Concurenţei, participă la Conferința PRIA Competition Cluj-Napoca în 23 octombrie 2018

redactia

Continental: Conectivitatea, standard în vehicule ca urmare a implementării la nivel european a sistemului eCall

Stefana Muresan

Leave a Comment