Eveniment Investitii Lideri si afaceri Slider Ultimele stiri

FlixBus își întărește prezența în România: cu ALIS Group, rețeaua verde se extinde rapid

++ Nord-vestul, vestul și centrul României sunt conectate cu rețeaua verde europeană
++ Legături zilnice spre Ungaria și Austria și conexiuni către restul Europei
++ Grupul ALIS, partener regional al FlixBus, a investit în 10 autobuze echipate și a creat 20 de noi locuri de muncă.
++ Începutul mobilității ecologice și inteligente în România: FlixBus duce autobuzele tradiționale în era digitală
++ Acapararea pieței: de la un start-up german la numărul 1 la nivel european.
FlixBus se consolidează pe piața românească. Prin conectarea centrală, de nord-vest și vest a României în rețeaua verde, FlixBus a crescut la 16 noi destinații. Datorită noului nostru partener ALIS Group, din 22 iunie, pasagerii români vor avea posibilitatea să călătorească zilnic direct la Budapesta și Viena, cu multe avantaje, printre care locuri confortabile cu mai mult spațiu pentru picioare, Wi-Fi gratuit, plug-inuri sau USB lângă scaun. Prin introducerea în rețeaua verde pasagerii vor avea acces la 1200 de destinații și 22 de țări europene în întreaga rețea.
„De la începutul intrării în zona țărilor din centrul și estul Europei în 2016 țelul a fost să conectăm țările și să le oferim mobilitate smart și verde și pasagerilor români. Mulțumită echipei de la ALIS Group ne-am consolidat poziția în România și am reușit să oferim călătorii de calitate la prețuri decente. Toți pasagerii trebuie să simtă digitalizarea și modernizarea autobuzelor tradiționale din industrie”, a declarat Laszlo Arany, Felixbus Romania MD.
Pentru a fi partener FlixBus compania Alis Group a investit în 10 autobuze verzi marca FlixBus și a creat 20 de noi locuri de muncă.
„Ne străduim să creștem constant, să avem noi investiții în flota actuală și să oferim standarde înalte în timpul călătoriei. Experiența noastră și cunoașterea din ultimul deceniu și jumătate ne-a învățat să recunoaștem oportunitățile bune pe piață. Creștem și ne dezvoltăm în continuare și am recunoscut foarte depede modelul de afaceri al acestui start-up european FlixBus, ca parte a planurilor noastre viitoare și a creșterii afacerii”, a precizat Florin Crișan, managerul general Alis Holiday.
Începutul mobilității verzi și smart în România: FlixBus aduce industria de autobuze tradițională în era digitală
Rețeaua verde din România va include 5 linii internaționale. Din 22 iunie, trei din ele vor acoperi Transilvania, Banatul și Crișana, în timp ce restul de două vor fi disponibile din iulie, acoperind regiunea Maramureșului. Conexiuni directe între Sibiu <> Budapesta, Miercurea-Ciuc <> Budapesta/Viena și Timișoara <> Budapesta / Viena sunt operate zi de zi cu opriri în Arad, Sebeș, Alba Iulia, Aiud, Turda, Cluj-Napoca, Târgu Mureș și Oradea. Din hub-urile precum Budapesta și Viena pasagerii pot avea legături în 10 țări și mai mult de 80 de noi destinații.
Până în acest moment mai mult de 60 de milioane de pasageri au beneficiat de rețeaua globală în cele 200.000 de legături zilnice în mai mult de 1200 de destinații din 22 de țări, iar România face acum parte din această rețea.
„Cu excepția avantajelor importante care ies din acest model de afaceri, FlixBus ne aduce și noi pasageri și deschide ușa celor existenți – 30 de milioane de noi pasageri în fiecare an la nivel mondial. De aceea, suntem foarte fericiți de faptul că suntem parte a unei rețele atât de largi în Europa și că vom avea grijă de pasagerii români”, a spus Florin Crișan.
Rezervarea este deja posibilă pe www.FlixBus.ro, prin aplicația mobilă în limba română sau prin intermediul partenerilor sau agențiilor Alis Holidays. Pe principala o găsiți pe platformă sau puteți să verificați site-ul web pentru alte locații.
„Cu aplicația mobilă disponibilă în limba română ce poate fi utilizată pe sistemele iOS și Android pasagerii pot foarte ușor să-și reserve un bilet, să găsească informații despre conexiunile disponibile, să găsească informații suplimentare despre călătoria lor sau să utilizeze navigația pentru a localiza cea mai apropiată stație de autobuz”, a menționat Laszlo Arany.
Pentru a furniza cele mai simple și confortabile curse fiecare autobuz are standarde europene de calitate și siguranță. FlixBus oferă pasagerilor Wi-Fi gratuit, scaune confortabile cu mai mult spațiu pentru picioare, aer condiționat, prize sau USB lângă fiecare scaun și toaletă la bord. De asemenea, anularea unei rezervări sau reprogramarea biletului este flexibilă și se face online cu până la 15 minute înainte de plecare. Bagajele nu costă nimic și nu este nevoie de bilete printate, check-in-ul fiind posibil prin scanarea unui cod QR de pe telefonul mobil.
Pătrundere puternică pe piață: de la start-up german la jucător european
FlixBus a schimbat jocurile pe piață cu o combinația hi-tech și industria tradițională de autobuze. FlixBus a fost fondată în 2013 în Germania după dereglementarea pieței naționale. Datorită unui model de business inovativ și cooperării cu companii regionale FlixBus a fost în stare să dezvolte o rețea la nivel național în câteva luni de la lansare.
„Combinând spiritual antreprenorial și tehnologia inovatoare cu industria tradițională am reușit să oferim o întreagă altă semnificație transportului. Pur și simplu facem autobuzele cool din nou”, a declarat Laszlo.
În anul 2015, ca lider clar de piață în Germania, FlixBus a început să se dezvolte la nivel internațioal lansând rute în Franța, Olanda și Italia, precum și servicii transnaționale în Scandinavia. În 2016 fostul start-up s-a extins în centrul și estul Europei, în Marea Britanie și Spania. De la sediul din Munchen, Berlin, Paris, Zagreb, Milan, Kopenhaga și Amseterdam, FlixBus operează acum autobuze verzi în 22 de țări europene și a transport în jur de 60 de milioane de pasageri în 2016. Globalizarea este susținută de investitorul american General Atlantic și SilverLake. Până la finalul anului 2017 estimările arată că o să fie mai mult de 100 de milioane de pasageri și mai multe țări în jurul României.
Despre FlixBus
FlixBus este un furnizor european de transport de persoane pe distanțe lungi, creat nu cu mult timp în urmă. Din anul 2013, oferă un mod alternativ, comod și verde de a călători, pentru orice buzunar. Grație planificării inteligente a rețelei și unui sistem backend de ultimă generație, FlixBus oferă cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa, cu 200.000 de curse zilnice către 1.200 de destinații din 22 țări.
Fondat și lansat în Germania, fostul start-up combină experiența și calitatea prin strânsă colaborare cu sectorul regional de IMM-uri. Din sediile sale din Berlin, München, Paris, Zagreb, Kopenhagen, Amsterdam și Milano, FlixTeam se ocupă de planificarea rețelei, de relațiile cu clienții, de managementul calității, de marketing și de vânzări, precum și de dezvoltare activității și a tehnologiei. Partenerii de transport regional, adesea, firme de familie clădite pe eforturile câtorva generații, se ocupă de operațiunile cotidiene și de o flotă de autocare FlixBus verzi, punând un accent deosebit pe cele mai înalte standarde de confort și de siguranță. Așadar, inovația, spiritul antreprenorial și o marcă puternică în transportul internațional de persoane sunt completate de experiența și de calitatea unui sector tradițional format din firme mijlocii. Folosind un model de afaceri unic, FlixBus a transportat milioane de clienți în toată Europa și a creat mii de noi locuri de muncă în acest sector.

Related posts

Biofarm a avut un profit de peste 50 de milioane de lei în 2019

Papuc Irina

KARPATIA HORSE SHOW 2017: ZECE MII DE VIZITATORI, ZECI DE CONCURENȚI, UN SHOW DE NIVEL INTERNAȚIONAL

Raluca Ursu

Continental – cu șapte unități de producție și patru centre de cercetare și de dezvoltare în România – vrea o parte din serviciul de navigație HERE, fosta divizie Nokia

Stefana Muresan

Povestea de succes a Start Up Nation există și la Bistrița

Stefana Muresan

Hines secures Jimmy Choo and Golden Goose in Copenhagen for its pan-european core fund

Ionut Oprea

Compania Flex se extinde la Timișoara

Stefana Muresan

E.ON România – Peste 80 de kilometri din reţeaua de distribuţie a gazelor naturale din judeţul Mureş, modernizați în anul 2018

redactia

Conferința ”Orașul durabil – catalizator economic” a ajuns în 2019 la cea de-a III-a ediție

Stefana Muresan

Teste de coronavirus la fabricile din Maramureș

Nora Dumitrescu

Autostrada Lugoj – Deva: şoferii vor economisi 45 de minute după inaugurarea loturilor 3 şi 4

Stefana Muresan

Certificatele de urgenţă nu mai sunt necesare pentru obţinerea şomajului tehnic

Traian Dan

Rolls Royce de aproape 300.000 de euro pe Transfăgărășan – ”cel mai frumos drum de condus din lume”

Stefana Muresan

Mobilitatea viitorului, 21 februarie, Timisoara

Stefana Muresan

Vizită europeană la magazinul Făcut în Sălaj

Nora Dumitrescu

Clujul și Timișoara, orașele regionale cu cea mai mare creștere imobiliară

Nora Dumitrescu

Condiții civilizate pentru comercianți și cumpărători în Piața Mare din Satu Mare

Traian Dan

Cluj-Napoca va candida pentru titlul de Capitală Europeană a Inovării

Stefana Muresan

Suspendarea temporară a producției fabricilor Ford din Europa se prelungește

Ligia Voro

Rețeaua de mobilă Kiraly se reactivează în Sălaj și Cluj

Nora Dumitrescu

Marțian Vasile Roșca, crescătorul de Angus de la poalele Călimanilor

Stefana Muresan

Cea mai mare seră din țară, de 17.000 mp, în Timiș

Stefana Muresan

Eximtur: Cererea pentru litoralul românesc, în creştere faţă de anul trecut

Stefana Muresan

Comelf caută 140 de oameni pentru fabrica de echipamente industriale din Bistriţa

Stefana Muresan

AAGES, contract cu unul dintre principalii producători de componente auto din lume

Stefana Muresan

Leave a Comment