Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Living in luxury by Platinia

Cum a evoluat piața imobiliară clujeană în ultimii ani, prezentarea proiectului multifuncțional Platinia, o altă interpretare a conceptului de smart city, devenirea arhitecturii de la clădind pentru zei la a construi pentru viitor sunt temele care au captat atenția celor câteva zeci de participanți în prima zi a Conferințelor Transilvania Open 4 Business, desfășurate între 18-20 mai, la SunGarden Golf & Spa Resort.
 
Primul proiect Platinia a fost lansat în urmă cu cinci ani, când piața dădea semne de revenire ușoară, însă apetitul clienților pentru achiziții era mult temperat, iar cumpărătorii învățaseră ceva din criza imobiliară: să se documenteze, să fie mai bine informați și să fie mai pretențioși.
“În acest context nu foarte ospitalier, întrebarea era cum poți intra pe piață, pe o poziție de top și să te deosebești de celelalte proiecte? Soluția a venit firesc, ca răspuns al cererii neacoperite suficient la momentul respectiv. Am observat că în zona centrală nu există foarte multe apartamente noi. În al doilea rând am observat o dorință reală a cumpărătorilor pentru construcții de calitate, realizate cu materiale de construcții de calitate. În al treilea rând am observat că serviciile oferite de constructori se termină odată cu vânzarea apartamentelor. În al patrulea rând intervenea impactul vizual, care este, într-adevăr, subiectiv, dar cred că o arhitectură curată și corectă nu displace nimănui. Nu în ultimul rând era alegerea mixului de funcțiuni, care în multe cazuri nu era cel mai fericit”, a punctat Oana Bănuț, Director Marketing, Platinia, în deschiderea prezentării “Platinia – 5 ani de evoluție. Piața imobiliară din perspectiva dezvoltatorului”.
Direcția de dezvoltare și conceptul proiectelor Platinia erau conturate: apartamente în zona centrală, construite cu materiale de calitate, cu o arhitectură armonioasă, cu o bună încadrare urbanistică și cu un pachet de servicii dedicate locatarilor.
Primul proiect a fost ridicat pe strada Dorobanților 33, 35, 37, Platinia Lounge Residence, un ansamblu cu funcțiuni mixte – rezidențial, comercial și birouri -, locatarii beneficiind de un pachet de servicii dedicate – serviciul de concierge hotelier, un lounge de primire amenajat la intrarea fiecărui corp rezidențial, serviciu de pază 24 de ore din 24, parking subteran și card de membru al comunității Platinia. Proiectul a fost vândut înainte de finalizare.
A urmat al doilea proiect, similar primului, Platinia Elite Residence, pe strada Constanța nr. 12.
Cele două proiecte înseamnă 175 apartamente, peste 7000 mp închiriabili de birouri și 2000 mp spații comerciale.
În 2015, anul relansării pieței imobiliare este anul în care dezvoltatorul Platinia a descoperit noua locație, a fostei Fabrici de bere Ursus, 55.000 mp construiți și o valoare a investiției care depășește 25 milioane de euro. Mixul de funcțiuni este rezidențial, galerie comercială și, în premieră, zonă de hotel. Proiectul va fi dezvoltat în două etape, prima având termen acest an.
Ligia VORO

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Expansiunea imobiliară în Cluj-Napoca. Studiu Coldwell Banker Transilvania

Articolul următor

Ionuț Țața, o viziune cu aparență futuristă despre smart city

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share