Cluj Real Estate Slider

Piața de real estate românească, realități care anticipează viitorul

Cum a evoluat piața imobiliară clujeană în ultimii ani, prezentarea proiectului multifuncțional Platinia, o altă interpretare a conceptului de smart city, devenirea arhitecturii de la clădind pentru zei la a construi pentru viitor sunt temele care au captat atenția celor câteva zeci de participanți în prima zi a Conferințelor Transilvania Open 4 Business, desfășurate între 18-20 mai, la SunGarden Golf & Spa Resort.
 
Conferințele Transilvania Business Open 4 Business au debutat în 18 mai cu cea dedicată pieței de real estate, reunită sub tema generoasă “Reconsider Real Estate and Logistics: From the building you live in, to the building you work in”, anunțată de către moderatorul evenimentului Cătălin Hosu.
Gazdele conferinței, organizatorii de la Revista Transilvania Business, au prezentat participanților viitorul instrument pentru clientul final al pieței de rezidențial “România Rezidențial – Ghidul locuinței perfecte”.
 

“Construim zilele acestea și după conferință, într-o lună și jumătate – două, o să aveți ocazia să vedeți cum arată România Rezidențial, un produs, o publicație, din nou, print într-un tiraj consistent. România Rezidențial va fi un exemplu de clasă socială care se naște, există deja în România, a dezvoltatorilor imobiliari de case, vile, blocuri, o lume interesantă, o lume care nu apare foarte des în media, o lume interesată oarecum mai mult să progreseze și să crească numărul de apartamente, case vândute, dar o lume care datorită încrederii pe care au șansa să o capete în scriitura colegilor mei poate să fie un reper și pentru celelalte industrii, mai ales că imobiliarele, după câte știm, cunosc o ascensiune deosebită”, a fost mesajul lui Aurelian Grama, fondatorul revistei.
O prezentare mai amplă a celui mai proaspăt produs pe care echipa TB îl va edita i-a aparținut lui Nicolae Pop, managerul anuarului România Rezidențial.
 

“L-am gândit ca să reprezinte un fel de manual pentru clientul final, cel care cumpără casa, să fie mai instruit, să știe ce cumpără. El va găsi în paginile anuarului informații despre amenajări, despre arhitectură, despre zona în care este amplasat imobilul respectiv, despre tehnologie smart-home, despre mobilă, trenduri etc. În conținutul lui vor fi prezentări comerciale de cartiere și ansambluri rezidențiale, profile de dezvoltatori, materiale de analiză și propuneri de amenajări și lifestyle, de asemenea, soluții și informații despre cum se pot accesa credite, dar și despre constructori, materiale de construcții, soluții inovative în arhitectură. De asemenea, va fi și un top cu cele mai bune orașe și zone de locuit, capitol în care sper să ne ajute și câțiva dintre cei prezenți aici”, a sintetizat pentru auditoriu Nicolae Pop.
Anuarul, care va cuprinde și un index pe județe cu dezvoltatori, constructori, proiecte finalizate și proiecte în dezvoltare, va avea 150 pagini și va fi tipărit în 12.000 exemplare, urmând să ajungă la beneficiarul său prin rețelele de retail, la evenimente – târguri de profil, conferințe, și distribuit controlat la companii de construcții, firme de consultanță, birouri de arhitectură, clădiri de birouri din toată țara, cu preponderență în București, Cluj, Brașov, Timișoara, Iași.
Ligia VORO

Related posts

Andre Vivan da Silva, membru de Board FIC – soluții, priorități și direcții pentru România

redactia

Concluzii după a opta participare a României la EXPO Real München

Ligia Voro

HAGAG demarează lucrările la H VICTORIEI 109

Stefana Muresan

Leave a Comment